Gå til innhold

Den lange tiden frem til 09.08.08

Irmelinn

Anbefalte innlegg

Da er dere heldig, vi måtte jo slåss allerede i januar i år for august neste år, helt sykt.. :overrasket:

Da kan dere sikkert få pyntet og ordnet som dere vil. For våres del er det vielse både før og etter og stress med å komme seg ut av kirken etter at vielsen er over. Litt dumt siden vi kunne tenkt oss noen bilder utenfor, tviler på at det blir så mye tid til det... Men sånn er det her.

Jeg bor i en liten bygd med 2000 mennesker, ikke så mange som gifter seg i året hehe. Denne sommeren er det to vielser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pesto
Jeg bor i en liten bygd med 2000 mennesker, ikke så mange som gifter seg i året hehe. Denne sommeren er det to vielser :)

To vielser i hele sommer, oj! Her er det vel full pakke hele året, men ekstra populært i mai og august. Men vi har nå bestilt så da er det i boks. Vi kunne tatt mange andre kirker her som ikke var like populære, men søren heller, skal det være så skal det være.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To vielser i hele sommer, oj! Her er det vel full pakke hele året, men ekstra populært i mai og august. Men vi har nå bestilt så da er det i boks. Vi kunne tatt mange andre kirker her som ikke var like populære, men søren heller, skal det være så skal det være.. :ler:

Hehe, vi skal gifte oss i den kirken som vi begge er døpt og komfirmerte i :) Er veldig glad i den kirken. Vi har 3 kirker her hvor vi bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto
Hehe, vi skal gifte oss i den kirken som vi begge er døpt og komfirmerte i :) Er veldig glad i den kirken. Vi har 3 kirker her hvor vi bor.

Det er litt stas, vi har droppet de kirkene vi tilhører, hadde ikke lyst til å ha det på hjemstedene våre noen av oss så da droppet vi det. Har erstattet det med byens vakreste steinkirke (helt objektivt liksom..) så da ble vi ganske fornøyd likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Hvordan går det med Østkantdama for tiden?? ;)

:klem: fra Vesten!

Joda det går bare fint :) Hvordan går det med deg? Har nervene begynt å komme eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette har ingenting med bryllup å gjøre, jo kanskje litt.. Jeg skal mest sannsynlig kjøpe meg hest!!! jaaaa :) Må bare godsnakke med min kjære først. Men da blir det å gå ut over bryllupspengene :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda det går bare fint :) Hvordan går det med deg? Har nervene begynt å komme eller?

Tja-jo...kjenner nervene når jeg kjenner ekstra godt etter :overrasket:

:juhu: for hest :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto
Dette har ingenting med bryllup å gjøre, jo kanskje litt.. Jeg skal mest sannsynlig kjøpe meg hest!!! jaaaa :) Må bare godsnakke med min kjære først. Men da blir det å gå ut over bryllupspengene :forvirret:

Hest, jeg er så redd de dyra, veldig flotte, men ser en en så løper jeg langt. :ler: Kan ri til kirken selv du da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det hadde vært gøy å kunne ridd til kirken eller hest og vogn :)

Så gøy at du hopper med meg susiepia!

Jeg skal dra å prøve en hest på lørdag, både gleder og gruer meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hest er kjempeartig!!! Hadde hest fra jeg var 12 til jeg var 20, da måtte vi slakte han. Nå synes jeg det er best å bare låne hest hos andre. For hvis vi plutselig finner ut at vi slutter med kyr har jeg ikke lyst å ha en hest vi må passe på. Da vil jeg kunne reise spontant på tur uten å måtte tenke på hvem passer dyret. Men hest er absolutt en favoritt hos meg, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er kanskje enig med deg der majabeth men det er ikke så vanskelig å få solgt en hest i disse dager. Jeg har hatt en hest tidliggere også fra jeg var 10 til 14... Gleder meg til å få hest.. Men gruer meg til lørdag når jeg skal dra å prøve den. Jeg har ikke ridd på 3 år :forvirret: Håper ikke hun som eier den hesten er veldig pirkete.

Jeg har enda ikke fått blomsterkurvene!!!!!!!!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :)

Det går bare bra med meg. Helgen var fin den. Fikk ikke ridd på hesten jeg var å så på for han hadde en vond fot, men skal tilbake om 2 uker. Han var bare fantastisk :)

Nå sitter jeg bare å venter på brudekjolen min.. Skal vell egentlig komme i neste uke. Skal skrive mail å spørre om den er langt unna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto
Hei hei :)

Det går bare bra med meg. Helgen var fin den. Fikk ikke ridd på hesten jeg var å så på for han hadde en vond fot, men skal tilbake om 2 uker. Han var bare fantastisk :)

Nå sitter jeg bare å venter på brudekjolen min.. Skal vell egentlig komme i neste uke. Skal skrive mail å spørre om den er langt unna :)

Dumt med hestesten, men ny sjanse kommer snart. :) Hadde jo ikke turt å nærme meg den en gang jeg, løpt selv i stedet, enklere det for min del. :ler:

Du har jo kjøpt kjolen også du ja, heldig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: :juhu: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og ser hvordan du har det :klem: Fremdeles ikke fått blomsterkurvene eller?? Så irriterende når folk ikke holder det de lover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og ser hvordan du har det :klem: Fremdeles ikke fått blomsterkurvene eller?? Så irriterende når folk ikke holder det de lover...

Så koselig at du stikker innom :)

Nei de har ikke kommet enda. Skulle vært her i forige uke. Visst de ikke kommer iløpe av denne uken så skal jeg sende en ny mail over helgen. Er lei av å vente nå. Snart 3 mnd siden jeg bestillte de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Så koselig at du stikker innom :)

Nei de har ikke kommet enda. Skulle vært her i forige uke. Visst de ikke kommer iløpe av denne uken så skal jeg sende en ny mail over helgen. Er lei av å vente nå. Snart 3 mnd siden jeg bestillte de.

Fyttigrisen! :frustrert: Da ville jeg iallfall hatt litt avslag i prisen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekket opp hvordan det gikk med kjolen min. Den skulle vært i Norge i går men den sitter fast i Kina ett sted. :sur:

Ingenting som går min vei om dagen!!!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...