Gå til innhold

Barbering av leggene

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Bare et tips-

Jeg bruker venus høvel, men med mach3 blader! De passer til munnstykket.. Meget bra :D

(Og har du den eldre gilette-høvelen for damer kan du bruke gilette sensor excel-bladene for menn eller hva det nå heter...)

Ha en fin dag 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

samme festemekanismen på venus og mach 3 ja. det kan jo være greit når man MÅ ha blader, og 'dameblader' ikke er tilgjengelig, men 'herreblader' er det... typisk situasjon som gjør en feminist aldri så lite hissig... men jeg syns det er bedre med venus-bladene jeg da. det at de er runde, gjør at jeg opplever det som om de kommer bedre til. men selve 3-blad-systemet er jo akkurat det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Barberer oppover, jeg. Glattest får jeg det når jeg barberer leggene når jeg ligger i badekaret. :D Smører inn bed body lotion etterpå. Silkemykt! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jamila

mmmmm Ingenting som er så deilig som nybarberte legger smurt inn med en god bodylotion - for så å legge seg (naken) i nyvasket sengetøy!! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest hildrun

Noen som har tid til å svare meg?

1) Men hva gjør man om man har fått inngrodde hår på bena, ? hvordan får man det bort?

2) Hva gjør man med mye mørke hår på armene? kan dem feks. vokses?

3) lady shaver; bruker dere epilatoren eller bare den barberingsdelen..

4) hørte for ei stund siden om en krem, som etter hver påførelse minsket hårveksten.. hvor får man kjøpt den?

kjempetakksam for svar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan hjelpe deg med punkt 2 og 4 :)

2) Ja, man kan vokse hår på armene. Dette er helt vanlig feks i Spania. Søreuropeiske kvinner vokser seg ofte fra topp til tå.

4)Jeg prøvde en slik hårhemmende krem. Husker ikke hva den het, kjøpte den på parfymeriet. Det var penger rett ut av vinduet! Virket ikke i det hele tatt.

Er spent på om noen kan gi noen bra tips på 1). Når det gjelder 3) så bruker jeg ikke epilator, som Duchess vil jeg ikke meg selv så vondt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inngrodde hår på bena på klemmes ut, og deretter må man la dem stå i hårfolikkelen, altså ikke nappe dem bort eller noe.

Bruken av produkter som skal hemme hårveksten er omdiskutert, selv tror jeg dette er rent sprøyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lizbet

Vokser seg fra topp til tå????

Jeg grøsser over absolutt hele meg - og alt jeg har av hår reiser seg! :-?

Barberer forøvrig oppover. Ikke noe problemer av noe slag. Bruker venus med barberskum, eventuelt sambos mach om jeg er uten blader selv. Har jo lært nå at blader ikke er noen hindring uansett type høvel da. :sjarmor:

Men, har tenkt å bytte ut ladyshaveren min....Noen tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...