Snil@ Skrevet 18. april 2007 #1 Skrevet 18. april 2007 Sto om dette i avisen i dag, her er link. Er det noen her som har abonement fra One Call, hva er erfaringene? Blir alltid litt skeptisk til sånn (er det for godt til å være sant er det som regel det!). Men samtidig veldig fristet til å bytte abonement.
mowgli Skrevet 19. april 2007 #2 Skrevet 19. april 2007 Jeg har det abonnementet og er veldig fornøyd! Sjeldent jeg klarer å holde meg innenfor de gratis minuttene men
Snil@ Skrevet 19. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2007 Men er det en eller annen bakside som jeg ikke har fått med meg? Og det var jo uansett ikke så dyrt hvis du ringer over det. (For det er vel ikke sånn at hvis du går over gratis min. så må du betale for alle min?)
Gjest Bøllefrøet Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 Men er det en eller annen bakside som jeg ikke har fått med meg? Og det var jo uansett ikke så dyrt hvis du ringer over det. (For det er vel ikke sånn at hvis du går over gratis min. så må du betale for alle min?) ← Nei, det er uansett en av de billigste Tror jeg skal bytte til OneCall.
mowgli Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 Ingen hake ved det, det er det billigste abonnementet jeg har hatt
Pimbila Skrevet 20. april 2007 #6 Skrevet 20. april 2007 Jeg vil også bytte, men jeg har et års bindingstid på mitt nåværende. Dumt!
tatiana Skrevet 20. april 2007 #7 Skrevet 20. april 2007 Jeg har OneCall og er kjempefornøyd! Jeg har aldri hatt så lave regninger før
Gjest Shayla Skrevet 20. april 2007 #8 Skrevet 20. april 2007 Jeg skal bytte så fort jeg har tømt mitt nåværende kontantkort
MiniMjau Skrevet 2. mai 2007 #9 Skrevet 2. mai 2007 Men det "gratis"-abonnementet er et fakturaabonnement, og de skal ha 40 kr for å sende deg en faktura. Er det det som er "haken"?
LilleBille Skrevet 2. mai 2007 #10 Skrevet 2. mai 2007 Men det "gratis"-abonnementet er et fakturaabonnement, og de skal ha 40 kr for å sende deg en faktura. Er det det som er "haken"? ← Det gjelder bare hvis du må ha faktura i posten. Vi får våre på E-post - og betaler ikke noe for det. One Call er absolutt det billigste telefonabonnementet jeg har hatt - og jeg er veldig fornøyd (selv om jeg vel også kommer over "gratisantallet" - hvertfall når det gjelder sms'er)
MiniMjau Skrevet 2. mai 2007 #11 Skrevet 2. mai 2007 Ja, fant det akkurat ut. Da er jeg på vei til å bytte abo jeg også!!! :-)
Arkana Skrevet 2. mai 2007 #12 Skrevet 2. mai 2007 "Haken" er at de tar betalt for alt ekstra, som faktura i posten eller 20 kroner mnd for mobilsvar (som jeg nå skal prøve å klare meg uten).
LilleBille Skrevet 2. mai 2007 #13 Skrevet 2. mai 2007 Det er vel noe av grunnen til at det er så billig. Det er ikke noe ekstra. Det går helt greit å klare seg uten mobilsvar .. ;-) - du ser jo likevel hvem som har ringt.
Arkana Skrevet 2. mai 2007 #14 Skrevet 2. mai 2007 Det går helt greit å klare seg uten mobilsvar .. ;-) - du ser jo likevel hvem som har ringt. ← Ikke hvis telefonen er slått av, og det er jo som oftest da man trenger mobilsvar, når man ikke kan være tilgjengelig.
T.S Skrevet 2. mai 2007 #15 Skrevet 2. mai 2007 kan jo bare slå av lyden... Eller tenke at de som MÅ ha tak i en ringer opp igjen....
T.S Skrevet 2. mai 2007 #16 Skrevet 2. mai 2007 Man ttt da... Jeg byttet den dagen de kom med tilbudet, men ikke hørt stort enda.. Bare fra mitt selskap som tilbød meg tre hundre for å ikke bytte..
Gjest Melonas Skrevet 2. mai 2007 #17 Skrevet 2. mai 2007 Jeg har også OneCall, billigste abonnementet vi har katt her i huset ihvertfall! De har en "minstepris" på 35 kr/mnd eller noe sånt, det er det eneste.
Arkana Skrevet 2. mai 2007 #18 Skrevet 2. mai 2007 De har en "minstepris" på 35 kr/mnd eller noe sånt, det er det eneste. ← Det har ikke jeg.
ArneA Skrevet 2. mai 2007 #19 Skrevet 2. mai 2007 Har akkurat gått over til onecall og gleder meg til gratis ringeminutter. Har ikke planer om å overstige siden det er til min ekstra tlf jeg har bestilt til. Det blir fort dyrt hvis en overstiger, det er vel det de satser på også.
Aurela Skrevet 2. mai 2007 #20 Skrevet 2. mai 2007 kan hende dette er litt søkt, men altså, har de like bra dekkning som telenor/netcom.. For de har jo egne nett, men hva med disse da? Har de tilfredstillende nett??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå