Gjest anonymefofengelige Skrevet 3. mars 2003 #1 Del Skrevet 3. mars 2003 Hva anbefaler dere til en mann som har poser under øynene pga. for lite søvn over lang tid??? (bortsett fra å sove da seff) Er det noen vedunder kremer som jeg kan smøre på? Viktig at jeg ikke kommer på jobben og lukter dame,og at jeg kan eventuellt si at det er kona jeg kjøper den til ? Vill ikke bli mobbe offer på jobben eller bland mine kompiser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oyli Skrevet 3. mars 2003 #2 Del Skrevet 3. mars 2003 For det første så er det slett ikke så uvanlig å se menn i parfymerier shoppe til seg selv! Mange serier har egne produkter beregnet på menn. Hvis du absolutt ikke tør så kan du vel si at du skal handle til kona og så legge fram problemet? Det fins flere produkter på markedet, men om de virkelig hjelper skal være usagt. Produkter som skal smøres under øynene vil lite sannsynlig være kraftig parfymert så du får helt sikkert ha hemmeligheten din i fred. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 3. mars 2003 #3 Del Skrevet 3. mars 2003 prøv noe ifra clinique = luktfrie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå