Gå til innhold

Croft`s Diary


LaraCroft

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja nå endelig kan jeg sette meg ned ved pcen og skrive litt.

Men aller først: til alle sammen som har vært innom her; GODT NYTTÅR:)

Kan si det har gått i ett siden vi dro sørover for julefeiring. Rakk ikke engang å være inno her med juleønskninger før vi dro. Var så mye å pakke og styre med, så pcen ble nedprioritert...

Men kort oppsummert, første del av julen var rolig, med opphold hos min familie. Der slapp vi å reise rundt for å besøke for der kom alle til oss. Det var deilig det...

Andre del av julen, ble det mye mer styr, for da var det vi som måtte rundt omkring. Det er jo koselig å besøke familie og venner, men på kort tid blir det litt stressende.

Men det er lenge før vi ser noen igjen nå, og da er vi gått fra to til tre personer her:)

Og vi fikk så mye fint i gaver. Så noe ble sendt i posten for at vi skulle få med oss alt:)

Helsemessig har det gått greit i jula. Men hadde 1 juledag kynnere som jeg aldri har hatt før, ikke så merkbart hvertfall.

Måtte ligge nesten hele dagen jeg...

Så var lillegutt utrolig stille hele juleperioden, og jeg ble jo veldig bekymra om alt var i orden. Så trakk meg tilbake og la meg i sengen ene dagen og prøvde og slappe av. Det gikk litt bedre når kjæresten kom og holdt rundt meg og jeg fikk pratet litt om dette. Ikke noe jeg vil kringkaste i familien.

Men nå er alt så mye bedre, liv i magen er det mye av nå, og spesielt når jeg skal legge meg. Da er det så hele meg rykker til:)

Det synes kjæresten er veldig morsomt da, og holder meg på magen i lang tid og smiler :love:

Men bekkenløsningen kjente jeg rimelig godt til da, har jo egentlig behandling to ganger i uka hos fysioterapeut, og det merket jeg at jeg ikke hadde i jula. Og nå har det kommet litt sterkere foran og mellom bena. Det er kjedelige greier, men ikke noe å gjøre med det. Sånn sett er det greit og være gradert sykmeldt. Da drar jeg litt tidligere hjem fra jobb, og får slappet litt av helt for meg selv. Og så må jeg ta høyde for alle ting jeg gjør da... men men... når det er slik at det kommer et lite barn til verden snart, så gjøre det absolutt ingenting om jeg går rundt med vondter nå.

Så kom vi hjem fra juleferie da, og jobben startet. Første dag var det møte som sto på planen ( fredag i forrige uke). Så var det seminar fom mandag tom tirsdag i Bergen som jeg var på. Måtte da reise søndag og kom tilbake natt til onsdag. Med fullt program var det litt hardt, men nyttig og få med seg var det.

Så er godt jeg er litt sykmeldt, for da tok jeg meg fri onsdag for å komme til hektene igjen. Det var godt, men fy og slapp jeg var. Og det henger fortsatt igjen at jeg har sittet hele søndag på fly, og mandag og tirsdag og så hjem igjen på fly. Litt sliten i bekkenet kan du si.

Men det blir bare bedre og bedre. Og nå er jge kommet igang igjen med fysio - behandlingen også:)

Idag har vi faktisk tenkt å ta oss en tur i badeland. Jeg får jo ikke lov og svømme da, men jeg kan være i varmebassenget og boblebadet og kose meg:)

Det skal bli godt det.

Så er det jo siste arbeidsdag før helgen i morgen og det er også godt å tenke på.

Det eneste er at nå skal julepynten ned igjen, inkl støvtørking:(

Men men....nå er hverdagen her for fullt igjen og slik blir den jo helt til det store skal skje:)

Ser så frem til fødselen jeg:)

Tillykke i 2008 alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har hatt en travel, men fin jul! Kjedelig med bekkenløsning, men som du sier er det nok verdt det når babyen kommer. Godt du har fått gradert sykmelding, så kan du ta det litt roligere enn før.

Ønsker deg en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei på deg! Titter innom igjen! :hallo: Hyggelig å lese om graviditeten din, men ser at du sliter med bekkenløsning... isj. Godt du kan få litt behandling!

Ønsker deg ei rolig uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

ja, så var jeg innom her igjen da:) det blir lenge mellom hver gang merker jeg, dette fordi jeg ikke har så mye energi til å sitte ved pc når jeg kommer hjem fra arbeid. Da har jeg sittet ved pc`n hele dagen....får litt dårlig samvittighet ovenfor dere da...men satser på at det blir bedre tider;)

Er fortsatt i jobb ja, men er gradert sykmeldt, og det er jammen godt. Men er ikke så flink til å komme meg avgårde når jeg egentlig skal, og plutselig er det møter o.l. Men får se om jeg får gjort noen endringer på dette også... sliter jammen meg med bekkenløsning ja - kjempe irriterende. Unner dere alle som ikke har det at dere heller ikke får det. Nå går det greit med bakenden for å si det sånn, men gjør sinnsykt vondt foran. Og det finnes liksom ikke noe å gjøre med det som er foran, det må bare være sånn. og det er litt kjipt. det meste gjør vondt å gjøre, og det trenger ikke være noe å gjøre heller, bare sitte der og kjenne det:(

Men jeg prøver ellers å holde formen ved like da - trener to ganger i uka i mosjonsgruppe, og ellers går vi noen turer i nærområdet.

Ellers bruker jeg tid på å bli kjent med tiden frem til fødsel, fødselen og tiden etter fødsel, ved å lese som bare det. har to bøker av Gro Nylander og er veldig fornøyd med dem. Det er nesten så jeg gleder meg til fødsel for å se hvordan min blir. Bøkene heter forresten "på vei" og " mamma for første gang":)

Så leser kjæresten høyt fra sin bok noen ganger " verdens beste pappa - hakkespettbok for småbarnsfedre" - den er også morsom og veldig godt fremlagt for menn som kanskje ikke finner dette like interessant som oss kvinner.

Men mange av mine tanker surrer også rundt det om vi har alt på plass:) er redd for at jeg skal bli dårligere i formen slik at vi ikke får inn alt vi skal. Men kjæresten beroliger meg med at hadde lillegutt kommet i dag, så hadde han ikke lidd noen nød....men dere vet oss kvinner.

Vi mangler stellekommode (skal bestille det på neste lønn), noen få håndklær, vaskekluter og gulpekluter. Dyne og pute til vugge - dette har vi til senga. Men sengetøy til begge ting, det trenger vi. Skal ha dunpose til vogna.

Og så må jeg gå igjennom klærna vi både har kjøpt, arvet og fått i gave. bare for å sjekke om vi har nok av de forskjellige størrelsene. Sånn i tilfelle:)

ellers synes jeg hele denne graviditeten har gått kjempefort, det er jo bare ti uker igjen idag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Koselig å høre fra deg igjen og at alt er bra.

:danser: for 30 uker :danser:

Alt går nok bra skal du se. Tror nok du kan regne med å få en del klær i gave når nurket er født også, så om du mangler noe ordner det seg sikkert.

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...