Gå til innhold

Croft`s Diary

LaraCroft

Anbefalte innlegg

Ferie ja, kan tenke meg dere gleder dere. Var det til syden dere skulle?

Godt å komme seg vekk litt :)

Ha en fin tirsdag :klemmer:

Ikke syden denne gang nei - bare sør Norge :fnise: Men det holder i massevis, siden vi skal kjøre fra nord til sør med en liten krabat - det er nytt det;)

Syden blir til vinteren tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror bilturen kommer til å gå bra jeg, så lenge dere har nok pauser for lillegutt ;)

Høres ut som han har ett godt spisehjertet da :fnise:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror bilturen kommer til å gå bra jeg, så lenge dere har nok pauser for lillegutt ;)

Høres ut som han har ett godt spisehjertet da :fnise:

Et godt spisehjerte det har han ja :hjertesmil:

Skal bli morsomt å veie han før vi drar på ferie - gjør det siden vi skal være så lenge borte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er det mor som er sliten og trøtt... Lillegutt sov fra halv elleve til klokken halv fem i natt, men siden han ikke holdt meg våken så var det en annen som gjorde det...

Okei jeg er delvis skyldig selv også :fnise:

Det ble litt :sengekos: midt på natten, etter at jeg var sovnet. Ble vekket igjen av en som hadde skikkelig lyst - kan jo forstå han da, siden det er mnd`r siden :ler:

Så da gikk det litt utover søvnen min ja, for jeg sovnet jo ikke med en gang igjen, mens det gjorde kjæresten, som attpåtil begynte å snorke litt :forvirret:

Idag har vi vært på jobben en tur på besøk, var der en tur rett etter fødsel, men ikke siden da. Så lillegutt har vokst mye siden den gang. Alle synes han er så stor da til å være 1 mnd og 3 uker - han er akkurat passe synes jeg ;)

Så der ble vi sittende halvannen time, og lillegutt var jo så trøtt. Han holdte på å sovne når jeg gjorde han reiseklar, men når vi kom ut i bilen så stirret han bare på bamsespeilet vi har hengt opp :wow: så sove det ville han ikke da. Han som pleier å sovne med en gang vi starter bilen...

Og på jobben ville jo alle se på han - det ble til slutt litt pupp og så ned i bilstolen igjen med helseteppe over for å få han til å sove:)

Og der sov han i to timer ca - rakk hvertfall en rask lunsj med en venninne før han våknet igjen da vi kom hjem...

Nå ligger han å pludrer i vogga ved siden av meg og strever litt med hendende sine igjen - noe han allitid gjør :roll::hjerte:

Og jeg har ikke noe på planen idag - deilig det:) Det eneste er at det er tomt for melk i kjøleskapet, og jeg har ikke noe middag...

Men nå håper jeg lillegutt sovner snart - slik at jeg også kan få noen minutter på øyet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper lillegutt sovner snart :Nikke:

Du har vært veldig effektiv idag da, både jobbesøk og lunsj! :hoppe:

Hvordan strever han med hendene? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper lillegutt sovner snart :Nikke:

Du har vært veldig effektiv idag da, både jobbesøk og lunsj! :hoppe:

Hvordan strever han med hendene? :klø:

Han strever med hendene på den måten at han vil ha dem inn i munnen sin, men får det ikke til...Så blir han så frustrert når han ikke får noe å suge på - men smokk vil han ikke ha :kgbaby:

Og han vil ha hendene i nærheten av ansiktet, for kos eller noe sånt :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg blitt helt hektet på Scrapping nå...

Snakket med ei nabo om det og så har det gått å surret i hodet mitt ang dåpsinnbydelser og bordkort - så nå surfer jeg etter ideer som bare det...Bruker hver eneste ledige stund nesten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mange tidligere forsøk som ikke har vært vellykket så prøvde vi på nytt idag...

Og legge lillegutt tidlig i egen seng i stedet for at han skal være våken og sammen med oss - det blir han overtrøtt av...

Så i kveld badet jeg han klokken åtte, og tok samme kveldsrutine som vi har gjort tidligere, bare ved senere tidspunkt.

Dette funket i en time så hørte jeg han ropte på meg - da la vi oss ned i senga (som vi gjør på natten) og ammet, for deretter å legge lillegutt i egen seng igjen...

Han var litt imot det, og lå og lagde noen lyder før han nå har sovnet igjen.

Så får jeg se da, hvor lenge han sover nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det med leggingen igår? Håper han sov i sin egen seng! :juhu:

Ha en fin dag laracroft :klem:

Lillegutt sov helt til kl to/halv tre (husker ikke helt - er ikke helt våken selv :ler:) på natten - da ammet jeg han på nytt, så sov han til halv åtte:)

Flinke gutten til mamman sin det :jepp:

Og lillegutt sover i egen seng han ja, har vært litt konsekvent på at det skal han gjøre helt fra starten. Men det har jo hendt at jeg har sovnet før han mens jeg har ammet da, så da ligger han ved siden av meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg følt meg uthvilt. Lillegutt sov fra klokken halv elleve/kvart på elleve til klokken halv fem i natt, så var det pupp og soving frem til åtte deretter var det nok en pupp og enda en dupp frem til klokken elleve:) Det er nesten første gang han sover så mye sammenhengende etter hverandre :) Vi håper det gjentar seg en gang:)

Så dagen i dag ble rimelig bra for min del. Vi dro først på helsestasjonen for å veie lillegutt før vi drar på ferie - skal egentlig på 3mnd`rs kontroll i løpet av ferien, men det blir jo ikke noe av siden vi ikke er hjemme - derfor veiing i dag. (Kontrollen blir når vi kommer hjem).

Lillegutt ligger på :vekt: og vi står å ser at tallene stiger og stiger... De stopper på 6740 gram, dvs at lillegutt har lagt på seg 740gr på 16 dager :dåne:

Så her går vi nå over til str 68 på klær:)

Etter denne positive veiingsopplevelsen bar det videre til ei messe her som var reklamert for skulle starte idag. Vi dro dit og når vi kom frem holdt alle på med å gjøre i stand sine sta(æ)nder, og det var ikke lov å handle noen ting. Jeg ville ha meg både Bergansjakke og en sykkel tenkte jeg, men da får det bli til ordinære priser da :tristbla:

Så var det kafetur i stedet og så hjem. Der var det pakking som ventet meg og planting av busk på kjæresten. Det ble til at jeg sto og så på plantingen før jeg etter mye om og men, dro meg opp på soverommene og badet for å starte denne "grufulle" handlingen :roll:

Men okei da, når jeg hadde startet gikk det rimelig fort. Det ble til at jeg pakket kjærestens klær(han hadde funnet frem alt han skulle ha med da) og lillegutt sine saker. Så var det mine egne ting - skulle pakke dette sammen med kjæresten saker, men det viste seg at vi får visst ikke plass til det i samme bag. Så da blir det pakking av mine saker i morgen før avreise.

Det synes jeg er så deilig...bare slappe av resten av kvelden fordi vi ikke har flere bager å pakke i.

Må dra og skaffe meg en bag i morgen jeg :jepp:

Da er det sommerferie på meg og min familie fra i morgen, men vi tar med oss pc`n, men hvor ofte jeg får vært her inne vet jeg ikke.

Så da vil jeg ønske alle som titter innom en riktig god sommer, og vi satser på masse :sol: slik at vi kan kose oss med masse :is:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg en superfantastisk fin sommer med din kjære og lillegutt!

Kos dere masse på den første familien som tre :rødme:

God sommer og god tur! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ja nå er det gått to uker av ferien allerede - og hei hvor det går:)

Reisen fra nord til sør tok fire dager, og lillegutt var så flink og god å ha med seg. Han var stille å rolig når han var våken i bilen (selv om han ble litt svett på ryggen av bilsetet), men han sov for det meste på turen.

Lillegutt var litt urolig hver gang vi kom til nytt sted, men han sov godt om natten likevel. Han har til og med hatt tre netter han har sovet helt igjennom. Men han har startet leggingen tidligere enn hjemme. Nå vil han sove fra rundt kl ti ( hjemme så ville han ikke det før kl elleve halv tolv) så det er utvikling:)

Nå har vi vært på besøk hos besteforeldre på farssiden og besteforeldre på morssiden, og tanter og onkler på begge sider...puh... og flere står igjen på lista. Sånn er det med stor familie:)

Har fått brukt masse penger, men selvfølgelig bare på nyttige ting :fnise: har handlet masse stæsj til lillegutt, men også mange klær til meg selv - det bedret humøret betraktelig, da jeg ikke har hatt så mye å gå i etter fødsel.

Nå fører jeg meg litt mer presentabel:)

Nå til uken skal vi på hytta og der skal vi være for oss selv. Da skal vi bare slappe av og nyte tiden sammen, vi tre:)

Vi skal jo få til noe besøk her også da, siden vi har venner i nærområdet:) Slik blir det når vi bor så langt borte:)

jaja..da har min kjappe tid inne her for oppdatering blitt brukt opp, så får jeg heller titte innom igjen når jeg har litt tid senere - nå samvær med familien:)

Fortsatt god sommer alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...