Gjest Jytte Skrevet 21. april 2007 #41 Skrevet 21. april 2007 Helt enig med deg, men lurer litt: hva er galt med babygym? Den er da helt super. Gutten min storkoser seg i sin og spreller som en gal, griper og smaker og utvikler seg motorisk. Han ligger også bare så lenge han synes det er gøy, etter det må mor finne på noe annet for å underholde Vippestol dermot skal kun brukes av og til da de er begrensende for bevegelsene. Den er fin når gutten min er litt sliten og bare vil sitte litt i ro, synes jeg. Etter 10 minutter er han igjen klar for nye sprell. ← Nei, ingenting galt med babygym .. det var litt feil formulering fra min side. Jeg tenkte egentlig mer på at det ble folk av ungene før også .. da det ikke fantes baby-gym og vippestoler. Mødrene gikk på besøk til hverandre, drakk kaffe og jabbet .. Ser ikke helt forskjellen om de treffes hjemme hos hverandre eller på cafe ...er bare så lei av slike undersøkelser som gir folk dårlig samvittighet.
Kaffeavtalen Skrevet 22. april 2007 #42 Skrevet 22. april 2007 Det er en vesentlig forskjell på å treffes hjemme hos hverandre og på cafe. I et privathjem kan ungen ligge på gulvet og leke mens mor drikker kaffe. Det ville jeg i allefall ikke gjort på de kafeer som finnes her omkring
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå