Gå til innhold

Går du til hudpleier?

Malou

Går du til hudpleier?  

1. 1. Går du til hudpleier?

• Ja, regelmessig
      2
    • En gang i blant
      4
    • Har gjort det et par ganger, men ikke noe for meg!
      0
    • Nei
      13

Anbefalte innlegg

Selv har jeg aldri vært hos hudpleier. Vurderer det som et "luksusgode" som jeg ikke helt klarer å overbevise meg selv om at er verdt prisen for meg. Noen ganger virker det som om jeg er en av de få her inne som ikke benytter meg av dette... For dere som går, hva betaler dere?

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei. som jeg sa et annet sted, jeg liker ikke at fremmede tar på meg, og det ville ikke falle meg inn å betale for det. jeg handler hos hudpleier, men det blir jo noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av svarene passet så bra. Men jeg har gjerne lyst til å gå til hudpleier jevnilg. Gjerne en gang i måneden. Men på mitt flotte studentbudsjett, kan jeg bare drømme :x :cry: :evil:

Har vært hos hudpleier noen ganger tidligere og det er en herlig luksus som de som har råd (og lyst) bør unne seg en gang i blandt :D

Savner på en måte å jobbe igjen.....

*shopping, hudpleie, fotpleie, ferier / weekend turer* Alt er en umulighet akkurat nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har aldri vært.

Hadde sikkert vært deilig, men det er myyyyyyye jeg prioriterer og/eller ønsker meg før hudpleie kommer på toppen av prioriteringslista.

foreløpig ihvertfall, endrer seg kanskje den dagen jeg evt blir missfornøyd med huden min.

(akkurat nå stråler jeg over huden min, som har fått ny glød etter at jeg har vært røykfri i over seks uker!!!) :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg går til hudpleier 1 gang i mnd. på Cosmopolitana her i Oslo.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
,

(akkurat nå stråler jeg over huden min, som har fått ny glød etter at jeg har vært røykfri i over seks uker!!!) :briller:

Jeg også, Aline!!! jeg sluttet å røyke 3. juledag, for å være pinlig nøyaktig. (4. gang jeg har sluttet, så jeg har litt trening). Er det ikke DEILIG å være røykfri?!

(Kunsten er ikke å slutte, men å ikke begynne ogjen)!! Hvis du føler for å sprekke: les boken til han... hva heter han nå igjen? Den er genial!!! virkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også, Aline!!! jeg sluttet å røyke 3. juledag, for å være pinlig nøyaktig. (4. gang jeg har sluttet, så jeg har litt trening). Er det ikke DEILIG å være røykfri?!

(Kunsten er ikke å slutte, men å ikke begynne ogjen)!! Hvis du føler for å sprekke: les boken til han... hva heter han nå igjen? Den er genial!!! virkelig.

Sluttet for en måned siden jeg, og har i allefall merket at ansiktsfargen min har endret seg, til mindre gusten :ler: Og det med at kunsten ikke er å slutte, men å ikke begynne igjen er det vel ingen tvil om. Å være røykfri er ikke forøvrig ikke bare deilig, det er FANTASTISK!

Jennifer

-sporer av sin egen tråd :ler: -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snowkid - ikke innlogg

Boken heter Endelig ikke røyker og er av Alan Carr (eller noe sånt noe)

ikke for å ødelegge tråden, men bare kort innpå for å nevne boka...

Ellers så skulle jeg gjerne gått til hudpleie jevnlig. Har gjort det et par ganger, men lommeboka sier stopp.

Vurderer faktisk å bestille time når lønninga kommer - trenger å få rensa opp i kvisehaugen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får hudpleiebehandling på skolen en gang i måneden, men når jeg slutter der kommer jeg til å fortsette et annet sted. Uansett om jeg jobber som hudpleier eller ikke. Det er vel verdt pengene, og for meg en naturlig del av hygienen. Fotpleier besøker jeg også regelmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg vil tro at alle hudpleiere selv også tar behandlinger- det blir jo litt rart å gå til en hudpleier som selv har masse kviser og fet hud.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri vært hos hudpleie. Tviler ikke på at det hadde vært deilig, men har ikke råd til det. Ikke nå som student i alle fall. Vil også prioritere andre ting før hudpleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...