Gå til innhold

Den lange tiden frem til 09.08.08

Irmelinn

Anbefalte innlegg

Gjest Pesto
Ja, eller har skole frem til 22. Men skal søke fri sånn at jeg får begynne å jobbe. Trenger masse penger :) Hvem gjør ikke det? :ler:

Kan du si, det var denne lottogevinsten da. Skulle hatt noen millioner på konto, tenkt det hatt blitt bryllup da. Hadde vel tatt så fullstendig av at noen måtte stoppet det tenker jeg. Kanskje like greier man har litt begrensninger noen ganger.

Jeg tror nok det blir litt "pause" med bryllupsting i sommer. Det er liksom ikke så mye mer man kan gjøre nå sånn med en gang. Noen småting natulig nok, men det skjer ikke noe stort før til høsten igjen tror jeg. Hvordan er det med deg, mange planer for sommeren når det gjelder bryllupsting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du si, det var denne lottogevinsten da. Skulle hatt noen millioner på konto, tenkt det hatt blitt bryllup da. Hadde vel tatt så fullstendig av at noen måtte stoppet det tenker jeg. Kanskje like greier man har litt begrensninger noen ganger.

Jeg tror nok det blir litt "pause" med bryllupsting i sommer. Det er liksom ikke så mye mer man kan gjøre nå sånn med en gang. Noen småting natulig nok, men det skjer ikke noe stort før til høsten igjen tror jeg. Hvordan er det med deg, mange planer for sommeren når det gjelder bryllupsting?

Nei blir ikke så mye på meg heller, skal få laget invitasjonene og bordkortene (skal ikke skrive på navnene da). Tenkte det var greit å få de unnagjort. Greit å gjøre sånne ting på regnværsdager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk alle sammen for lykkeønskninger!

Jeg fikk 6!!!

Jeg trodde han ikke først. :ler: Er i ekstase jeg nå :)

Nå er det somerferie!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk 6!!!

:overrasket::hakeslepp::danser: :dåne:

Sinnsykt bra!!! GRATULERER!!!!! :klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Jeg fikk 6!!!

Fyttigrisen så flink du er!!! Gratulerer så mye med velfortjent sommerferie!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig av dere! :)

Mamma har invitert meg og sambo med ut på middag så i dag blir det feiring, fikk til og med gratulasjoner av rektor.

Jeg trodde ikke mine ører når han sa at det var en velfortjent 6'er :)

:klem: til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pesto
Så koselig av dere! :)

Mamma har invitert meg og sambo med ut på middag så i dag blir det feiring, fikk til og med gratulasjoner av rektor.

Jeg trodde ikke mine ører når han sa at det var en velfortjent 6'er :)

:klem: til dere alle!

Det var kult, gjøre litt stas på de beste elevene vet du.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jeg hatt mitt første mareritt når det gjelder bryllupet. Jeg drømte at dagen var kommet, jeg holdt på å gjøre meg klar til vielsen og jeg kunne ikke finne tiaraen min. Det var den nydeligste tiaraen i verden. Men kanskje litt overdådig for min smak hehe. Så jeg fikk folk til å begynne å lete overalt etter den, men det var ingen som kunne finne den så jeg måtte ta en anna tiara som jeg fant i kirken og den var ikke fin i det hele tatt og jeg rakk ikke å ordne meg på håret så jeg så helg jævlig ut og kjolen var for kjort og jeg måtte gå barføtt. Hvorfor jeg gikk barføtt det vet jeg ikke. Det som skremte meg mest var at det var så ekstremt mye folk i kirken og jeg bekymret meg for bryllupskaka under hele vielsen. Det som er så morsomt er at vi ikke skal ha noen bryllupskake :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Så morsomt med ditt første bryllupsmareritt :ler: Det kommer nok til å komme flere, ja! Men jeg tipper at bryllupsdagen din blir helt PERFEKT! :-D

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Pesto
Ja da har jeg hatt mitt første mareritt når det gjelder bryllupet.

Gratulerer med første marerittet :ler: Tror du vi kommer til å ha flere av dem eller, jepp!! Jeg har hatt et par jeg også faktisk, mest om at ingenting er klart og at alle står og ser på meg og lurer på hva de skal gjøre. Tror jeg ser for mye på det bryllupsprogrammet på tv2 om dagen om alt som går galt der. ;)

Endret av Pesto
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt forsinket jeg, men må bare si det likevel: GRATULERER med 6'ern og med sommerferie!!!!! :hjerte: Håper du bare nyyyter friheten nå etter alt eksamensstresset.

:ler: er så fasinerende med drømmer, jeg er fæl til å krisemaksimere i mine. Det blir vel bare oftere og oftere i fremtiden vil jeg tro.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Marna :)

Hehe ja det var litt morsomt å ha sitt første bryllupsmareritt :)

Pesto: Du er ikke den eneste som ser for mye på hjelp, vi gifter oss! hehe. Tror nesten det er yndlingsprogrammet for tiden :)

Tusen takk Ballerina for at du har god tro på bryllupet vårt :)

Ditt blir nokk perfekt det også :)

Tror alle får bryllupene sine perfekte på sin egen måte :)

Endret av Irmelinn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jeg sendt mail til de som jeg bestillte blomsterkurvene av. Bestillte de her i Norge i begynnelsen av april. Synes det har tatt merkelig lang tid. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...