Gå til innhold

Croft`s Diary


LaraCroft

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på deg - kjempekoselig å lese i dagboka di igjen og at det går bra med deg! Kjett med bekkenløsning, da.. Og så er det liksom så lite man får gjort med det.

har også lest en del av Gro Nylander; da jeg gikk gravid "slukte" jeg vel det meste av slik litteratur... :fnise: Sånn er det, vet du.

Håper du får ei fin uke, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå har det gått en uke siden sist jeg var her, og altså 31+0 dager idag:)

Tida går fort sånn egentlig, men når det gjelder bekkenløsningen så virker det sakte...

Nå har jeg oftere vondt enn tidligere, men går fortsatt til fysioterapeut 2 ganger i uka da, og det er godt:)

Inatt har jeg hatt sammenhengende søvn i flere timer enn tidligere, jippi, sov fra kvart over ett til halv seks uten og våkne av smerter i bekkenet når jeg snur meg:)

Og det er rart for jeg trives ikke hjemme alene - kjæresten jobber borte hele uka. kan det være at jeg er blitt litt mer vár pga svangerskapet siden jeg som regel våkner ofte??? Men det er som regel når jeg snur meg da, for smertene.

Har begynt å sette opp budsjett for gjenstående saker vi trenger til lillegutt, det koster ser jeg. har jo en del allerede, og fikk satt opp det meste av gjenstående ting, med det jeg har prisene på så kom jeg opp i 7000 kr, og har ca halv liste igjen. Men det er bare småting da, som kluter, bleier o.l.

Men npengene flyr!!

Og vi har bestilt syden tur til vinteren - det skal bli deilig og spennende. Vi har jo aldri reist med baby før. har bestilt oss babytrille på stedet, men reisekonsulenten anbefalte likevel at vi skal ha med vogn, for at barnet kan sove mens vi er på restaurant f eks. For de trillene de har ikke er så gode å sove i. Det var jo en god anbefaling da, for jeg hadde ikke tenkt på det - bare på enklere reise uten for mye bagasje. Men lillegutt vil jo være ca 8 mnd da, så om det er nødvendig med våres vogn vet jeg ikke. Er det noen som har noen erfaringer så kom med dem:)

Men men - nå har jeg mye å se frem til, det er jo ikke så lenge til jeg går ut i perm heller, selv om det er bare den vanlige permen jeg følger da, men likevel - har så mye på planen jobbmessig at boka er full fremover. prøver likevel og ta det med ro da, og har allerede avbestilt en konferanse jeg var påmeldt til. Tenker at det er bedre å være lenger i jobben, enn at keh skal få med meg alle mulige ting.

Nei, nå skal jeg sette meg ned foran tv`n og slappe av...

Ha en fin uke alle innomtittere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å følge med deg i graviditeten. Synd med den bekkenløsninga, kan tenke meg det er slitsomt. Ha en fin onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da er jeg innom for en liten oppdatering igjen:)

Det er lenge mellom hver gang - har liksom ikke energi til å sitte ved pc`n hjemme, når jeg sittter ved pc`n på jobb.

Men men - skal skjerpe meg, det nærmer seg jo nå for meg også.

Han sparker og sparker som bare det:)

Spesielt når jeg skal legge meg, det er faktisk litt slitsomt noen ganger, men åååå så koselig også da:)

Ellers er det meste i hus, må hvertfall berolige meg selv med å si det. vet jo ikke hvor mye man trenger av klær o.l slik i begynnelsen, men vi overlever vel dette også:)

Det kjedeligste som er nå, er at kjæresten skal jobbe så sinnsykt mye fremover. De neste fjorten dagene, ser jeg han bare til neste en helg. Og så er det noen uker med vanlig jobbing, så uka før termin er det bort hele uka igjen...Hva skjer hvis jeg føder før tida da....Nei, jeg tror ikke at jeg gjør det da, men tenk om???

Har sagt ifra at han må gi beskjed om dette - veldig tydelig til sin sjef, slik at han har mulighet til å stikke fra jobben når det trengs. Tror det skal gå bra jeg:)

Men bare tanken er litt frustrerende...

Ellers går det veldig bra her, kjenner at bekkenløsningen krever sitt, men kjæresten er veldig flink til å hjelpe til hjemme og han tar så godt vare på meg, selv om hormonene ikke er så snille allltid...Noen andre som har det slik eller?

Begynner faktisk å lengte etter at dette skal bli overstått nå, det er jo syv uker igjen...Kjenner det tar på å jobbe, selv med gradert sykmelding, og kjenner at energien ikke er så på topp som jeg skulle ønske - men det er innimellom det da, ikke hele tiden.

ja så har jeg hatt bursdag da, hadde egentlig planlagt å gå ut å spise, men jeg ble så sliten utpå ettermiddagen jeg at jeg la ned veto om å bestille pizza bare....Men det var godt det. Ja så hadde vi sjokoladekake med vaniljeis - yammi....

spiste det faktisk tre ganger den dagen, først på jobb, så hjemme med ei venninne ( vi var ferdige litt tidligere på jobb begge to) så om kvelden kom et vennepar over:)

Kjente det litt i magen dagen etterpå kan du si;)

Men men - skal prøve å oppdatere litt oftere inne her - ting går jo så fort fremover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ting går virkelig fort fremover ja, spennendes.

Gratulerer med vel overstått bursdag :)

Hormonene er ikke alltid så snille her heller skal jeg si deg, er nok bare sånn det er for alle gravide.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bursdag: på etterskudd.

Skjønner godt det begynner å bli slitsomt og spesielt når mannen din jobber så mye. Får håpe han får snakket med sjefen sin. Kan jo hende nurket kommer tidlig, da er det greit å ha han på plass med en gang.

:hoppe: for bare 7 uker igjen.

Jammen ikke lenge igjen nå. Godt det meste er på plass. Så lenge det viktigste er på plass er dere kommet langt. går an å handle i ettertid også.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for gratulasjonsønsker:)

Idag har jeg hatt en slapp dag - også på jobb. Det er snakk om nedskjæringer i kommunen som går veldig utover oss på jobben, så kollegaer var borte idag etter møtet igår. Så da endelig fikk jeg ryddet ferdig i arkivet, det er en jobb som alltid blir utsatt...

Så dro jeg hjem i tolvtiden og slappet av før jeg dro på trening. Vel og merke en rolig gruppetime med fysioterapeut. Og når jeg slappet av, kom det sure oppstøt, noe jeg aldri har hatt før...

Men de har endelig stoppet:)

Så var det middagstid og etter dette tok jeg meg en deilig spadusj:)

En hel time faktisk, så nå lukter jeg papaya:)

Det blir en stille og rolig kveld på meg, mannen jobber overtid så tv`n er selskapet mitt i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

En forsinka bursdaghilsen fra meg også... :bursdag:

Lenge siden jeg har vært innom her nå, må ta meg tid til å lese litt bakover i boka di, men håper alt står bra til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...