Gå til innhold

Mascara

super

Anbefalte innlegg

Hva syns dere om Maybelline Great Lash

(den i den stygge rosa og grønne boksen)?

Jeg er positivt overrasket...

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Kosten er for liten for meg- jeg er velsignet med svært mange & lange vipper og skulle jeg brukt Maybell. Great Lash ville det tatt meg 30 min. å bygge opp vippene hver morgen.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare hatt en slik mascara. Fulgte med i ett blad. Helt OK.. klumper ikke.. i motsetning til 55% av de andre mascarane som fins..*hirr*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk også en sånn maskara i et blad en gang, den var helt ok. Den ga ikke noe volum eller lengde, men virket bra uten å klumpe eller sverte av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde en maybilline for noen år tilbake, tror det var når den kom som ny. Det eneste jeg husker er at jeg ble svart under øynene. :( Jeg kommer aldri til å prøve sånn billigskit igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig foretrekker jeg litt tykkere børster, ettersom jeg har lange øyevipper.

Great Lash fra Maybelline er tragisk. Er man på jakt etter tynne børster vil jeg anbefale Kanebo 38'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde den for en stund siden, definitivt den beste billig-maskaraen jeg har prøvd. Den verken klumper eller drysser noe særlig. Nå bruker jeg YSL faux cils, skuffende, drysser masse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Virvel

Jeg bruke den vannfaste en stund, og syntes faktisk den var helt fin. Holdt som bare det, drysset minimalt, men den er vel ikke så bra for linsebrukere akkurat... Etter å ha ødelagt flere par linser (noe som er ganske surt for meg som bruker månedslinser) innså jeg at det ikke funket å kombinere de to tingene. Jaja. Nå er jeg på mascara-jakt igjen. Den jeg har brukt de siste to årene finnes ikke lenger. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker den! Fikk den i et blad.. Får fine vipper, sliter ofte med klumper.. Overraskende bra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke den beste jeg har brukt akkurat. Børsten er for kort / liten og den er hard. Noe som ikke kommer så godt med..... Ellers var den vel midt på treet.

Men det finnes heldigvis andre bra Maybelline - mascaraer :D

Bruker fortiden Volume Express...eller hva den nå heter. Pleier egentlig å bruke en av de fra Lancöme, men jeg har simpelthen ikke råd per dags dato.

Diva :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...