Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Edel-Mari
Skrevet
Mitt neste veksekjøp et en LV Lockit, kommer til å kjøpe den i sort, men om jeg hadde hatt penger skulle jeg kjøpt den i hvitt også...

Kjøpte en LV Bedford i hvitt da, blir min sommer vekse i år. Elsker den

Denne her mener du? Suhail lockit? Suhali har det meste fine fra LV syns jeg i allefall. Og denne her er fin.

http://img221.imageshack.us/img221/4604/p1...eroblancmc6.jpg

Jeg sikler på denne http://img.hc360.com/fushi/info/images/200605/so11.gif

og enten denne i brunt også eller Lockit i brunt.

Skjønner ikke hvor jeg finner prisene på LV-vesker. Står jo ikke på LV's sider, og prisene man finner på andre sider gjelder ikke alltid? :vetikke:

EDIT: jeg fant prisene på eluxury. hehe. :PPPP

disse veskenenen dere snakker om koster 15000 kroner og sånn.

og dette betaler dere for vesker??????????????????????????

Videoannonse
Annonse
Gjest *Tara*
Skrevet

Den dagen jeg kjøper en veske til 15.000 kroner håper jeg noen får meg innlagt :ler:

Skrevet
Den dagen jeg kjøper en veske til 15.000 kroner håper jeg noen får meg innlagt  :ler:

:klappe: Helt enig!!!!

Skrevet

Heller skepsis enn misunnelse tror jeg. ;) Tviler på at "normale" folk med normal jobb betaler så mye for noe så meningsløst som en veske... :)

Skrevet
Heller skepsis enn misunnelse tror jeg.  ;)  Tviler på at "normale" folk med normal jobb betaler så mye for noe så meningsløst som en veske... :)

Så jeg er ikke ett normalt menneske da?? Og det er vel ikke opp til deg å bedømme hva som er meningsløst eller ikke?? Om jeg synes en vekse er verdt 15.000 eller mer så er det vel bare min sak? Og så lenge det ikke rammer noen andre så??? Hva er problemet??

Gjest *Tara*
Skrevet

Slapp av ...

Det må jo være lov å reagere når det viser seg at vanlige mennesker med vanlige lønninger bruker så store beløp på en veske .. Og endatil har masse flere av samme prisklasse hjemme.

Mulig jeg er litt rar .. men smertegrensen min for hva jeg er villig til å betale for en veske har enda ikke overstedet 2.000 kroner ... Selvom jeg tjener bra, har en mann som tjener enda mer - så er allikevel tanken på å kjøpe vesker til 15-20 tusen helt fjern for meg ...

Har liksom trodd at det er noe som Dronning Sonja, Mette Marit og Kate Moss gjør ... ikke nabodama ;)

Skrevet

Enig med Tara.

Tviler på at "normale" folk med normal jobb...

Legg merke til " i innlegget mitt Dixie. :)

Man kan da fint skille på person og sak (?) og i dette tilfellet kan vel det å betale 15 000 kr for en veske lett kalles unormalt. Mildt sagt. :ler:

Skrevet

Hvis jeg hadde 15000 kroner som jeg kunne bruke på en veske (dvs at jeg hadde ALT annet jeg trengte/hadde lyst på), hadde jeg kjøpt en veske til 1000 kroner og gitt bort 14000 til et veldedig formål. Jeg synes det er kvalmt å bruke så mye penger på en veske.

Skrevet

Jeg sier det samme som enkelte andre her, å bruke 15-20.000 på en veske, da reagerer jeg. Å det mener jeg må være lov å reagere, siden de som bruker så store summer på vesker reagerer på at de fleste "BARE KJØPER KOPIER" av merkevarer. Dere må ha en godt betalt jobb!

Skrevet
Jeg sier det samme som enkelte andre her, å bruke 15-20.000 på en veske, da reagerer jeg. Å det mener jeg må være lov å reagere, siden de som bruker så store summer på vesker reagerer på at de fleste "BARE KJØPER KOPIER" av merkevarer. Dere må ha en godt betalt jobb!

Forstår egentlig ikke hvorfor dette er noe å reagere på. For enkelt tjener jo mer og har mer penger enn andre. Hadde jeg hatt penger nok så hadde jeg ikke nølt med å kjøpe en veske til 15 000 om det var den jeg ønsket meg.

Skrevet (endret)

Folk må kjøpe det de vill, men 15 000 kr og oppover for en veske er rett og slett for drøyt og det er lov å reagere. Ingen vesker er så fine at de er verdt så mange penger, og tenkt hvor mye resten av garderoben koster når vesken koster så mye :overrasket:

Kan liksom ikke matche en slik veske med hva som helst syntes jeg. Skjønner godt at kjendiser og sånne bruker de, siden de blir masse sponset osv. Men nabodama :overrasket:

Håper jeg aldri blir så matrialistisk at jeg trenger en slik veske.

Endret av Miracl3
Gjest Frøken Titt
Skrevet
Den dagen jeg kjøper en veske til 15.000 kroner håper jeg noen får meg innlagt  :ler:

Hvorfor det a?

Gjest Frøken Titt
Skrevet
Heller skepsis enn misunnelse tror jeg.  ;)  Tviler på at "normale" folk med normal jobb betaler så mye for noe så meningsløst som en veske... :)

Hvorfor er du skeptisk på andres vegne? Du vet da ingenting om vår økonomi så jeg forstår ikke hvor denne skepsisen kommer i fra?

Skrevet

Nei egentlig så må jo folk få bestemme selv. Men det kan da ikke være nødvendig å komme med kommentarer da til de som "bare" kjøper kopier, hvist de ikke vil ha kommentarer på at de kjøper dyre vesker???? Er vel engentlig den jeg reagerer mest på, for det har jeg sett i tidligere tråder.......simpelt med kopier ol. :overrasket:

Gjest Frøken Titt
Skrevet (endret)
Hvis jeg hadde 15000 kroner som jeg kunne bruke på en veske (dvs at jeg hadde ALT annet jeg trengte/hadde lyst på), hadde jeg kjøpt en veske til 1000 kroner og gitt bort 14000 til et veldedig formål. Jeg synes det er kvalmt å bruke så mye penger på en veske.

Krig, fred og gratis sminke til alle. :ler:

Endret av Frøken Titt
Gjest Frøken Titt
Skrevet
Nei egentlig så må jo folk  få bestemme selv. Men det kan da ikke være nødvendig å komme med kommentarer da til de som "bare" kjøper kopier, hvist de ikke vil ha kommentarer på at de kjøper dyre vesker???? Er vel engentlig den jeg reagerer mest på, for det har jeg sett i tidligere tråder.......simpelt med kopier ol. :overrasket:

Har jeg kommentert det?

Jeg vet at det blir kommentert, og kan gjerne kommetere det nå. De veskene blir jo laget av barnearbeidere. Lov å reagere da vel?

Ekte designervesker blir jo designet og ikke laget nede i thailand av 4 år gamle småbarn.

Gjest makan!
Skrevet

:ler: Jeg, også. Noe så latterlig som å bruke 15.000 på en veske, hvem tror man at man lurer, liksom? Nei, man har ikka mange verdier i livet om man kaster på så mye penger på en enkelt veske. Hva er poenget? Status? Vise at man er bedre enn andre? Nei, den som kjøper en veske til 15.000 hadde vunnet min respekt ved å gi de 15.000 til en uteligger.

Men det gidder de ikke, for det synes jo ikke på dem at de har gitt bort 15.000...

Gjest Frøken Titt
Skrevet
Slapp av ...

Det må jo være lov å reagere når det viser seg at vanlige mennesker med vanlige lønninger bruker så store beløp på en veske .. Og endatil har masse flere av samme prisklasse hjemme.

Har liksom trodd at det er noe som Dronning Sonja, Mette Marit og Kate Moss gjør ... ikke nabodama  ;)

slapper av. det er da andre brukere som kupper tråden her om hvor forferdelige vi er som kjøper oss dyre vesker. :ler:

Hva vet du om vår "vanlige" lønn egentlig?

Angående sonja, mette marit, osv... Mange har da ekte designervesker.

Ikke no nytt det. :) Så det kan til og med hende nabodama di har det. ;)

Gjest Frøken Titt
Skrevet
:ler:  Jeg, også. Noe så latterlig som å bruke 15.000 på en veske, hvem tror man at man lurer, liksom? Nei, man har ikka mange verdier i livet om man kaster på så mye penger på en enkelt veske. Hva er poenget? Status? Vise at man er bedre enn andre? Nei, den som kjøper en veske til 15.000 hadde vunnet min respekt ved å gi de 15.000 til en uteligger.

Men det gidder de ikke, for det synes jo ikke på dem at de har gitt bort 15.000...

Dere må da gjerne ønske å bli lagt inn hvis dere en gang skulle få et pyskisk anfall ved å kjøpe en designerveske. haha...

Jeg syns du dømmer veldig hardt her. For alt du vet kan jeg allerede ha gitt bort 15 000 til en uteligger, og hvem vet... kanskje gir jeg 15 000 til en annen uteligger etter jeg har kjøpt veska.

Kanskje du vil be meg gi de 15 000 jeg brukte på veska til uteliggere også da.

Regner med at du har en veske også... til kanskje 200? Kunne du ikke kjøpt en til 50 kr a? Og gitt det resterende til en uteligger? For det blir akkurat det samme. For du og så mange andre her aner da ingenting om min eller andre designerveske-elskeres økonomi. Og ikke har du/dere noe med det heller.

Status? Jeg kjøper ting jeg liker. uavhengig av pris. Jeg skader da ingen, så ta det med ro. Er du kjempe sur på f.eks kate Moss du da som kjøper seg designer klær så godt som daglig? Send klagebrev. :ler:

Skrevet

Jeg personlig har ikke noe imot at noen kjøper designer vesker. Men at folk gjør som de vil, gjelder vel begge veier, både til de som kjøper kjempedyre, mellomdyre og billige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...