Annie Skrevet 25. mai 2007 #21 Del Skrevet 25. mai 2007 Jeg er veldig enig med deg Angelheart! Men det er avslappende med sånne serier som man nærmest "vet" hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miow Skrevet 25. mai 2007 #22 Del Skrevet 25. mai 2007 War of the worlds møter LOST sier nå jeg. Men jeg kommer sikkert til å fortsette å følge med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miow Skrevet 31. mai 2007 #23 Del Skrevet 31. mai 2007 Får ikke til å laste ned episode 5 og 6 Noen har blitt hekta nemlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sacred Skrevet 2. juni 2007 #24 Del Skrevet 2. juni 2007 Iiiik jeg fikk ikke sett episoden på torsdag! Går det i reprise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ce'Nedra Skrevet 8. juni 2007 #25 Del Skrevet 8. juni 2007 Vil vel si at den er noe avhengighetsskapende (må vite hva som skjer! ), men kan ikke måle seg med Frustrerte Fruer etc. Mange B-skuespillere, og en del merkeligheter/feil? i serien som man ikke får en ordentlig forklaring på. Følger med for det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miow Skrevet 9. juni 2007 #26 Del Skrevet 9. juni 2007 Det var veldig spennende lenge, men de siste episodene jeg har sett (15,16,17) har vært kjedelige.. håper det tar seg opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2007 #27 Del Skrevet 14. juni 2007 ahhh...kan noen fortelle meg hva det er med han mørke eks-politiet og familien hans???? holder på å bli sprø... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. juni 2007 #28 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #29 Del Skrevet 15. juni 2007 ahhh...kan noen fortelle meg hva det er med han mørke eks-politiet og familien hans???? holder på å bli sprø... Du får vite det i en senere episode!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. juni 2007 #30 Del Skrevet 15. juni 2007 Hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 16. juni 2007 #31 Del Skrevet 16. juni 2007 Når det "reklameres" for Jehrico på tv2 så spilles en sang. Noen som vet hvilken sang det er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå