Gå til innhold

Croft`s Diary


LaraCroft

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dagen endte godt igår, men vi hadde en lang samtale. Og de levde lykkelige i alle sine dager.... :hjerte:

Vi fant ut at vi til morgenen idag skulle ha på klokken 15 minutter senere enn vanlig - å så trøtt jeg er nå :søvn:

Var skikkelig trøtt til morgenen *gjesp* så jeg lå og dro meg lenger enn det jeg skulle også.

Nå er det bare 8 dager til vi drar for UL...litt spent merker jeg.

Har jo fortsatt noen få tanker rundt "om det er liv der inne", nå har jeg ikke hatt noen ligament smerter på lenge heller ( egentlig takk og lov).

Skal bli deilig når det er overstått og vi har sett bilde på UL.

Har tenkt en del i det siste på studier jeg da. Har så lyst til å ta et fulltidsstudie når vi flytter sørover igjen. Hvordan er det å kombinere med barn tenker jeg på???

Men kan ikke se at det ikke skal være gjennomførbart, eller er jeg litt naiv?

har til og med drømt om studiet i natt....crazy - ja vet det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir moro med UL da. :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Tror nok fulltidstudie går greit hvis en går innfor det. Må bare prioritere litt annerledes med barn enn man gjorde uten.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er jeg 11+0 :-D

Og det er bare en uke til jeg drar på UL tur. Gleder meg skikkelig nå. Synes tiden går egentlig fort, har gjort det etter uke 9 hvertfall.

Er veldig spent på UL`n da...

Men skjønner ikke at magen min er blitt så stor så tidlig. Har jo lest både her og andre steder at magen ikke vises før senere liksom...Merkelig dette her. Men kjæresten synes det er veldig søtt :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :vinke:

Godt de fekk ordna opp i tingene og snakka litt om dei. Eg er og ei som liker å snakke om ting og vite kva som skjer, for me er jo to i huset og ting som de eine gjer vil ofte angå den andre ;)

Må vere deilig å vere so godt på veg mot 12 veker! Er det sånn at de skal reise vekk for å betale ekstra for å få tidleg UL, eller 3D UL??

:klem:

Ja det er greit å få løst opp i saker. Og vi er veldig flink til å ta hensyn til og respektere hverandre, det er veldig godt.

Ja, nå er det bare en uke igjen til den alltid ventende 12.uke, og det skal bli bra når den er ferdig. Håper alle uromomenter er over da...

Ja vi reiser til hovedstaden og betaler for UL, er ikke helt sikker på om det er 3DUL, men det er nå hvertfall en "ekstra" pakke de gir. Er litt spent på det faktisk.

:)

Bare en uke igjen til de "magiske" 12. Så moro :hoppe::)

Jippi - bare en uke igjen ja :jepp: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere har løst floken. Ikke noe kjekt å ikke være på bølgelengde.

Tenk at du alt er 11 uker på vei! Blir nok spennende med UL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunner deg som snart er 12 uker, UL blir nok veldig spennendes. Gleder meg til vi skal :)

Selv er jeg snart 9 uker da, så tiden går jo fort da, gleder meg til magen begynner å vise skikkelig.

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan står det til?

Tenk om 2 dager så får dere se gullet deres :rødme:

Ja idag er det bare morgendagens arbeidsoppgaver som gjestår før vi kommer oss sørover for denne etterlengtede UL`n. Skal bli godt å få sett forsteret, når tankene har spunnet rundt liv eller ikke liv. Gleder oss som bare det vi :rødme:

Heia

Skulle bare si at jeg har fått meg ny dagbok.

Gratulerer med ny dagbok. Godt at humøret har steget og at du fortsetter med dagbokskrivingen. Vil jo ikke miste deg her inne :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hvordan går det med deg??? Du har ikke vært innom skravletråden på en stund... Håper og krysser det som krysses kan for at alt er bra med deg!!!!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...