Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sto om dette i avisen i dag, her er link.

Er det noen her som har abonement fra One Call, hva er erfaringene?

Blir alltid litt skeptisk til sånn (er det for godt til å være sant er det som regel det!). Men samtidig veldig fristet til å bytte abonement.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det abonnementet og er veldig fornøyd! Sjeldent jeg klarer å holde meg innenfor de gratis minuttene men :sjenert:

Skrevet

Men er det en eller annen bakside som jeg ikke har fått med meg? Og det var jo uansett ikke så dyrt hvis du ringer over det. (For det er vel ikke sånn at hvis du går over gratis min. så må du betale for alle min?)

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Men er det en eller annen bakside som jeg ikke har fått med meg? Og det var jo uansett ikke så dyrt hvis du ringer over det. (For det er vel ikke sånn at hvis du går over gratis min. så må du betale for alle min?)

Nei, det er uansett en av de billigste :)

Tror jeg skal bytte til OneCall.

Skrevet

Ingen hake ved det, det er det billigste abonnementet jeg har hatt :)

Skrevet

Jeg vil også bytte, men jeg har et års bindingstid på mitt nåværende. Dumt!

Skrevet

Jeg har OneCall og er kjempefornøyd! Jeg har aldri hatt så lave regninger før :)

Gjest Shayla
Skrevet

Jeg skal bytte så fort jeg har tømt mitt nåværende kontantkort :)

  • 2 uker senere...
Skrevet

Men det "gratis"-abonnementet er et fakturaabonnement, og de skal ha 40 kr for å sende deg en faktura. Er det det som er "haken"?

Skrevet
Men det "gratis"-abonnementet er et fakturaabonnement, og de skal ha 40 kr for å sende deg en faktura. Er det det som er "haken"?

Det gjelder bare hvis du må ha faktura i posten. Vi får våre på E-post - og betaler ikke noe for det.

One Call er absolutt det billigste telefonabonnementet jeg har hatt - og jeg er veldig fornøyd (selv om jeg vel også kommer over "gratisantallet" - hvertfall når det gjelder sms'er)

Skrevet

Ja, fant det akkurat ut. Da er jeg på vei til å bytte abo jeg også!!! :-)

Skrevet

"Haken" er at de tar betalt for alt ekstra, som faktura i posten eller 20 kroner mnd for mobilsvar (som jeg nå skal prøve å klare meg uten).

Skrevet

Det er vel noe av grunnen til at det er så billig. Det er ikke noe ekstra.

Det går helt greit å klare seg uten mobilsvar .. ;-) - du ser jo likevel hvem som har ringt.

Skrevet
Det går helt greit å klare seg uten mobilsvar .. ;-) - du ser jo likevel hvem som har ringt.

Ikke hvis telefonen er slått av, og det er jo som oftest da man trenger mobilsvar, når man ikke kan være tilgjengelig.

Skrevet

kan jo bare slå av lyden... Eller tenke at de som MÅ ha tak i en ringer opp igjen....

Skrevet

Man ttt da... Jeg byttet den dagen de kom med tilbudet, men ikke hørt stort enda.. Bare fra mitt selskap som tilbød meg tre hundre for å ikke bytte..

Gjest Melonas
Skrevet

Jeg har også OneCall, billigste abonnementet vi har katt her i huset ihvertfall! ;)

De har en "minstepris" på 35 kr/mnd eller noe sånt, det er det eneste.

Skrevet
De har en "minstepris" på 35 kr/mnd eller noe sånt, det er det eneste.

Det har ikke jeg.

Skrevet

Har akkurat gått over til onecall og gleder meg til gratis ringeminutter. Har ikke planer om å overstige siden det er til min ekstra tlf jeg har bestilt til. Det blir fort dyrt hvis en overstiger, det er vel det de satser på også.

Skrevet

kan hende dette er litt søkt, men altså, har de like bra dekkning som telenor/netcom.. For de har jo egne nett, men hva med disse da? Har de tilfredstillende nett??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...