Gå til innhold

Croft`s Diary


LaraCroft

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk alle sammen, ja dette har gått fortere enn jeg trodde. Men har mye å si at jeg vet at alt er som det skal...

imli, ja skjønner ikke dette her...men juksa, nei..trukke det;)

Vi hadde ferie den perioden unnfangelsen skjedde, så jeg hadde ikke helt oversikt på EL. Ellers har jeg vært veldig punktlig med både TR og EL, så det er merkelig dette....Tror EL`n også var på ferie jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen, ja dette har gått fortere enn jeg trodde. Men har mye å si at jeg vet at alt er som det skal...

imli, ja skjønner ikke dette her...men juksa, nei..trukke det;)

Vi hadde ferie den perioden unnfangelsen skjedde, så jeg hadde ikke helt oversikt på EL. Ellers har jeg vært veldig punktlig med både TR og EL, så det er merkelig dette....Tror EL`n også var på ferie jeg :fnise:

Hehe, jeg har juksa jeg også da, men bare med tre dager ;) Aner ikke når jeg hadde EL eller noe jeg. Ungene våre kommer når de kommer tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja nå er helgen over og jobbuka har begynt igjen....

Helgen er noe av det sløveste vi har hatt på lang tid, men deilig da. Lå bare i sofaen og så på langrenn, handlet mat og dro på julebord. Mannens jobb julebord, helt greit, men det er rimelig rølpete også når aldersgjennomsnittet er ganske lavt...

Men som nyinflyttere her tenkte vi det var greit i tilfelle man kan stifte bekjentskap...det endte med at vi gikk hjem kl 2315 og så på opptak av "skal vi danse" finalen og så rett i seng.

Jeg holdt ikke ut lenger jeg da, og god som kjæresten er følger han meg nå som jeg er gravid... Vi er egentlig ikke så interessert i å drikke så mye likevel, så det var helt greit.

Søndagen var slappere enn lørdagen, men det var planlagt at vi bare skulle slappe av og kose oss med hverandre siden kjæresten er borte hele uka på jobb...

Kjenner fortsatt til bekkenløsningen, men den er heldigvis ikke hver dag så vond. det verste er egentlig å sove...får så vondt når jeg ligger lenge på hver side, men det er verre å ligge på rygg, så det blir aldri noe avslapning da...men det er verdt det når et vidunderlig barn er grunnen:)

Men nå er det snart klart for julepynting og jeg gleder meg som en unge. Pynter alltid til 01.des, fordi vi alltid er borte i jula, så må jeg ha litt julepynt hjemme før jul, for den pakkes jo så fort bort igjen... Og det beste er at vinteren har kommet for fullt.

Det :snø: masse i helgen og nå :snø: det igjen...det er så kos:)

Nei nå får jeg gjøre litt husarbeid før jge tar noen tlf til familie:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Vi har også fått litt snø nå, og selv om jeg ikke er overbegeistret (for å kjøre på glatta...), må jeg innrømme at det er veldig koselig, i alle fall på denne tida. Og så er det jo veldig gøy for ungene, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er det snart helg...og takk for det, da er kjæresten tilbake fra ukeslang jobbing og vi kan kose oss sammen igjen.

Og så er det jo så mye som skjer denne helgen, med julegrantenning i morgen, martna er det i helgen og åpning av ny alpinbakke med fyrverkeri, og enda en julegrantenning på søndag kveld...

For ikke å glemme å pynte til jula da...det gjør jeg alltid til 1. desember :tree::kalle:

Men det beste var at vi idag var hos jordmor. Godt å høre fosterlyden, kjenner ikke så mye til bevegelse i magen enda, så jeg har jo selvfølgelig gjort meg tanker...Men alt er bra:)

Men i forhold til å kjenne noe liv i magen, så har jeg jo brumlelyder som jordmor sa var barnet. Og jeg vet jo ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller da....det blir jo tydligere etterhvert da.

Men gått opp ti kilo foreløpig, det var overraskende. Men helt greit, jordmor trøstet meg med at da har småen det veldig bra:)

Er jo 21+2 idag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja nå er det snart helg...og takk for det, da er kjæresten tilbake fra ukeslang jobbing og vi kan kose oss sammen igjen.

Og så er det jo så mye som skjer denne helgen, med julegrantenning i morgen, martna er det i helgen og åpning av ny alpinbakke med fyrverkeri, og enda en julegrantenning på søndag kveld...

For ikke å glemme å pynte til jula da...det gjør jeg alltid til 1. desember :tree::kalle:

Men det beste var at vi idag var hos jordmor. Godt å høre fosterlyden, kjenner ikke så mye til bevegelse i magen enda, så jeg har jo selvfølgelig gjort meg tanker...Men alt er bra:)

Men i forhold til å kjenne noe liv i magen, så har jeg jo brumlelyder som jordmor sa var barnet. Og jeg vet jo ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller da....det blir jo tydligere etterhvert da.

Men gått opp ti kilo foreløpig, det var overraskende. Men helt greit, jordmor trøstet meg med at da har småen det veldig bra:)

Er jo 21+2 idag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

God helg, LaraCroft :klemmer:

Kan tenke med det er vanskelig å vite hva man kjenner etter. Er vel en grunn til at vi førstegangsfødende bruker lenger tid før vi kjenner noe...

Men godt å høre alt står bra til. Bare vi kommer over jul nå, så er det ikke lenge til du blir mamma :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett å kjenne så mye nei. Jeg kjenner liv hver dag, men bevegelsene er veldig svake ennå. Tar nok litt tid før fotball-sparkene setter inn!

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja da er første adventshelg over, og den ble ikke helt som jeg hadde planlagt. Men bra ble den likevel.

kjæresten hadde jo jobbet døgnet rundt hele uka, så når han kom hjem fredag ettermiddag, lagde jeg middag og hadde planlagt et konsertbesøk som ikke ble noe av. Jeg så hvor sliten han var, så jeg lot han bestemme hva vi skulle gjøre den kvelden.

Det ble bare kos og slapp tv kveld, men det var helt greit det siden han ikke hadde vært hjemme hele uka:)

Så var det å sove helt til vi våknet av oss selv, og bare ta det med ro. Jeg våknet først og tente på i ovnen og serverte kaffe på sengen til godkjæresten min.

Så bar det av sted til nabokommune på julemarked, men det var så kaldt at alt var innendørs og proppfullt. Men vi fikk jo likevel brukt litt penger da, det er jo typisk:)

Så kom vi hjem spiste middag og jeg gikk igang med pynting til jul :tree:

Men da kjente jeg at jeg hadde gjort for mye denne dagen, og måtte ta meg noen pauser innimellom. Ikke var det bare ryggen og bekkenet, men det var føttene i tillegg. Ikke kult.

Men jeg ville jo bli ferdig med det også...

okei da, "sparte" stryking av juleduker til søndag da. Etter frokost.

Så når det var gjort var pyntingen over og jeg rimelig sliten... Høres ikke mye å bli sliten av, men denne graviditeten tar sin del:)

Så var det bare å prøve og slappe av med bena høyt hevet og vente på kvelden skulle komme, for da sdra vi på julegrantenning i nabolaget...så koselig det var :nissevink:

Så var dagen over og natten kom...trodde jeg. fikk sove i to timer og var lys våken, for det kriblet sinnsykt i føttene og ryggen verket...så har sovet totalt to timer og noen dupper denne natten. Så da ble jeg hjemme fra jobb, og trodde jeg skulle få sovet ut litt på dagen idag. Tro om igjen, har fortsatt ikke sovet når jeg sitter her, så er spent på hva natten bringer...

Men alt i alt - nå er det ikke lenge til jul :nissekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du får passe på å slappe godt av. Ikke ta det for hardt.

Snart jul ja :juhu: :nisse:

Kjenner du mye liv i magen da?

Jeg har kjent et par smådult sånn av og til. Gleder meg såå mye til de skikkelige sparkene og til mannen kan kjenne dem utpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...