Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2003 #1 Del Skrevet 3. mars 2003 Hva er deres erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 3. mars 2003 #2 Del Skrevet 3. mars 2003 Gresset kan være grønnere, ja, men det skal også vannes og klippes. Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest c75 Skrevet 3. mars 2003 #3 Del Skrevet 3. mars 2003 Enig med Trille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2003 #4 Del Skrevet 3. mars 2003 OK. si at en peson har 5 sider ved seg(tatt ut av det blå) Og 4 av dem er bra, mens det 5 siden er uutholdelig. Så gjør man det slutt, finner en ny, som er grei på den 5 siden også, men han mangler den 4de siden. Egentlig litt trist. Nå mener jeg at disse sidene er helt grunnleggende viktig for at et forhold skal fungere. Sånn som, trofasthet, snillhet, humor, osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luringen Skrevet 3. mars 2003 #5 Del Skrevet 3. mars 2003 Gresset er ALDRI grønnere på andre siden hvis en har det bra iet forhold. Men som skrevet ovenfor, så må alle sider i et forhold være tilstede. Mangler "fundamentet" er det lett for å tro at gresset er grønnere....... Slik mener nå jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2003 #6 Del Skrevet 3. mars 2003 I mitt tilfelle så var gresset grønnere. Men, jeg som mange andre har/hadde ingen garanti for at det ville bli så mye bedre. Jeg er kjempe lykkelig i mitt nye forhold. Og, angrer ikke en dag på mine avgjørelser. Men, du må jobbe for å få et forhold til å fungerer. Gi og ta er et viktig stikkord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 3. mars 2003 #7 Del Skrevet 3. mars 2003 Hvis du passer på og vanne og stelle ditt eget gress,så tviler jeg på om det er så mye grønnere på den andre siden! Ismen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 3. mars 2003 #8 Del Skrevet 3. mars 2003 Ismen: noen forhold lar seg ikke stelle. Da kan gresset vær grønnere. I mitt tilfelle var det det, og jeg angrer ikke på mitt valg. jeg traff mitt livs kjærlighet. Han jeg skal dele livet med. Ja, når jeg traff ham hadde jeg en annen kjæreste, men jeg gjorde det slutt med ham før jeg innledet et forhold til han som nå er min samboer. Det forrige forholdet, det var ikke ment til å vare. Det er dette. Ja, jeg "steller gresset" her, og vil ikke satse på at det er grønnere en gang til. For nå, nå har jeg funent en jeg vil leve sammen med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 3. mars 2003 #9 Del Skrevet 3. mars 2003 Det er klart gresset kan være grønnere på den andre siden... Vi forandrer oss som regel, og nye behov, grenser, forutsetninger og sider belyses og dukker frem. Spørsmålet er vel heller om man behersker kunsten å dyrke det man har og se det positive i dette og forsøke å analysere om det er verd å bruke resten av livet sitt på (i all uoverskuelig fremtid, ihvertfall) Jeg klandrer ingen som gjenoppdager kjærligheten med andre. Så lenge det går ryddig for seg. Pose/sekk-mentalitet derimot blir noe annet. Jeg synes det er litt vel enkelt å konsekvent benekte at gress er grønnere på den andre siden...som regel så benektes dette av mennesker som har det splendid i parforholdet sitt og er definerte på at dette er helt ok. Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 3. mars 2003 #10 Del Skrevet 3. mars 2003 Gresset kan være grønnere på andre siden, men det trengs pleie det også. Så tenk deg godt om før du skifter beite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 3. mars 2003 #11 Del Skrevet 3. mars 2003 Som ku og autorisert på området gress så kan jeg si følgende: Det er viktig at du finner deg en romslig nok gress-slette! En gress-slette som gir rom for mange opplevelser gir deg mer enn en pent frisert pynteplen. Selv om den lille pynteplenen kan se fristende ut. Trangsynte og sjalu gress-sletter (jada, de finnes) bør også forlates. For ikke å snakke om de som ikke klarer å ta vare på seg selv. Men du kan gjøre ganske mye for å holde gresset grønt selv. F.eks. ikke overbeite det. Og se til at bekken som renner igjennom sletten får fritt løp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2003 #12 Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg vil påstå at gresset SJELDEN er grønnere på den andre siden. For vanner og steller man ikke sitt eget gress, vil man sannsynligvis ikke gjøre det med det nye gresset heller.................... Har vel litt med vaner og umodenhet å gjøre. For gresset trenger jo ikke være grønnere, selv om vi er forelsket, vi bare INNBILLER oss det fordi vi er i følelsenes vold! Dette kan lett utvikle seg til å bli en evig rund-dans av nye partnere. Og er det dette vi egentlig ønsker oss? Hvorfor ikke starte med å se på det vi allerede har med litt "nye øyne"? Hvis man har evnen til å MOTTA, og å GI kjærlighet har man kommet langt. Da skulle det ikke være så nødvendig å SKIFTE BEITE. For hvordan kan vi vite at gresset er grønnere på den andre siden? Det kan vi ikke vite før vi har beitet der en lang stund. Og tenk så tragisk å oppdage etter forholdsvis lang tid at man har tatt helt feil, at gresset ikke VAR grønnere allikevel................ :oops: Det er SJELDEN det nemlig. Vann og stell ditt eget gress, så går dette så bra så!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 4. mars 2003 #13 Del Skrevet 4. mars 2003 I mitt tillfelle var gresset grønnere på den andre siden. Men på grunn av en slettebrann og ingen mulighet til at det kunne vokse gress der igjen - måtte jeg forlate den lille gressplenen. Deretter vandret jeg hvileløst rundt i nesten 3år og tenkte på denne ødelagte gressplenen jeg forlot. Men så kom jeg over en stor gressplen - ja sånn ca like stor som en fotballbane... Så denne jenten er overlykkelig med sitt nye beiteområde. Til gjengjeld har jeg lært av forrige gressbrann. Så nå steller jeg veldig godt med plenen. Dette gresset hadde blitt forlatt pga gressbrann, men med god næring har det vokst ut saftig gress igjen... Fra spøk til alvor: Jeg tror altfor mange gir for lett opp i sine forhold. Gresset er ikke nødvendigvis bedre på den andre siden. Men utroskap - det er verste sort. Vær iallefall ærlig og avslutt et forhold før du innleder ett nytt. Maya30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 4. mars 2003 #14 Del Skrevet 4. mars 2003 I mitt tilfelle så var gresset KNALLGRØNT og friskt på den andre siden ........ og ja, det er fremdeles, 3 år etter, like grønt, om mulig enda grønnere. Har ALDRI angret ett eneste sekund på at jeg brøt ut fra ekteskapet jeg var i!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå