Lisle Skrevet 2. mars 2003 #1 Del Skrevet 2. mars 2003 moren min fortalte meg at en kollega av henne har så nydelig hår. hemmeligheten hennes var at hun brukte grønnsåpe som shampoo.... for meg høres dette ganske ehm ganske ekkelt ut og hva lukter vel ikke håret hennes... noen av dere som har prøvd grønnsåpe som shampoo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 2. mars 2003 #2 Del Skrevet 2. mars 2003 Grønnsåpe som shampoo var vanlig før i tiden, men nå som shampooene har blitt så gode er ikke dette lengre nødvendig. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2003 #3 Del Skrevet 2. mars 2003 Jeg bruker av å til grønnsåpevann til fotbad, men tror nok aldri jeg kommer til å bruke det som sjampo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chinchicka Skrevet 2. mars 2003 #4 Del Skrevet 2. mars 2003 Innlegget er slettet. Det går an å begrense språkbruken sin litt. Litt seriøsitet skader heller ikke. Kvinneguidens Forum har REGLER Orakel - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 2. mars 2003 #5 Del Skrevet 2. mars 2003 Det hender jeg fortsatt bruker Grønnsåpe jeg...........når jeg har glemt å kjøpe shampoo......... dog ikke den med salmiakk altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 3. mars 2003 #6 Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg ser liksom for meg at det må gi et innmari flokete hår..? Uansett: som fotbad er det helt ålreit.. in the morning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 3. mars 2003 #7 Del Skrevet 3. mars 2003 da jeg var barn, var det grønnsåpe i dispenserne i svømmehallen. husker vi vaska håret med det da, men det ville jeg ikke gjort i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå