Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.. Tenkte jeg skulle svinge innom med en erfaring her.

Svigermor hadde i påsken fått nyss om OneCall og deres fantastiske tilbud. Men det var for gått til å være sant ettersom MMS systemet deres ikke støttet hennes type telefon, så hun gikk straks tilbake til Telenor som har god støtte til alle mobiltelefoner.

Kroneløs

Videoannonse
Annonse
Skrevet
kan hende dette er litt søkt, men altså, har de like bra dekkning som telenor/netcom.. For de har jo egne nett, men hva med disse da? Har de tilfredstillende nett??

De bruker Netcoms nett - så det er samme dekning som det.

Skrevet
Hei.. Tenkte jeg skulle svinge innom med en erfaring her.

Svigermor hadde i påsken fått nyss om OneCall og deres fantastiske tilbud. Men det var for gått til å være sant ettersom MMS systemet deres ikke støttet hennes type telefon, så hun gikk straks tilbake til Telenor som har god støtte til alle mobiltelefoner.

Kroneløs

Dette høres veldig rart ut for de bruker jo samme oppsett som netcom og de støtter alle telefoner de...

Skrevet

Er det noen som vet hvor dyrt det er etter gratis ringetid, mente jeg leste at det ikke var så dyrt, og du har jo da fått mange gratis ringemin?

For det er vel ikke sånn at hvis du går over gratis ringetid så må du betale for ALLE ringeminuttene dine?

Rart at man skal bli så skeptisk når noe høres billig ut?! Vi er vel vant til at hvis det høres for godt ut til å være sant så er det som regel det!!! Men i Sverige så ser jeg de har mange sånne her type abn.

Skrevet
Er det noen som vet hvor dyrt det er etter gratis ringetid, mente jeg leste at det ikke var så dyrt, og du har jo da fått mange gratis ringemin?

For det er vel ikke sånn at hvis du går over gratis ringetid så må du betale for ALLE ringeminuttene dine?

Rart at man skal bli så skeptisk når noe høres billig ut?! Vi er vel vant til at hvis det høres for godt ut til å være sant så er det som regel det!!! Men i Sverige så ser jeg de har mange sånne her type abn.

Etter de gratis minuttene og sms'ene betaler du 0,80 pr. ringeminutt og 0,42 pr. sms. Og nei, du må ikke betale for ALLE ringeminuttene når du overskrider de som er gratis.

Gjest Melonas
Skrevet
Det har ikke jeg.

Jeg ser det er gjort nå. Da vi bytta var det en "minimumspris" på 35 eller 39kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...