LaraCroft Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #921 Del Skrevet 22. februar 2009 Etter en fantastisk dårlig bursdagsdag (hmmm - noe som heter det?) ble dagene mye bedre Fikk snakket ut med kjæresten om hva som plager meg, og at han fikk gitt meg litt støtte, har helgen vært utrolig god. Det gode startet med (etter samtale med kjæresten vel og merke) at han kom hjem fra jobb fredag med en stor bukett blomster til meg. (rimelig sjelden det skjer...) Så var det et liet selskap for meg hvor det var god mat og drikke i heimen her - det varte litt lenger enn vi normalt kommer oss i seng på fredager og det kan vi si satte sine spor på lørdagen. Vi byttet på å sove på formiddagen og være oppe med sønnen vår. Men når vi hadde fått sovet litt ut, og fått kommet oss i litt orden - da var det en koselig trilletur i det nydelige været og en tur på cafe som satte den gode stemningen den dagen. Søndagen ble tilbrakt på stedets badeanlegg, og lillegutt trives som bare det i vann - helt herlig å se på. Hele helgen har bare vært en stor og god familiehelg - så lenge siden det var sist. Et kjempestort pluss er at kjæresten har tatt fri fra jobb i morgen og tirsdag slik at vi kan få noen ekstra dager med han, før han skal være borte nesten hele neste uke og deretter hele mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #922 Del Skrevet 23. februar 2009 Jippi skal på Madonna konsert den 29 juli - gleder meg stort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 24. februar 2009 #923 Del Skrevet 24. februar 2009 Gratulerer på etterskudd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #924 Del Skrevet 26. februar 2009 Gratulerer på etterskudd! Takk for det Alderen er ikke noe jeg roper høyt nå lenger...hihihi.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #925 Del Skrevet 27. februar 2009 Uka har gått unna som bare det - det rare er at den noen ganger har virket kjempelang tross i at kjæresten hadde fri fra jobb mandag og tirsdag...merkelig hvordan ting kjennes ut i blant. Sikkert fordi jeg har hatt full plan hele uka. Og nå som det er fredag så sitter jeg her alene da Ikke så morsomt det, men ikke noe å gjøre med...sånn er jo jobben til kjæresten da. Til helgen får vi besøk av lillesøster, hun skal være med som barnevakt når jeg skal på kurs i to dager. Det er jo kjempefint at da kjærestens jobb sponser flyturen Blir spennende å se hvordan det går på kurs med lillegutt med...tenker da ifht måltider o.l Skal prøve å bare kose meg resten av kvelden nå, men noe mat og litt snacks og noen gode tv opptak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #926 Del Skrevet 3. mars 2009 Jippi - skulle vært på kurs idag og i morgen, men prøv å gjette hvem som har fått blærekatarr natt til idag og måtte på legevakt og nesten ikke har sovet??? Og det selvfølgelig når jeg har ordnet med barnevakt for disse dagene og alt ting TYPISK!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #927 Del Skrevet 2. mai 2009 ja her var det lenge siden jeg var innom - akkurat som jeg har glemt hele siden jo... men vet jeg trenger den innimellom - for å få ting litt ut av hodet... Dette siste halvåret har vært mer enn merkelig da det gjelder et vennepar av oss. er det ikke lsik at voksne skal si ifra hvis de mener noe om noen på en kosntruktiv måte? Nå er det slik at vi og venneparet flyttet hit til dette lille stedet vi bor på nå samtidig, jeg kom i jobb raskt, men det gjorde ikke venninnen min. Men likevel hadde vi tett kontakt, for selv hvor sliten jeg var (jobb og gravid, med symptom trøtt) tenkte jeg at det var greit å holde henne med selskap, da hun ikke kjente noen. jeg ble h\jo kjent med folk gjennom jobb og organisasjon. Så gikk det første året, men tett kontakt, så kom sommerferien, vi dro til vår familie i sørnorge, og så gikk tiden med til å forberede barnedåp. Etter barnedåpen er det slik at venneparet av oss plutselig har snudd oss ryggen - er det fordi de er sure fordi vi ikke ba dem? Vi har vært veldig åpne med at vi ba kun familie til dåpen, da familiene våres tilsammen blir ganske stor - vi var over 40 - og det er mye bare for en dåp synes jeg... Men likevel, så har vi ikke fått noen forklaring fra venneparet av oss om hvorfor de ikke ønsker kontakt lenger...jeg synes deter rart av voksne personer. Vi ser dem jo hver dag, da de bor i naborekka, det er jo uungåelig, de ber andre naboer på selskap og middager, og andre aktiviteter - men oss har dem liksom bare droppet... synes det er merkelig oppførsel jeg! Men er det slik de vil ha det - så får det jo bare være slik... Vi flytter jo til sommeren likevel, men at det ender på denne måten er jo bare trist... Men men, jeg orker ikke bruke energi på personer som ikke gir meg noe igjen, så takk for nå dere vennepar som har snudd oss ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #928 Del Skrevet 8. juni 2009 Litt over en mnd siden jeg har vært her nå, så det er ikke akkurat førstepri og være innom her... selv om jeg kanskje skulle vært det oftere og fått luftet tankene litt. For det surrer mye rundt i hodet mitt Det er nå slik at en to års periode nå er over...eller det er en uke igjen da, før vi flytter tilbake til sør Norge og nærmere familie og venner. Det skal bli SÅ utrolig godt. En kort oppsummering av disse årene, for de har ikke vært ille de altså... Vi har fått verdens beste sønn i løpet av disse årene, og det er vel det beste av alt. ellers har jeg hatt enn jobb som har gitt meg mulighet til å gå nye veier, og jobben her har vært kjempegod. Sjefen min har vært helt super Men sånn på det vennskapelige planet har det ikke vært så godt - det blir liksom ikke til at man stifter så gode bekjentskap på så kort tid, for man flytter jo videre... Men jeg har jo jobbet som sagt, og jeg er medlem i en fagforening, som jeg engasjerte meg i her, så da ble jeg kjent med nye - og ikke minst barselgruppa etter at sønnen min kom til verden. den barselgruppa er helt strålende, og vi kommer så godt overens alle sammen...så der blir det nok å følge opp også i fremtiden Jaja... nå er det på tide å etablere seg på nytt, men der kommer vi nok til å bli boende lenge... Hvertfall i den delen av landet Nå er det ikke så mye ogjen å pakke ned for å her, to baderom, klærne våres, resten av det vi bruker på kjøkkenet, og litt småstæsj da - det er det jo litt igjen av... Men ååååå som jeg ser frem til komme meg sørover - joooohooooo Okei, det er en ting jeg kommer til å savne med nord norge - det er fjellene, slikt har vi ikke mye av sørafor. Og vi har jo ikke rukket å sett noe av nord norge heller, så det blir nok en ferietur eller to hit en gang:) Men nå - nå er det oppussing av ny leilighet som står på progranmet. Sør Norge - here we come Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 9. juni 2009 #929 Del Skrevet 9. juni 2009 Koselig å se deg innom igjen. Så deilig å komme sørover igjen. Kan tenke meg det er noen besteforeldre som gleder seg til å få gutten sin nærmere. Deilig med familie i nærheten når man har små. Litt greiere med barnevakter da Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #930 Del Skrevet 9. juni 2009 Ja, vet det er familiemedlemmeer som setter pris på at vi kommer nærmere ja Men nå som det er under en uke igjen til flytting, skulle jeg ønske jeg var flinkere til å få ferdig det siste stæsjet... men mangler liksom siste puff for å sette igang kjenner jeg... Er bare så treg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 9. juni 2009 #931 Del Skrevet 9. juni 2009 Skippertaksmentaliteten er på plass skjønner jeg. Men stort sett ordner det seg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #932 Del Skrevet 10. juni 2009 Ja, det ordner seg til slutt. Flyttelasset går mandag 15.juni - så helgen kommer til å bli brukt flittig:) 4 dager igjen!!! Hurra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #933 Del Skrevet 11. juni 2009 har endelig kommet litt igang her og fått unna litt klesvask. Har jo solgt både vaksemaskin og tørketrommel, for badet vi får i ny leilighet er så liten at vi tenkte å kjøpe inn en kombi vask/tørk. Så da blir vaskemaskinen og tørketrommelen hentet i helgen. Men så har vi jo funnet ut i ettertid av at vi har solgt, at vi skal ha vaskemsk. og t.trommel likevel - for kombi maskinene er så dårlige... Men men..da kjøper vi inn en ny vaskemsk da og avventer t.trommel. Men det er jo like greit. Vaskemsk vi har solgt er jo så gammel at jeg hadde lyst å skifte den ut likevel - så nå får jeg ny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #934 Del Skrevet 15. juni 2009 Nå er vi ferdig pakket og bare venter på at flyet skal gå... helgen har gått til nipakking av det siste - og gud å mye smått som dukker opp.... Ikke var det så morsomt da at man var i bakrus på søndagen. Lørdag kveld var det avskjeds/bli kjent grillfest med nabolaget - altså avskjed for alle som skal flytte og bli kjent for de nye som er kommet til... Ble en del mer alkoholdholdig drikke ennn planlagt - men lett for det i festlig lag, så sjelden vi er på fest. Så søndagen min var litt "dissi" altså. Den ble heldigvis bedre etter en times søvn midt på dagen. Så nå sitter jeg på en stol og bare venter på flyet... So long north of Norway Nå blir jeg søring igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 15. juni 2009 #935 Del Skrevet 15. juni 2009 Velkommen til sørlige strøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #936 Del Skrevet 15. juni 2009 Tusen takk - det kjennes kjempegodt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 1. juli 2009 #937 Del Skrevet 1. juli 2009 Innom og hilser på - leeenge siden.... Grattis med din nye tilværelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 1. juli 2009 #938 Del Skrevet 1. juli 2009 Hvaa, har du forlatt nord-norge? Hei forresten, lenge siden. Prøver meg på et lite KG-comeback, selv om det kanskje ikke blir SÅ aktivt som en periode. hehe Håper du har det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #939 Del Skrevet 7. oktober 2009 Oi oi oi, nå er det en eeeeevighet siden jeg har vært her inne... men det får så være. har hatt så mye å gjøre siden vi ble søringer igjen, at å sitte her inne på KG ikke har blitt prioritert i det hele tatt. Siden vi flyttet sørover igjen har vi pusset opp hele leiligheten, så det var det sommerferien gikk til - blæ! Men det står jo fortsatt noen få esker igjen på gjesterommet, og boden vår er full, noe som tilsier at vi må få ryddet den før vi kan få plass til noe annet der. etter somerferien gikk jeg arb.ledig en liten periode, noe som var egentlig rimelig deilig etter en full sommerferie. søkte på stillinger og startet å jobbe i slutten av september. etter avtale med arb.giver vel og merke, for lillegutt ble operert i midten av sept, som gjorde at jeg ikke ville hatt full fokus på jobb dersom jeg sulle jobbet mens denne operasjoen ble gjennomført. vi har visst siden føselen av at det ville bli operasjon, den er mer av den kosmetiske sort, men likevel, siden lillegutt fortsatt er så liten er det ikke det morsomste jeg har vært med på. Heldigvis har alt godt VELDIG bra, og det er jeg super glad for. Lillegutt har vært kjempeflink. Så nå har vi vikelig kommet inn i tidsklemma vi også, etter at jeg startet å jobbe. vi er jo ikke hjemme fra jobb sånn rett før kl 1700, så er det å lage middag, spise, leke litt, så er det kveldsmat for lillegutt for deretter å legge han. Vi har halvannen til to timer sammen med han hver dag.... Okei, jeg vet at de fleste familier har det slik, men det var så mye roligere tempo tidligere, som gjorde at vi fikk tilbrakt mer tid med lillegutt også. Men "that`s life" - er det ikke? Ikke det altså, lillegutt stortrives i bhg, og tilvenningen gikk over all forventning - som gjorde mors hjerte og skuldre godt Akkurat idag er jeg syk og hjemme fra jobb, var det igår også, litt kjedelig det siden det ikke er så lenge siden jeg startet der, men kan jo ikke gå rundt å smitte alle og enhver heller da... men selv om jeg er syk, er jeg nå på bedringens vei, og fått unna to klesvasker og fått vasket gulvene... det er vel det jeg orker å gjøre idag, untatt å lage handleliste da - men det krever jo ikke så mye det... hihihi... Men som dere ser, så er det en stund mellom hver gang jeg er inne her, men skal prøve å bruke sidene litt oftere, tror jeg har godt av å skrive ned noen ord her innimellom...lett for at det samler seg en del inne i hodet mitt Håper jeg fortsatt holder kontakt med dere som har vært innm her tidligere da - det har vært koselig så langt hvertfall:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 9. oktober 2009 #940 Del Skrevet 9. oktober 2009 Så kjekt å høre fra deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå