Gå til innhold

Croft`s Diary

LaraCroft

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for oppmerksomheten alle sammen:)

Ja, tida går jo egentlig fort, nå er jo snart denne arbeidsuka over også.

Men så effektiv jeg er på jobb, må bare få lov å skryte litt, så er jo arbeidsoppgavene over før lunsj. Og hva skal jeg da gjøre etterpå :lete:

Idag så går det jo greit da, etter lunsj skal jeg sitte i ekspedisjonen. Slik er det når sekretæren har ferie, da bytter vi andre på.

Jeg vil også på ferie... :jepp:

Idag har kjæresten vakt så han blir borte helt til i morra etter jobb. Tenkte jeg kanskje skulle fikse litt på meg selv da, men det er lett å sitte nå og si det, når jeg vet at det egentlig bare er :søvn: som står i hodet på meg når jeg kommer hjem. Men skulle absolutt ha gjort et inngrep med høvelen over leggene. De har ikke vært førstepri. Godt jeg har lyse hår :ler:

Og så skal jeg hjelpe lillebror med å skrive arb.søknad også *puh*... Vet det høres litt rart ut å *puh*`e over så lite, men hvor er energien min blitt av da....Borte vekk!!!

Og jippi nå er det snart lønningsdag, vet jeg er litt tidlig ute med å glede meg til det, men jeg venter på nattbord som jeg har bestilt, og det blir nok av kroner å bruke fremover. Har akkurat handlet inn hyller til å ha på badet også, så det ble et par tusen brukt igår også....hmmmm de pengene blir raskt borte når man flytter inn på nye steder.

Hyller og denne hylla. Slike er på baderommene nå, og jeg er veldig fornøyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det forresten med symptome dine? er du bare trøtt/tiltaksløs eller har du flere plager?

Endret av linky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det forresten med symptome dine? er du bare trøtt/tiltaksløs eller har du flere plager?

Tjaaa, noe er det jo...Er jo oppe hver natt for å gå på do. Så har jeg mange lukter jeg reagerer på. Jeg har måttet slutte med parfyme, og kjæresten har fått beskjed om å bruke lite... :sjenert:

En noe verre ting kanskje er knaskebehovet jeg har fått :popcorn: alt går inn, og det er vanskelig å få alt ut...ups....litt intim kanskje... men du skjønner hva jeg mener.

Se bare idag, frokost, eple og banan og to kvikklunsj og tre brødskiver og en pose med knaskerøtter - det er dagens inntak på jobb. Så er det hjem, mens sulten river i magen, spise middag...stapper noe voldsomt inn altså. Mer enn vanlig....

Så sånn merker jeg forskjell fra før og etter gravid :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk :mobil: fra majostuaklinikken idag...Hadde jo bestilt time der 5 oktober. De skulle holde stengt den dagen for å pusse opp :kjefte:

Og jeg som reiser helt fra nord norge og allerede har bestilt flybilletter - da selvfølgelig happybilletter slik at endring og refusjon ikke er tillatt :tristbla:

Blir en sinnsyk dyr reise da.... Men jeg drar jo likevel da. Har fått time den 4 okt i stedet, så må bestille nye billetter ned dit.

Kjipt altså :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine møbler. Kjempestilige nattbord!

Kjipt at de skal ha steng akkurat den dagen, da.

Er den den som ligger like ved Colosseum? Og det lille senteret hvor de har Meny blandt annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt med timen din som ble flytta! Men; de ekstra pengene du må ut med blir sikkert glemt med en gang når du ser den lille på skjermen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig..?? SÅ kjedelig med de flybillettene!! :kjefte:

Håper formen ellers er bra - og at du blir beroliget av UL når du da endelig for tatt det!!

De nattbordene var fine - *vil også ha*... :) Men snakker om trøtt; på mandag klarte jeg ikke å se Anna Pihl!! Djizzez , jeg var bare så uopplagt og trøtt at jeg bare måtte i seng. Også jeg som er så glad i den serien. Du klarer å holde deg våken såpass utover kvelden og foran TV skjermen da? Husker jeg sovnet i sofaen rundt 20 på det verste.. :fnise: Klarte bare ikke å holde meg våken - det er en helt spesiell trøtthet!

Ønsker deg ei god helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Kjipt at de skal ha steng akkurat den dagen, da.

Er den den som ligger like ved Colosseum? Og det lille senteret hvor de har Meny blandt annet?

Jeg vet ikke hvilke butikker o.l som ligger i nærheten, men det ligger i slemdalsveien...eller??? Er det ikke chateu neuf som ligger der?

Så kjipt da :kjefte:

Er det UL du skal på?

Jepp, UL for alle penga :fnise:

Så dumt med timen din som ble flytta! Men; de ekstra pengene du må ut med blir sikkert glemt med en gang når du ser den lille på skjermen!

Ja det er akkurat det:) Vi har bestemt oss for at dette er noe vi ønsker og derfor bare må gjøre :jepp: er kjempespent jeg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er det å være alene her da i noen dager, siden kjæresten er borte på jobb frem til fredag :trist:

Det er første dag idag, og jeg gjør det jeg kan for å kose meg. Med fyr på peisen, varm kakao med noe godt å spise, og jeg ser på jakten på kjærligheten...Å som jeg savner armkroken til kjæresten min :rødme:

Han er så god å ha rundt seg altså...Vi er flinke til å ta vare på hverandre og sier positive ting til hverandre flere ganger om dagen. Merker at man er alene ja. MEN, jeg skal da ikke grave meg ned i dette...Det er jo bare bra at vi er fra hverandre og får kjenne på savnet litt :sjenert:

Og tida går jo fort, nå er tirsdag over og da er det bare to og en halv dag igjen.

ja det er jo ikke synd på meg, har etter middag med påhengende lur, vært hos naboen og slått ihjel litt tid, og gikk faktisk en liten tur. Virkelig fremgang :jepp:

Elles har jeg kjent en del knip i magen denne uken, og det har vært litt spenning siden jeg for noen år siden mistet. Og det startet på en måte med knip det også, så det kjenner jeg tar litt av energien min. Men jeg har snakket om mine bekymringer både med kjæresten og med mor, så jeg har blitt trygget på dette nå. Det er godt. Nå venter jeg bare på komme meg til UL i oktober.

Kunne sikkert fått en konsultasjon hvor jeg kunne hørt hjerterytme o.l, men jeg vil ikke virke for hysterisk heller.

Og jeg kjenner etter at jeg har fått luftet det litt, at tankene kommer bare tidvis.

Nei, nå får jeg komme meg i seng her :søvn:

Opp til en ny og "opplagt" dag i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...