Gå til innhold

Den lange tiden frem til 09.08.08

Irmelinn

Anbefalte innlegg

Gjest Pesto
Ja da har jeg sendt mail til de som jeg bestillte blomsterkurvene av. Bestillte de her i Norge i begynnelsen av april. Synes det har tatt merkelig lang tid. :forvirret:

På tide at de reagerer ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja nå begynner jeg å bli lei av å vente. Vil ha de NÅ! Jaja, gla de kommer i oppgrav. Jeg hadde blitt skikkelig sur om jeg hadde betalt de og de ikke hadde kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiaraen var kjempefin! :) Passer helt sikkert fint til kjolen!

..mens vi snakker om kjolen.. hvor lenge er det igjen til du får den nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rundt 2 uker siden jeg bestilte den. Det tar ca 30 dager fra jeg bestiller den til den kommer til hun jeg bestilte den av så tar det sikkert en uke eller to før den kommer opp til meg. Det kommer helt ann på posten, men jeg tror jeg skal ha den her hos meg i midten av juli. Gleder meg sånn :ler:

Jeg kommer til å rope ut med en gang jeg har den her hos meg! :ler:

Ja jeg likte den tiaraen. Men er så usikker på å bestille fra utlandet :forvirret:

Vi har funnet en ny leilighet. Får vite iløpe av noen dager om vi får leie den! Håper det, men da går det ut over bryllupspengene. Trenger møbler!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto
Jeg har lyst på denne tiaraen:

http://www.bridalfashionmall.com/tiaras/207_tiara.html

Tror dere den passer til kjolen jeg har kjøpt?

Hei du, dette var litt kult fordi den har jeg også sett på. :ler: Den er veldig fin, men fikk ikke bestemt meg for om den burde være i gull. Så litt voldsomt ut med gull også. Jeg synes den er knall, men det er jo ikke så rart..

Den passer vel til det meste, jeg har sett på den fordi den ser litt sånn gammel- krone- aktig ut hvis du skjønner. Jeg liker ikke så godt de som bare har en mengde med perler og steiner spredt rundt på. Denne her passer til sånn type kjole eg har lyst på, tror jeg...

Endret av Pesto
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer til å rope ut med en gang jeg har den her hos meg! :ler:

Vi har funnet en ny leilighet. Får vite iløpe av noen dager om vi får leie den! Håper det, men da går det ut over bryllupspengene. Trenger møbler!! :ler:

Ja du må rope ut! Veldig nysgjerrig vi KG-jenter... :sjenert: Men det er jo så gøyyyy med kjoleting! ...og alle andre ting :ler:

Ny leilighet også? Så moro! Det har vi og.. vi står på venteliste og håper å få den i mai eller begynnelsen av juni :) Det blir spennende å se om dere får den da :) *krysse fingrene alt jeg kan!*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått mail av de jeg bestillte blomsterkurvene fra. De hadde ikke sendt men lovet meg at de skulle være her til uken. Får håpe de holder det de lover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du må rope ut! Veldig nysgjerrig vi KG-jenter... :sjenert: Men det er jo så gøyyyy med kjoleting! ...og alle andre ting :ler:

Ny leilighet også? Så moro! Det har vi og.. vi står på venteliste og håper å få den i mai eller begynnelsen av juni :) Det blir spennende å se om dere får den da :) *krysse fingrene alt jeg kan!*

:klem:

Ja om vi får den så kan vi flytte inn allerede 1 august. Den er kjempestor. Å jeg krysser fingrene for at vi får den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto
Ja om vi får den så kan vi flytte inn allerede 1 august. Den er kjempestor. Å jeg krysser fingrene for at vi får den :)

Den må dere ha, trenger litt stor plass til å rote rundt med bryllupsting.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du, dette var litt kult fordi den har jeg også sett på. :ler: Den er veldig fin, men fikk ikke bestemt meg for om den burde være i gull. Så litt voldsomt ut med gull også. Jeg synes den er knall, men det er jo ikke så rart..

Den passer vel til det meste, jeg har sett på den fordi den ser litt sånn gammel- krone- aktig ut hvis du skjønner. Jeg liker ikke så godt de som bare har en mengde med perler og steiner spredt rundt på. Denne her passer til sånn type kjole eg har lyst på, tror jeg...

Ja jeg synes også at den ser litt "gammeldags" ut og jeg føler at min kjole er litt "gammeldags". Så jeg tror den passer perfekt også er den ikke så voldsom. Jeg har veldig lyst på den. Kanskje jeg må spørre mamma om hva hun synes. Hun skulle kjøpe tiara til meg når jeg hadde bestemt meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den må dere ha, trenger litt stor plass til å rote rundt med bryllupsting.. :ler:

Hehe ja det er sant det. Den har tre soverrom, et bad og ett toalett med vask, 3 boder, 1 vaskerom, 2 ganger og veranda + en stor stue så nå kan vi begynne å produsere barn :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja det er sant det. Den har tre soverrom, et bad og ett toalett med vask, 3 boder, 1 vaskerom, 2 ganger og veranda + en stor stue så nå kan vi begynne å produsere barn :ler:

Wow, er jo like stort som ett hus jo :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, er jo like stort som ett hus jo :hakeslepp:

Jepp er 2 etasjer. Er jo egentlig ett hus for det er ett rekkehus. Men jeg ser på det som en leilighet siden det er naboer vegg i vegg. Jeg bodde der når jeg var liten så hadde vært gøy om jeg kunne flyttet tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto
Ja jeg synes også at den ser litt "gammeldags" ut og jeg føler at min kjole er litt "gammeldags". Så jeg tror den passer perfekt også er den ikke så voldsom. Jeg har veldig lyst på den. Kanskje jeg må spørre mamma om hva hun synes. Hun skulle kjøpe tiara til meg når jeg hadde bestemt meg :)

Ja, vi får se. Bare litt redd for at sølvfargen ser litt billig ut hvis du skjønner. Noen av de legeringene de bruker på sølv-face kan se litt ut som prinsesskroner fra lekebutikken på en måte. Men vi får ta et lite samarbeid, hvis du bestemmer deg så må du si hvordan du gjør det med kjøping på nett. Det kan ikke jeg.

Men har du sett den tiaranen som er på en av sidene i boken til Mona Grudt, gull med perler, litt irsk inspirert kanskje. Den også var veldig fin og det samme med håroppsettet på det bildet og, utrolig fint.

Endret av Pesto
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du har kanskje rett i at den ser litt billig ut, men jeg tror at gull blir å krasje helt med kjolen min og de andre tingene jeg skal ha. Men jeg ble litt usikker nå på om smykket jeg skal ha er i gull eller sølv. Skal ha smykket som mamma hadde når hun giftet seg og jeg husker ikke helt om det var sølv eller gull, men jeg blir å ta sølv om smykket er i sølv. Men gikk det ant å få tiaraen i gull også eller var det bare sølv? Ja vi kan jo sammarbeide visst jeg bestemmer meg for den. Tror jeg blir å bestille fra den siden uansett hvilken jeg veldger for det var så mye fint der også har jeg funnet noen øredobber der som jeg bare MÅ ha! :ler:

Endret av Irmelinn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pratet med kateketen i dag, hun sa at jeg ikke trengte å booke kirken før neste vår. Så da blir jeg sikkert å gjøre det rundt april neste år eller noe. Er jo ikke kø her jeg bor så da trenger jeg ikke å være redd det skal være opptatt den dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto
Ja du har kanskje rett i at den ser litt billig ut, men jeg tror at gull blir å krasje helt med kjolen min og de andre tingene jeg skal ha. Men jeg ble litt usikker nå på om smykket jeg skal ha er i gull eller sølv. Skal ha smykket som mamma hadde når hun giftet seg og jeg husker ikke helt om det var sølv eller gull, men jeg blir å ta sølv om smykket er i sølv. Men gikk det ant å få tiaraen i gull også eller var det bare sølv? Ja vi kan jo sammarbeide visst jeg bestemmer meg for den. Tror jeg blir å bestille fra den siden uansett hvilken jeg veldger for det var så mye fint der også har jeg funnet noen øredobber der som jeg bare MÅ ha! :ler:

Den kan du få i gull ja, tror det er en link litt ned på bildet under bildet av hun dama med det kjempe smilet hvor det står: Elegang pearl Tiara - gold Tiaraen i gull

Det er masse fint der, men har du ramlet innom "extreme" sidene. Der det tar så av at til og med jeg får bakoversveis, helt grusomt.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kan du få i gull ja, tror det er en link litt ned på bildet under bildet av hun dama med det kjempe smilet hvor det står: Elegang pearl Tiara - gold Tiaraen i gull

Det er masse fint der, men har du ramlet innom "extreme" sidene. Der det tar så av at til og med jeg får bakoversveis, helt grusomt.. :ler:

Jeg må si at jeg ikke sjønte helt det du skreiv helt på slutten :forvirret:

Jeg skal kjøpe den tiaraen i sølv, men må sjekke om de har ivory perler for kjolen min er i ivory.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto
Pratet med kateketen i dag, hun sa at jeg ikke trengte å booke kirken før neste vår. Så da blir jeg sikkert å gjøre det rundt april neste år eller noe. Er jo ikke kø her jeg bor så da trenger jeg ikke å være redd det skal være opptatt den dagen.

Da er dere heldig, vi måtte jo slåss allerede i januar i år for august neste år, helt sykt.. :overrasket:

Da kan dere sikkert få pyntet og ordnet som dere vil. For våres del er det vielse både før og etter og stress med å komme seg ut av kirken etter at vielsen er over. Litt dumt siden vi kunne tenkt oss noen bilder utenfor, tviler på at det blir så mye tid til det... Men sånn er det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...