liv-b Skrevet 3. mars 2003 #1 Del Skrevet 3. mars 2003 Hei, liv-b. Det er ikke lov å drive reklame for eget foretak her inne. Da må du i så fall snakke med Gry om reklameplass. Tusenfryd - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv-b Skrevet 3. mars 2003 Forfatter #2 Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg var bare ute etter konsrtuktive tilbakemeldinger på hva dere syens om selve siden. (layout, str på bilder ol) Var ikke mningen å støte noen. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 3. mars 2003 #3 Del Skrevet 3. mars 2003 Hei, Det går fint :-) Men jeg er avhengig av at linker til eget foretak slettes og at man i stedet kjøper en annonseplass om man ønsker å vise frem siden sin... Dette fordi jeg trenger penger til å drifte KG. Om det er av interesse kan du kjøpe en tekstlink øverst til venstre i over menyen for ca 100,- pr døgn. Linken din vises da rundt 50 000 ganger hvert døgn. Alternativt kjøpe en knapp (120*60) men denne er noe dyrere. Ta gjerne kontakt om det skulle være av interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv-b Skrevet 3. mars 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg skjønner selvsagt det. :D Tenker på saken, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 3. mars 2003 #5 Del Skrevet 3. mars 2003 Hei liv-b! Jeg har vært inne på siden din, jeg (husket faktisk navnet på siden fra en gang tidligere du skrev om det her inne!). Syns den er veldig fin! Lett å finne frem, og veldig greie opplysninger! Eneste som var litt dumt var at en del av sidene var 'bredere' enn skjermbredden. Men alt i alt en flott side! (Og veeldig billige kjoler!) Lykke til videre! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flo* Skrevet 3. mars 2003 #6 Del Skrevet 3. mars 2003 Kan du ikke legge inn adressen i din personlige profil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv-b Skrevet 3. mars 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 3. mars 2003 Er det lov da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 3. mars 2003 #8 Del Skrevet 3. mars 2003 Er det lov da? Dessverre er det nok ikke det, siden hjemmesiden din er for eget foretak, ikke deg som privatperson. Gjør som Gry foreslår og kjøp tekstannonse her på Kvinneguiden, da kan alle få se siden din :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 3. mars 2003 #9 Del Skrevet 3. mars 2003 Her er link til siden: Pip fjerner herved linken, og håper ingen er uhelbredelig fornærmet eller sinna... Bare sånn at dere kan få se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2003 #10 Del Skrevet 3. mars 2003 Ikke for å være ekkel mot Gry eller noen andre altså... Men jeg kan vel linke til hva jeg vil, siden jeg ikke har noe med saken å gjøre...? Har du tenkt på at Gry sikkert bruker en del tusen kroner i måneden for å drifte Kvinneguiden? Om slik gratisannonsering skulle være tillatt vil hun jo miste inntekter som går til drift.... Ser at reglene på Kg ikke dekker den slags innlegg som Pip legger inn, men jeg synes det var veldig unødvendig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2003 #11 Del Skrevet 3. mars 2003 Herregud går det an :evil: Det er jo helt tydelig at endel brukere her inne ikke bryr seg i det hele tatt, Pip. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 3. mars 2003 #12 Del Skrevet 3. mars 2003 Er klar over mye rart, jeg... Som f.eks. at det blir lagt ut hundrevis av linker til ulike steder her hver dag, mange av dem for ulike foretak. Jeg fant f.eks. link til bakeriet vi ar bestilt kake fra her, her fins det tusenvis av linker til brudekjolesteder, blomsterhandlere, sider hvor det selger invitasjonskort ++... Ikke sant? Derfor syns jeg det var litt søkt at denne tråden ble hengende 'i løse luften' fordi liv-b ikke kunne linke til seg selv... Var bare det. Men jeg kan godt fjerne den hvis noen blir støtt av den, altså. Men da må man nesten fjerne alle andre linker her også, da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Afrodite Skrevet 4. mars 2003 #13 Del Skrevet 4. mars 2003 jeg skulle gjerne ha visst navnet på den linken - :D og jeg husker den ikke fra den gangen for lenge siden. kan man til eksempel legge navnet på siden, uten å LINKE ttil den... ?? Bare som et tips, liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 6. mars 2003 #14 Del Skrevet 6. mars 2003 Kan ikke denne linken legges ut under bryllupslinkene her på KG på lik linje med andre slike sider? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 6. mars 2003 #15 Del Skrevet 6. mars 2003 Kan ikke denne linken legges ut under bryllupslinkene her på KG på lik linje med andre slike sider? Du kan ikke legge ut linker her som er helt klart reklame for eget foretak. Da må man kjøpe annonseplass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 6. mars 2003 #16 Del Skrevet 6. mars 2003 Det er jeg selvsagt klar over, men det var heller ikke det jeg mente. Men en link må kunne legges ut f.eks her: http://www.kvinneguiden.no/pekere/htdocs/k...n_Diverse.shtml eller her: http://www.kvinneguiden.no/pekere/htdocs/k...depynting.shtml Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv-b Skrevet 6. mars 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg forsøkte det, med en sånn foreslå peker sak, men jeg tror ikke siden ble godkjent :cry: Jeg får jobbe litt mer med den i helgen, så får vi se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 6. mars 2003 #18 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg forsøkte det, med en sånn foreslå peker sak, men jeg tror ikke siden ble godkjent :cry: Jeg får jobbe litt mer med den i helgen, så får vi se Jo da, skal gjerne legge ut siden din i linkesamlingen vår jeg! Men programmet jeg til nå har brukt fungerer ikke lenger.. Hele databasen skal legges om, og da tar jeg gjerne med siden din. Ingen nye pekere har blitt lagt ut på en stund, nettopp av den samme grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv-b Skrevet 6. mars 2003 Forfatter #19 Del Skrevet 6. mars 2003 Kjempe fint :D Trodde den va rlitt amatørmessig, jeg (spesielt bildene) De andre sidene i linkesamlingen er jo skikkelig "proffe" Takk skal du ha, Gry, og beklager for alt dette styret jeg har tatt med meg inn her :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå