Kroneløs Skrevet 2. mai 2007 #21 Skrevet 2. mai 2007 Hei.. Tenkte jeg skulle svinge innom med en erfaring her. Svigermor hadde i påsken fått nyss om OneCall og deres fantastiske tilbud. Men det var for gått til å være sant ettersom MMS systemet deres ikke støttet hennes type telefon, så hun gikk straks tilbake til Telenor som har god støtte til alle mobiltelefoner. Kroneløs
LilleBille Skrevet 2. mai 2007 #22 Skrevet 2. mai 2007 kan hende dette er litt søkt, men altså, har de like bra dekkning som telenor/netcom.. For de har jo egne nett, men hva med disse da? Har de tilfredstillende nett?? ← De bruker Netcoms nett - så det er samme dekning som det.
Tari Skrevet 2. mai 2007 #23 Skrevet 2. mai 2007 Hei.. Tenkte jeg skulle svinge innom med en erfaring her. Svigermor hadde i påsken fått nyss om OneCall og deres fantastiske tilbud. Men det var for gått til å være sant ettersom MMS systemet deres ikke støttet hennes type telefon, så hun gikk straks tilbake til Telenor som har god støtte til alle mobiltelefoner. Kroneløs ← Dette høres veldig rart ut for de bruker jo samme oppsett som netcom og de støtter alle telefoner de...
Snil@ Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #24 Skrevet 2. mai 2007 Er det noen som vet hvor dyrt det er etter gratis ringetid, mente jeg leste at det ikke var så dyrt, og du har jo da fått mange gratis ringemin? For det er vel ikke sånn at hvis du går over gratis ringetid så må du betale for ALLE ringeminuttene dine? Rart at man skal bli så skeptisk når noe høres billig ut?! Vi er vel vant til at hvis det høres for godt ut til å være sant så er det som regel det!!! Men i Sverige så ser jeg de har mange sånne her type abn.
mowgli Skrevet 2. mai 2007 #25 Skrevet 2. mai 2007 Er det noen som vet hvor dyrt det er etter gratis ringetid, mente jeg leste at det ikke var så dyrt, og du har jo da fått mange gratis ringemin? For det er vel ikke sånn at hvis du går over gratis ringetid så må du betale for ALLE ringeminuttene dine? Rart at man skal bli så skeptisk når noe høres billig ut?! Vi er vel vant til at hvis det høres for godt ut til å være sant så er det som regel det!!! Men i Sverige så ser jeg de har mange sånne her type abn. ← Etter de gratis minuttene og sms'ene betaler du 0,80 pr. ringeminutt og 0,42 pr. sms. Og nei, du må ikke betale for ALLE ringeminuttene når du overskrider de som er gratis.
Gjest Melonas Skrevet 4. mai 2007 #26 Skrevet 4. mai 2007 Det har ikke jeg. ← Jeg ser det er gjort nå. Da vi bytta var det en "minimumspris" på 35 eller 39kr.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå