Gå til innhold

Croft`s Diary


LaraCroft

Anbefalte innlegg

Ser at du må på shopping for å forberede deg på lang høst og vinter her nord. Har liksom en følelse av at høsten har gjord sitt inntog på ordentlig nå. Vått og kaldt, og mørkt på kveldene igjen. Jaja, ikke så mye å gjøre med det. Jeg bruker bare glede meg til å ha fyr i peisen, stearinlys tent...Synes det er koselig å sitte inn når det er skikkelig uvær ute, og vite at man er ferdig med alt utearbeidet. At alt er lagra der det skal være...;) Litt trøst?

Jepp, trøster dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sover så sinnsykt dårlig om nettene jeg nå og jeg vet ikke årsaken :kjefte:

Så kjedelig å dukke opp på jobb og nesten ikke klare holde øynene åpne...

Er det noen som vet om homeøpatisk kan være "farlig" under svangerskap? har noe slikt som kan gjøre søvnen bedre.

Ellers så har jeg bestilt UL privat, så da blir det en tur til Oslo den 5 oktober. Skulle ønske det kunne blitt litt tidligere, er så nysgjerrig på om alt er i orden...

Men det blir ikke lenge til neste UL etter denne da, skal jo til vanlig UL den 19.november.

Gleder meg så fælt :jepp:

Og så er vi ikke helt enige i heimen da, om vi skal vite kjønnet eller ei...hmmm...er ikke helt sikker jeg, men kjæresten vil vite det da.

Tror jeg kommer til å være veldig nysgjerrig der jeg ligger da, men det er jo litt morsomt å ikke vite også....hmmm...

Først får jeg vel se om alt er i orden først da, før vi kan avklare dette sikkert.

Prøver å ikke bekymre meg så veldig da, men det er jo vanskelig å ikke gjøre det også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en så spennende tid foran deg! :klemmer: Heldige du!

Håper formen din er bra!

Skjønner at trøttheten kan være plagsom, det vil jeg tro gir seg gradvis nå snart. Du er heldig som ikke ..eh,ja .. spyr...! Det er ikke noe bedre, det heller! Fint du har bestilt ekstra UL - det er veldig greit når man går og er litt småbekymret.

Vi var også litt to-delte når det gjaldt å vite kjønnet. Så viste det seg at fosteret lå slik til at vi ikke fikk sett det uansett! :ler: Det må man jo også være forberedt på... Spennende, spennende!

Følger med deg...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å kjeder meeg så på jobben altså :lete: vet ikke hva jeg skal gjøre....

Har sittet og surfet litt ( en god stund faktisk) inne på KG, men kan jo ikke gjøre det hele tiden heller....vanskelig å løsrive seg merker jeg.

Men det blir vel slik når det er sånn at trøttheten tar helt overhånd når jeg kommer hjem og har fått slukt middagen. Da er det senga som kaller.

Og utover kvelden har jeg ikke overskudd til å sitte ved pc`n. Det synes jeg er litt rart (var jo inne her ofte på kveldene tidligere). Har det noe med at jeg har startet i jobb hvor jeg sitter ved pc`n hele dagen....

Gleder meg til at arbeidsdagen er over, ser frem til helg allerede jeg...litt tidlig :ler:

Brrrr :fryser: snø på fjelltoppene er det her også...

Endret av LaraCroft
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøttheten pleier vel å gi seg innen det har gått tre måneder - du får trøste deg med det. Så kommer den gjerne igjen på slutten... Men; i andre trimester kan du være i ditt livs form, full av overskudd! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

Innom og hilser på, du er vel kanskje i drømmeland allerede. :søvn: Håper nattesøvnen din har bedret seg da, er så slitsomt å komme trøtt på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jippi, endelig sovet godt om natta. Det er lenge siden det. Er jo blitt helt håpløs jo, merker alt mulig, skikkelig var. Stakkars kjæresten han kan jo ikke snu seg eller noe før jeg våkner. Likevel klarer jeg ikke sove uten ham i sengen :ler:

Han er så god mot meg, maler det jeg skulle ha startet å male og holder ut med at jeg ikke orker å gjøre noe husarbeid (lenge mellom hver gang hvertfall) og humøret mitt da. Kan jo ikke glemme det :ler: det er litt opp og ned, og det går fort også.

Var sykmeldt to dager forrige uke, da hodepinen bare slo meg helt ut. det er litt kjipt siden jeg er så ny i jobben.( startet 1 aug.) Legen sa at jeg kanskje fikk det i hodet istedet for å være kvalm og spysyk. men jeg kan da ikke stappe innpå med smertestillende heller. Bruker veldig sjelden det til vanlig, så jeg tørr hvertfall ikke ta så mye nå.

Går bedre på jobben også. Har hatt en lang stille periode der, og det er så utrolig kjedelig. Dagene gikk så sakte :søvn: . Men nå er det litt å gjøre igjen. Men merker at ting går litt saktere her i nord. jeg liker litt fortgang i sakene, det er ikke alltid det blir til. Vente litt her og vente litt der.... :kjefte:

Nå er det bare en mnd til jeg skal på UL, det blir spennende det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også litt slik for tiden at jeg ikke orker/gidder å gjøre så mye husarbeid :fnise: Mannen er flink han da

Blir nok spennendes med UL om 1 mnd, alt blir nok litt mer virkelig da

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ja det er litt ekkelt. Ikke fordi jeg ikke står for det jeg skriver,men de tankene jeg deler ville jeg ikke delt med hvem som helst IRL.

Utrolig deilig vær idag! Jeg har gjort endel husarbeid, men ble en laang pause på verandaen med en kopp te og avslapping. Deilig!! :)

Hvordan er formen!? Blir spennende når du skal på UL. Gleder meg til rapport! Og snille snille mannen din ! :rødme:

:klemmer: fra Melloz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at du har sovet godt igjen! En venninne av meg var mye plaget med hodepine i svangerskapet. Løsningen for henne var Tigerbalsam. Smurte seg litt i tinningene - hun påstår at det hjalp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at du har sovet godt igjen! En venninne av meg var mye plaget med hodepine i svangerskapet. Løsningen for henne var Tigerbalsam. Smurte seg litt i tinningene - hun påstår at det hjalp!

Ja det var kanskje en løsning... Tusen takk:) Men jeg har bare japansk peppermynte olje jeg da, men det har kanskje samme virkning som tigerbalsam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, idag 8+0 :danse:

Spennede dette...håper virkelig ikke at det skjer noe...at det ikke er noe liv der inne. Men jeg prøver det jeg kan og tenke positivt da.

Igår sa kjæresten til meg at jeg ikke var så ille hormonell, han synes det gikk egentlig veldig bra :love:

Etter middagsluren igår hadde vi møte hjemme med alle naboene. Vi skulle i fellesskap komme frem til hvilke løsninger vi vil ha i nabolaget ifht levegger o.l Grudde meg noe til dette da jeg visste på forhånd hvordan noen ville ha det. Kjæresten hadde lagd noen kjempefine forslag som han viste frem og da gikk det overraskende lett og bli enige. Alle så hvor dårlig de dårlige forslagene var og gikk for det som var bra da. Hadde kanskje litt påvirkning der jeg også, og fikk igjennom det jeg øsnket. :jepp:

Så var det da nok en kveld hjemme alene (etter møte) da kjæresten hele denne uken skal jobbe overtid :kjefte: det er litt kjipt siden han skal være borte hele neste uke...Kommer til å savne "varmeflasken" i sengen :ler:

Vi får kose oss det vi kan i helgen da :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...