Kayli Skrevet 14. september 2007 #321 Del Skrevet 14. september 2007 Kos deg i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 14. september 2007 #322 Del Skrevet 14. september 2007 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 14. september 2007 #323 Del Skrevet 14. september 2007 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 17. september 2007 Forfatter #324 Del Skrevet 17. september 2007 Ja nå er helgen over og det var skikkelig blåmandag og stå opp idag. Jeg gjorde alt for å drøye... kjæresten kom hjem på fradag som var ja og det var bare kos hele den kvelden :love: På lørdag dro vi til byen for å handle pcutstyr siden jeg har vært så uheldig å ødelegge kjærestens pc, men s han var borte her en gang tidligere. Den bare hang seg og ikke gikk an å slå av eller noe. Jeg tankte ikke på å dra ut kontakt eller noe, og visste heller ikke at det finnes en knapp bak på maskinen som slår den av. Så siden den hadde stått på så lenge så hadde den svidd av noen ting inni. Nok en utgift vi ikke hadde regnet med Ellers har vi det bare kos. Fyrer i ovnen siden det nå ligger rundt 4-7 grader her om dagen og jeg som ikke har hatt energi til å finne frem vintertøyet siden vi flyttet. Det ligger fortsatt i søplesekker fra flyttingen. Det har vært en liten bedring på søvnigheten min, men jeg tar fortsatt hensynn hvis jeg blir trøtt. Sover jeg ikke når jeg føler for, så kommer hodepinen istedet og det er nesten enda kjipere. Og jeg koser meg som bare det, stapper innpå med detjeg har lyst på Sjelden jeg er inne her nå, får nesten dårlig samvittighet, men det er lsik at når jeg sitter hele dagen foran pcen på jobb, så har jeg liksom ikke lyst til det når jeg kommer hjem. Da er det sofaen og senga som kaller med en god bok... Men det blir vel bedre;) ha en fin uke alle som er innom her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 17. september 2007 #325 Del Skrevet 17. september 2007 Godt å høre at du koser deg, er slik det skal være Koser oss foran peisen her også om dagene, med stearinlys på bordet. Er en koselig tid vi går i møte nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 17. september 2007 #326 Del Skrevet 17. september 2007 Peiskos er tingen! Og så masse telys rundt omkring! Ha en herlig uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 18. september 2007 Forfatter #327 Del Skrevet 18. september 2007 Helt utrolig, etter jobb igår skulle jeg ta meg en lur. Og det var jo forsåvidt greit det. Men jeg klarte ikke sove lenger enn ca 20 minutter tilsammen. Tror trøttheten begynner å gi seg litt jeg. :smile: Men jeg hadde den verste drømmen til morgenen i natt - drømte at jeg mistet barnet i SA :gråte: Så da våknet jeg en time før klokka skulle ringe, og fikk ikke sove igjen. For nå var jo tankene begynt å gå.... Off - kjempekjedelig. Håper ikke dette tyder på noe. Glow:- vet ikke om det er 3D-UL jeg skal gjennom, har ikke spurt dem om det jeg. Men har hørt av andre at de har hatt det der, men om det har vært samme uke eller ei det vet jeg ikke. Får vel bare ta det som et gode. Nå vil jeg bare se om det er liv der inne jeg... Stakkars kjæresten er syk idag håper idenrlig ikke han smitter meg, men jeg tror det kan virke som at det ligger noe på lur. Er snufsete og merker det i halsen innimellom, men det har helsigvis ikke slått ut enda. Det får holde med at jeg begynner å kjenne ondt i ene visdomstanna mi, og det kan jeg jo ikke få gjort noe med mens jeg er gravid Idag kan jeg gå tidligere fra jobb for skal på et møte som slutter av tidligere enn arbeidsdagens slutt, men siden det er så store avstander her så slipper vi å kjøre tilbake til kontoret. Den ordningen liker jeg. Ellers så holder vi på å bort her i nord. Begynner å bli rimelig lei av dette været. Har vært slik siden jeg kom, unntatt et par dager med pent i ny og ne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 19. september 2007 Forfatter #328 Del Skrevet 19. september 2007 JIPPI 10+0 idag Har hatt en del knip de siste par ukene i magen, men nå har det heldigvis gått over. Har hatt knip f.eks når jeg nyser, bare et sånt raskt knip i lysken området liksom. Håper vikelig ikke det er noe galt...Nå er det heller ikke lenge til jeg drar for innvendig UL og jeg både gruer og gleder meg...Men mest gleder meg da selvfølgelig. Har spurt kjæresten hva han mener og forventer med UL`n da, men han sier bare at han gleder seg og synes det blir morsomt. Men han sier så lite rundt det, eller er det bare jeg som tenker for mye kanskje har vel en tendens til det vi jenter? Jeg bare håper at er bra med fosteret. Ellers går det mye bedre nå ifht søvnigheten. Er veldig fornøyd med at jeg ikke trenger alltid ettermiddagslur, men jeg tar det innimellom når jeg kjenner jeg trenger det. Verre er det med lysten til å gjøre husarbeid. Den mangler den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 19. september 2007 #329 Del Skrevet 19. september 2007 Må jo litt for 10 uker da, tenk nå er det bare 2 uker igjen til du har nådd de 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neria Skrevet 19. september 2007 #330 Del Skrevet 19. september 2007 Hvis det er i lysken du kjenner det er det vel sånne ligamentsmerter kanskje... Jeg har hvertfall hatt og har litt småvondt her og der. Men så lenge det går over raskt har jeg ikke bekymret meg hittil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 20. september 2007 #331 Del Skrevet 20. september 2007 Hei på deg! Må innom for å se hvordan du har det, vet du! Håper alt er bra med deg og spiren. Kun to uker igjen til 12! Det er veldig godt når man har kommet såpass langt. Kaldt oppe hos dere ja? Synes det er det her nede på Østlandet og jeg. Brrr, høstforkjølelsen har inntatt heimen og jeg er skikkelig uggen! MEN - nå skal jeg snart stikke nesen utenfor døra! Det har jeg bare godt av. Flott at trøttheten begynner å slippe litt taket - man blir jo helt i koma av å være slik. Bra du tar hensyn til dèt; det blir nok av lite søvn senere! Ha ei fortsatt fin uke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. september 2007 #332 Del Skrevet 20. september 2007 De lyskesmertene ved nysing har jeg og. Prøver å kroke meg godt sammen før jeg nyser for å unngå strekket - ser sikkert knallbra ut Men det er vondt ja. Ligamenter skal visst ikke være behagelige. Idag er det OK vær her etter uker og uker med Håper dere får noen fine høstdager lenger nord og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 20. september 2007 #333 Del Skrevet 20. september 2007 Innom for å se hvordan det går. Spennende å følge med på graviditetene her. Blir nesten litt misunnelig også - jeg var så heldig å ha to herlige svangerskap med minimalt med plager, så jeg har bare gode minner fra den tida. Kos deg i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 21. september 2007 Forfatter #334 Del Skrevet 21. september 2007 Ja, nå er det snart helg og jeg ser frem tildet med stoooor glede. Nå har finværet kommet hit og det er bare helt nydelig å kjøre til og fra jobb. Sol, høstfarger på alle trær og se det i sollys er så fint. Og så har alle fjelltoppene rundt snø på seg. Det er bare helt nydelig. Skal kose meg så fælt i helgen altså. Det har vært så som så med husarbeid den siste tiden, så jeg må prøve å få gjort noe fornuftig med det, men utover det skal det bare være kos med kjæresten. Heldigvis føler jeg at ukene går fort (når det er en del å gjøre på jobb). har også funnet ut av drømmen om SA, jeg er litt alternativ og med svigermor som har veldig kunnskap på området har hjulpet meg til en forståelse av drømmen. Det kan jeg si hjalp meg mye. Null bekymringer. Det skal jeg si deg er deilig. På vei til jobbe idag, tenkte jeg at: "er det virkelig noe der inne"?, har jo ikke kjent noe på en stund. Men så har jo "alle" disse tankene da. Og jeg gleder meg til Oslo turen, har full nedtelling til den:) Satt og så på Jordmødrene på onsdagen igjen, og det er så koselig å se på, sipper som bare det jeg... Spurte om kjæresten ville se på, men han vil ikke med tanke på hvis det skulle være komplikasjoner med der. Det vil han ikke se, han vil være uvitende om hvordan det foregår. Men det blir vel bedre når det nærmer seg for oss, da kommer han liksom mer inn i det...forhåpentligvis;) Har bestilt bøker nå da, som gir info om diverse, forfatter Gro Nylander, så de har jeg gitt beskjed til kjæresten min å lese. Bare de dukker opp i posten så... Føler meg ganske godt nå, så at helgen er for dør er så godt å tenke på Bare kos:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 21. september 2007 #335 Del Skrevet 21. september 2007 Husarbeid ja...hva er det?!? Etter at jeg ble gravid føler jeg at alt bare flyter hele tiden. Har liksom ikke ork til å ta det. Men når jeg først kommer i gang og får med mannen så går det unna Jordmødrene er kjekt, følger med på det vi også. Kjekt med bøker da, jeg kjøpte en av Gro Nylander sine bøker før jeg ble gravid, synes det er så interresant å lese om slike ting. Du abbonerer ikke på gravid bladet da? det gjør jeg, står også mye nyttig der Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imogen Skrevet 21. september 2007 #336 Del Skrevet 21. september 2007 Høres ut som du får en kjempehelg du også. Litt husarbeid går som regel greit når man kan kose seg resten av tiden vet du. Bare husk å ta husarbeid i små doser, og kjærstekos i stooore Blir spennende å høre hvordan det går på UL, jeg skal følge med Kos deg masse i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Leela_ Skrevet 21. september 2007 #337 Del Skrevet 21. september 2007 Innom og oppdaterer meg litt, lenge siden sist jeg var inne her nå. Håper alt står bra til, selv holder jeg på å sovne... Men skal snart ta helg nå. Men god helg iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 24. september 2007 Forfatter #338 Del Skrevet 24. september 2007 Ja nå er helgen over, og blåmandagen kommet... har egentlig hatt en grei helg, men den avsluttet litt dårligere enn den startet. Lørdagen startet med koselig frokost og fyr på peisen. Så var det ut å handle inn for helgens kos. Og skal si det ble god middag. Helt perfekt stekt biff, etter min bestemmelse fordi vi skulle feire kjærestens masteroppgave karakter. Vi er begge veldig fornøyd med den men selvfølgelig kjæresten mest da, han setter så høye krav til seg selv, og etterpå går han rundt og sier at han ikke får til det og det og det og det.... Jeg hadde en prat med han om dette da, som han sa hjalp...Det er viktig å ha troen på seg selv og ikke sammenligne seg med andre. Så var det søndag og fotballdag på tv, merke rat min fotballinteresse er noe dalende, men kjæresten vil jo som regel ha med seg det meste som skjer i engelsk fotball. Og det går jo forsåvidt greit det, siden jeg bare ligger og drar meg på sofaen Men før tv fikk vi gjort godt husarbeid, og det var vi glade for begge to - det så ut som en svinesti diverse steder. Men med delte oppgaver gikk det fint. Så gikk vi over til en fase med diskusjon om fremtid, altså arbeidsmessig for kjæresten. Der han jobber nå har han ikke oppgaver etter utdanning og har tatt dette opp med sine sjefer. Jeg har nevnt for han at det kan være lurt i slike saker å ha tett kontakt med organisasjonen. Men han vil ikke det for han er redd han ødelegger for seg selv med den kontakten. det er et veldig firkantet system de jobber i. Sier du for mye, får du ris på baken holdning er det. Kjæresten har valgt og ikke holde meg oppdatert på denne saken, da han vet at jeg ikke liker usikkerhet noe særlig, men jeg synes en så viktig sak som dette må jeg jo være en del av. Det gjelder jo meg også. For saken kan ende med at vi må flytte igjen, og det mener jeg har rimelig mye å si... Så spør jeg han da hvorfor han ikke har sagt noe til meg om dette, for han argumenter med at jeg ikke er inne i situasjonen - det er jo rart siden han ikke har sagt noe til meg - daaaaaa.... Jeg var kanskje litt urimelig mot han i går kveld før vi la oss, men jeg mener jeg har litt rett til det også, men likevel har jeg dårlig samvittighet. Jeg vet at han gjør det han kan for at vi skal ha det så bra som mulig, og jeg føler at jeg gjør min del ( det var slik at ingen av oss hadde lyst til å flytte hit vi bor nå, men måtte på grunn av hans jobb). Kjip situasjon, men den løser seg om ikke lenge - bare så kjedelig når den står på. Er litt deppa idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 24. september 2007 Forfatter #339 Del Skrevet 24. september 2007 ÅÅÅÅ jeg kjempekjeder meg på jobb nå En pause om ti minutter er alt å se frem til. Er ferdig med dagens gjøremål og med forberedelser til morgendagens. Hva skal jeg gjøre frem til arbeidsdagens slutt??? BLÆ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 24. september 2007 #340 Del Skrevet 24. september 2007 Uff da, ikke noe kjekt med uenigheter i heimen. Håper det løser seg. Men, jeg er enig med deg i at du også må ha et ord med i laget, særlig nå når dere skal bli tre! Håper du har en fin kveld, i alle fall, etter den kjedelige jobb-dagen. Det er en av fordelene med å være lærer - det finnes ikke dautid, dagene flyr avgårde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå