Gå til innhold

Croft`s Diary


LaraCroft

Anbefalte innlegg

Så flott at pappa'n vil være med på alt. Det tror jeg er supersmart, for det er sikkert et og annet han lurer på og. Det er jo så rart med det, men de opplever jo ting på en annen måte. Med smurfen var mannen min med på alt og han satte virkelig pris på det. Nå føler han ikke det samme "behovet", men han blir nok med på en og annen kotroll etterhvert tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen min vil også være med på alt, synes det er bra :)

Spennendes med jordmor samtale da, jeg skal 21. nov.

ha en flott dag og uke :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja en stund siden jeg var her sist nå:)

Men det har vært så mye nå i det siste, både på jobb og hjemme, så data har ikke vært prioritert.

Hadde i forrige uke full plan etter arbeid, for å kunne slappe av i helgen. Det ble likevel slik at baderommet ble vasket og klesvasken ble gjort i helgen da.

Men - fredags kveld, det var kos det:)

Hadde middag, en liten middagslur og så var det av gårde til spakvled i bassenget her i bygda. Det var bare lov for jenter også, så stille og rolige omgivelser var det.

Det var apertif når vi kom, og så var det forskjellige drop-in massasjer. men det var liste man skulle skrive seg opp på og de ble fort fulle. Men jeg fikk da huka til meg nakke og skulder massasje:)

så var det vannaerobic, boblebad og god salat ble servert:) dette er noe å anbefale.

og dette tror jeg kroppen hadde godt av. sov helt til 1150 på lørdagen, sjokker....lenge siden jeg gjorde det for å si det sånn, men men, kroppen hadde sikkert behov for det.

resten av lørdagen ble bare kos med kjæresten, og så etterhvert fotballbesøk, dog kjærestens kompis.

så var det å stille klokka da, og det husket jeg på for første gang på lenge.

Men da våknet jeg tidlig som jeg pleier...puh...

Men da sto jeg opp og fikk gjort det resterende husarbeidet som ventet.

Og så var det ut og hjelpe kjæresten med å endelig få opp den atumatiske garasjeportåpneren vi har hatt liggende i to uker. men vi ble ikke helt ferdig denne dagen da. var litt småjusteringer igjen, men nok en gang var det fotballen som var "i veien"...he he he...men det gjorde ikke noe for meg egentlig, det var litt kaldt og bare stå å lese bruksanvisningen også. hihihi...

men mandag ble vi ferdig med portåpneren, så når jeg dro på jobb i dag så var det så deliig å slippe å dra opp den tunge døra selv. comfort er visst noe jeg foretrekker:)

kjenner at jeg hadde vannaerobic fredag fortsatt, trodde aldri i verden jeg skulle bli så støl i beina av dette. det sier nok litt om formen min for tiden- he he he...

Men jeg får se om jeg kommer meg på en slik time igjen idag, og kanskje får løst opp litt.

Ellers er formen bra, fortsatt trøtt merker jeg. Kjenner at hvis jeg ikke har en liten bikk på ettermiddagen så kommer hodepinen smygende i nitiden på kvelden, og det er ikke godt. må nok prioritere den middagsluren fortsatt ja...

:juhu: idag er det to uker akkurat til UL, det gleder vi oss så til. Håper det ligger til rette for at vi kan se kjønnet:)

Ha en fortsatt fin uke alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo ut som om du har hatt en fantastisk flott helg da. Så deilig med spa og full pakke. Det er bare bra å skjemme bort seg selv innimelom :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spakveld hørtes godt ut :rødme: Deilig å skjemme seg bort litt.

:juhu: for bare 2 uker til UL. så spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, den spakvelden hørtes deilig ut, du! Det hadde vært noe. Men; her jeg bor må vi nok basere oss på hjemme-spa - litt dårlig med slike tilbud, kan man si.

Stølheta gir seg nok - det er jo deilig å kjenne at man har brukt kroppen også!

Endret av Kayli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

Den spaen hørtes herlig ut, kunne ønske jeg kunne oppdrive noe slikt her også. Skjønner du ble trøtt etterpå, var på spa på begynnelsen av året, tok noen timer med badstusitting, behandling og alt, jeg var helt kjørt etterpå, men fy så herlig det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Innom og leser litt. Det går fort dette svangerskapet ditt, altså!!

Spennend med UL snart.

God søndag. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er bare innom en snartur og forteller at jeg har sinnsykt influensa, så en full oppdatering fra meg kommer senere:)

men koselig å se at folk er innom her selv om jeg er borte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...