Gå til innhold

Croft`s Diary

LaraCroft

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei alle sammen, koselig å se så mange her inne. Men ingen bekymringer er nødvendig. Her har vi det strålende alle tre :jepp:

Det har bare vært så mye i det siste at pc`n ikke har blitt prioritert.

Vi var jo på UL som gikk strålende. Alt ser ut som det skal og hjertet banket og slo (det beroliget meg). Fikk til og med høre at fosteret var veldig fotogent;)

Vi var jo på UL på torsdag, og vi har vært i Oslo frem til søndag. Det var deilig og trekke litt frisk byluft inn i lungene igjen :fnise:

Var heldige med været og hadde sol alle dager.

Så det har gått i selskap og koselig familieliv. Tur på Frognerseteren og spinning har det også blitt tid til.

Ut å spise og show på kvelden, og et bursdagsselskap. Mye har det vært, men å så koselig.

Vi hadde jo ikke fortalt det til andre i familien enn foreldre, så det var godt å fortelle det til andre også, og alle be så glade. Men det er jo nesten umulig å prøve og skjule dette da, for gravidmagen min er veldig synlig.

Jo - fikk jo vite at jeg er 5-6 dager lenger på vei enn jeg hadde trodd da, etter størrelse på foster.

Siden dette var UL rundt 12 uke, var det ikke mulig å få vite kjønn enda. Men det er ikke lenge til det heller da, tida går jo så fort. Skal jo på ordinær UL den 19 nov - og da får vi vite det:)

Nå er jeg beroliget om at alt er i orden - og kjæresten synes det hele var så spesielt og morsomt at han er jo bare blitt enda mer kosete med meg :love:

Vi har det helt perfekt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at alt er i sjønneste orden :)

Må være deiligt det da å få bekreftet at alt er i orden, og 19. nov er jo ikke langt unna da.

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig :love:

Godt å vite at alt er i orden, og morsomt at du var enda lenger på vei enn du trodde.

Godt at dere har fått kost dere litt :klemmer:

Ja, og gratulerer med 13 uker :blomst:

Må være deilig å komme så langt :-D

Endret av jente 79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

Så koselig at dere har fått tatt en liten titt på nurket, sikkert beroligende også at alt står bra til. Ellers er sikkert ikke ei langhelg i Oslo å forakte, er godt å få sett igjen familie og gamle kjente når man bor litt langt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at alt er i orden! Nå kan du virkelig bare slappe av og kose deg med magen din. Høres ut som dere har hatt noen fine dager i byen - det gjør seg med litt forandring, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tusen takk alle sammen :)

Vi har det så strålende. Nå er det jo :snø: ute her også, så alt er blitt mye lysere enn det det har vært.

Kjenner at jeg fortsatt har litt søvnbehov utenom det vanlige og skulle ønske jeg kunne sove litt lengere på dagen, men jobben kaller...

Det er likso litt kjipt å sove på ettermiddagen for når jeg da våner så blir jeg liksom ikke nok opplagt til å få lyst til å gjøre noe som helst :husarbeid:

Så innimellom ser det jo ikke ut hjemme, og vaskekurven eser og eser....

Men nå er det jo ikke lenge til helg :danse: og det ser jeg frem til.

Nå får jeg vel gå raskt igjennom KG her så jeg får gjort noe fornuftig snart på jobb....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

:goodbye:

Bare innom for å si hei jeg. Nå er faktisk snøen borte igjen her oss meg og det har lysna litt ute. Men den kommer nok tilbake, snø er litt kjekt og som du sier blir det så mye lysere av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle innomtittere :blomst:

Jeg har det veldig bra for tiden, og det beste var at mannen var hjemme inatt. Han skulle egentlig jobbe hele natten, man så hadde sjefen hans funnet ut at de heller kunne dra hjem og sove og møte opp tidlig i dag i stedet....Det syntes jeg var kjempe OK :jepp:

Er så inne i et kosemodus for tiden at dere vet ikke :rødme: ønsker kos hele tiden jeg.

Har fått ordnet med flybilletter i julen og med togbilletter så nå er det "bankers" med jula:) Og det er godt å få blitt ferdig med, slik at vi er sikre på at vi kommer oss av sted.

Det er heller verre med julegaver. vet jo ikke hva vi skal finne på, for alt må jo sendes i posten. Og vil jo ikke kjøpe noe som kan knuses. Og alle ørten gavene da....Hukommelsen står stille.

Så hvis dere har tips er det bare å komme med det...Alt fra 1 år til 80 år er det som trengs.

Er selv inne på sider for å se om jeg kommer på noe...

Ellers er alt storartet for tiden. Vi storkoser oss og magen vokser.

har bare litt problemer med å stå opp om morgenen :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt med alt som er ordnet vettu :tommelsmil:

Har du fått skikkelig mage, altså slik at en ser at du er gravid med klær på? :fnise:

Ang. det å stå opp om morgenen så har jeg forandret meg helt. Klarer ikke sove lengre enn 7.halv 8, da MÅ jeg opp...he he

Før kunne jeg ligge mye lengre.

Ha en flott dag da og kos deg videre med magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julegaver, ja... Ikke alltid like enkelt, det der. Jeg er snart ferdig, men så trenger jeg heller ikke tenke på at noe skal sendes. Men; hva med bøker, DVD`er, CD`er, duker, håndklær, god kaffe og sjokolade..? Ikke så spenstige forslag, jeg innser det, men...

Så koselig å høre at du og kjæresten har det så fint for tida! Blir så glad av å lese sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at dere koser dere sammen, viktig å ta vare på hverandre :klemmer:

Julegaver... Hmm, jeg kjøper gjerne klær til unger. De får ofte så mye leker, så synes det er greit å gi noe nyttig også. Ikke så morsomt for dem bestandig da, men veldig greit for foreldrene... Lett å sende også ;)

Gamle mennesker synes jeg er helt håpløst. De har jo ALT!!! Hva med en flaske vin, noe godt, bestille blomster til dem? Kanskje et bilde av deg og samboeren? Det vet jeg at våre besteforeldre har satt pris på.

Evt en opplevelse. Teaterbilletter eller lignende?

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips til gaver:)

Det setter meg litt på bane i hvertfall. Jeg og tenker at det kan være litt praktiske gaver noen ganger.

Men vi får se, jeg får vel etterspørre ønskeliste snart også...

Men har en stoooooor familie, så noen dyre gaver blir det ikke i år da så mye babyutstyr skal handles inn. Og det koster visst mer en jeg trodde:)

Men men...får komme meg litt tilbake i arbeidet nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og da fikk jeg fingeren ut og ringte til jordmor :klappe:

Har fått time der neste fredag, og det gikk jo raskt:)

men så bor vi nå på et lite sted, så køen er vel ikke så lang.

Uansett så gleder jeg meg til det også...Blir jo bare en samtale da, men likevel.

Hva gjøres egentlig hos jordmor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...