Gå til innhold

Croft`s Diary


LaraCroft

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor langt er du på vei nå?

I morgen er jeg 24 uker på vei...:)

Finner liksom ikke en babycounter som er riktig i forhold til min mens periode og termin så jeg lar den stå den som er, selv om den er misvisende:)

Skal få satt inn en ny når jeg har funnet en riktig jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du 24 uker i dag da?

Bare en uke og en dag etter meg altså ;)

De baby-counter'ne er litt rare, de er stilt inn etter amerikansk/europeisk regnemåte. I Norge er et svangerskap regnet som 282 dager, altså 40 uker + 2 dager, mens i stort sett resten av verden er det regna som 280 dager, altså 40 uker. Tror vi regner 2 dager mer i Norge fordi det er den datoen ungene i gjennomsnitt kommer - 2 dager etter 40 uker.

Derfor må du skrive en annen termin enn det du egentlig har. Jeg som har termin 2. april måtte skrive at terminen var 31. mars for å få riktig uke+dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Imli:) det var godt du kom med det tipset der, så fikk jeg endelig endret dette.

Ja, en uke og en dag etter deg ja:)

Og tida den går så fort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moro å ha kjøpt vogn da... Gleder meg til det blir vår tur :rødme:

Gratulerer med 24 uker!!!!!!!!!!!!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Dette går fort over jul...

Fin mage :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin! :-D

Håper du får en fantastisk jul, Lara. :klemmer:

Tusen takk for det, og i like måte.

Fine magen :)

Mhm...den vokser seg fin og stor...

Kjempefin mage :rødme:

Jupp... det er liv der kan du si;)

Fin mage ja! Begynner å bli tydelig at det bor noen der inne ;)

Ja, og som legen sa i dag, nå har han lagt seg riktig vei også, med rumpa i været og hodet ned, med bena pekende ut mot høyre seide på meg.

Moro å ha kjøpt vogn da... Gleder meg til det blir vår tur :rødme:

Gratulerer med 24 uker!!!!!!!!!!!!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Dette går fort over jul...

Fin mage :klemmer:

Tusen takk for det,, ja det er så morsomt å gå forbi vogna hver dag. Den står u ytre gangen da vi ikke har plass til den andre steder, så vi ser den hele tiden... og få store ting inn i hus er så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag var jeg på svangeskapskontroll og det gik veldig bra. Denne gangen var det hos legen. Har ikke møtt han tidligere, men han var velig grei:)

Alle prøver var fine og hjertelyden var nå godt ned til 140. Den var 150 sist gang, ja fosterlyden eller hva det nå heter...

Har totalt gått opp 14 kilo :dåne: så langt, men vil gå opp betraktelig mer. Legen sa at dette ville bli en stor gutt.

Tenker en storsjarmør jeg:)

Har vært rimelig heldig også idag, en kollega hadde stappet bilen sin full med saker og ting som hun ikke hadde bruk for lenger og sa at jeg kunne få det jeg ville. Det var jo en vogge og masse tilbehør....jippi:)

Ellers ser jeg virkelig frem til juleferie nå, men må jo vaske diverse saker, deriblant leiligheta før vi drar, og pakke og lignende...det er litt kjipt da, men må jo gjøres. Orker ikke komme tilbake og så er det ikke rent her.

Nei nå får middagen lages før kjæresten kommer hjem:) prøver å være litt snill og ha middag ferdig når det er mulighet for det. Ellers er det jeg som kommer senest hjem og da pleier han å ha startet på den - eller at den er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja nå er siste arbeidsdag over før jul...så deilig:)

Og når jeg kom hjem hadde kjæresten vasket og støvsugd første etasje+ vasket begge baderommene våres - verdens beste kjæreste :love:

Så var det bare å sette seg ned med en donut og en liten kaffekopp, og så var det klart for en liten lur;)

Da gjenstår bare pakking til juleferien da, siden kjæresten har vært så flink:)

:tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...