LaraCroft Skrevet 15. april 2007 #1 Del Skrevet 15. april 2007 I dag i strålende solskinn byttet vi antenne på bilen. Mannen min hadde egentlig bestilt time på verksted for dette , men jeg sa at dette må vi vel kunne klare selv!!! Og jammen gjorde vi det Med litt gode tilbakemeldinger og en hjelpende hånd, kan også en kvinne "mekke" bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 20. april 2007 #2 Del Skrevet 20. april 2007 Gratulerer med ny antenne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxagaze Skrevet 20. april 2007 #3 Del Skrevet 20. april 2007 Hvorfor tenker jeg på Bender nå.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metis Skrevet 20. mai 2007 #4 Del Skrevet 20. mai 2007 Og jeg tusler inn hit og lurer svært på hvordan man skifter antenne på bilen..... (glemte visst å ta ned antennen før bilvask, og obs! null antenne....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2007 #5 Del Skrevet 24. mai 2007 Og jeg tusler inn hit og lurer svært på hvordan man skifter antenne på bilen..... (glemte visst å ta ned antennen før bilvask, og obs! null antenne....) Lurer akkurat på det samme. Har prøvd å se litt og det ser ut som antenneledningen er permanent festet til selve antennen. Da skulle en tro at jeg må feste en tråd i den gamle ledningen inne i bilen. Der den skal plugges i selve spilleren. Så skru den løs på utsiden og dra den igjennom slik at ledningen + tråden kommer med. Så feste den nye antenneledningen til den tråden jeg dro den gamle ut med og trekker den frem fra innsiden av bilen til jeg sitter med den kontakten i hånden, Og håpe den ikke henger seg fast på veien. Høres dette kjent ut for de som har erfaring med slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 27. mai 2007 For å fortelle hvordan vi gjorde det...vet jo ikke om det er likt på alle biler... På innsiden av taket inni bilen går antenne ledningen. Denne klipte vi rett av og så dro ut den gamle antenne på utsiden av taket. Så loddet vi sammen ny antenne og gammel ledning. Så slapp vi det å dra ledning gjennom hele bilen... Slik gjorde vi det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå