Gjest gjest2 Skrevet 2. mars 2003 #1 Del Skrevet 2. mars 2003 Hva syns dere? Jeg og typen min har vært sammen i nesten 3 år. Alt har vært kjempebra. Begge er vi studenter med dårlig råd, så vi har aldri fått dratt på ferie sammen. Noe vi ønsker veldig. Så i juleferien vant han 2 billetter til syden. Så kom sjokket, han dro sammen med en kompis. Var bort i to uker. Da han kom hjem hadde han rota med 4 jenter. Bare klining. Var j... skuffa og såret av ham. Etter han kom hjem er har overkontrollerende. Redd for at jeg skal ta hevn og rote med noen. Tilværelsen ble helt utholdlig, fikk ikke gå til butikken av alene og ikke være sammen med venner. Jeg ble veldig innesluttet og selvtilliten sank. Så plutselig måtte han jobbe en helg. Da benyttet jeg sjangsen å være sammen med venner. Var sammen med en gammel kompis. Du som jeg var, endte det med at vi rotet. Ikke sex. og dagen etter var jeg på byn med noen venninner, da traff jeg en gutt jeg ble veldig betatt av og vi rotet. Vet det var feil av meg. Selv om det høres dumt ut, hjalp det. Humøret er mye bedre enn før og selvtilliten vokser. Og jeg har det supert med typen igjen. Men spørsmålet er om jeg skal si det til han, og ødelegge forholdet. Eller la være å si det og late som ingenting har skjedd. Hva mener dere? Trenger råd og kommentarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ani Skrevet 2. mars 2003 #2 Del Skrevet 2. mars 2003 På den ene siden: Det kan være at typen din innser hvor dum HAN har vært, og har vilje og evne til å dele framtida med deg på en skikkelig måte. Du vil da risikere å ødelegge denne framtida ved å si noe. Om du IKKE sier noe, vil du for all framtid måtte leve med hva DU har gjort, samt med vissheten om at noe alltid vil ligge mellom dere, DU vet at dere faktisk ikke har et forhold basert på fullstendig åpenhet og ekte tillit. Om du sier det, risikerer du at han går fra deg, men om han ikke drar, og dere greier å gjenopprette tilliten, kan du faktisk få et sterkere forhold enn før, basert på ærlighet!! Noe å tygge på....Si det, du! Lykke til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 3. mars 2003 #3 Del Skrevet 3. mars 2003 Hmmmm..... For det første, hadde typen reist på ferie med en kompis hadde jeg blitt skuffet som f... For det andre, hadde han rota med fire stykker, og i tillegg fått MEG til å føle meg liten og vært sjalu på meg, hadde jeg blitt forbanna. Men hvorfor rota du med andre??? VAR det for hevn????? Jeg syntes forholdet deres høres ganske usunt ut når dere begge kan gjøre noe så alvorlig så lett. For det virker som om dere ser så lett på det.. Det er utroskap uansett om det bare er klining og uansett hvilken intensjon som ligger bak. Om du sier noe vil du jo få hevnen din som han var så redd for, å det samme kommer til å skje igjen... Han blir overkontrollerende og situasjonen blir uutholdelig for dere begge. Men samtidig, hvordan skal dette karakteriseres som ett sunt forhold når dere begge uten å mukke hopper på andre så fort dere får sjansen?????? Hva er der da igjen å hente??? Dette er bare refleksjoner jeg gjør meg å jeg prøver å sette meg inn i situasjonen din..... Jeg tror du må finne ut selv om du skal si noe eller ikke, å ta konsekvensene av det du gjør, for uansett må dere begge leve med det dere har gjort mot hverandre......... Lykke til hvertfall...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 3. mars 2003 #4 Del Skrevet 3. mars 2003 Du snakker virkelig om rasshøl! Denne fyren ville skulle du ha kuttet ut etter at han drog ilag med en kamerat på ferie istedet for deg og når han i tilegg rotet med andre damer........ Tydeligvis setter han ikke pris på deg i d hale tatt, du skal bare være der til hans egen tilfredsstillelse. Kvitt deg av med ham! Lykke til! Du vet iallfall hvem du ikke skal dra på ferie ilag med.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2003 #5 Del Skrevet 3. mars 2003 Veit mora di at du er inne på internett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2003 #6 Del Skrevet 3. mars 2003 Er dette virkelig et forhold som fungerer og som du vil satse på? Jeg syns typen din oppførte seg som en tufs, men så ender det opp med at du gjør akkurat det samme...Håper for dere begges del at det er slutt med roting og utroskap fra nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 3. mars 2003 #7 Del Skrevet 3. mars 2003 Hei, Jeg synes du skal fortelle ham det. Så får det bære eller briste... Enten kan dere "legge hendelsene bak dere" og komme styrket ut av det, eller så ryker forholdet. Men så var det kanskje ikke meningen det skulle være dere to... Håper det beste for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest c75 Skrevet 3. mars 2003 #8 Del Skrevet 3. mars 2003 Kvitt deg med han!! Enig med de over,synes dette virker super fjortis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 3. mars 2003 #9 Del Skrevet 3. mars 2003 Synes du skal fortelle han det. Han fortalte jo deg om de han rota med. Men uansett så ville ikke jeg tatt meg tid til å bekymre meg over det eller han. For meg virker det ikke som om han er noe å samle på. Får ikke helt inntrykk av at han setter pris på deg, og vet hva han har. Selvfølgelig vet jo du det bedre, men jeg ville tenkt meg godt om hvis jeg var deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lina Skrevet 6. mars 2003 #10 Del Skrevet 6. mars 2003 Dump ham!!! Å reise fra deg når du også trengte ferien det er utilgivelig... nei, hadde ikke brydd med å bruke tiden på en sånn fyr. Hva skjer når dere eventuelt stifter familie, klarer han da å roe seg ned og ta ansvar. Vet ikke jeg... men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2003 #11 Del Skrevet 6. mars 2003 Er han noe å samle på? Kvitt deg med han . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 6. mars 2003 #12 Del Skrevet 6. mars 2003 Hm.... Mener å ha lest nøyaktig den samme historien for en stund siden. Er det noen som liker å ha det morro med oss? Hvis ikke vil jeg bare si som de andre; dropp han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2003 #13 Del Skrevet 7. mars 2003 Ærlig talt; :o DETTE ER IKKE ET SUNT FORHOLD!!!!!!!!!!!!!! Men på den annen side, dere fortjener virkelig hverandre................. Så bare fortsett å holde sammen dere to, så sparer dere oss medmennesker som slipper å inngå noe forhold med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøbba Skrevet 7. mars 2003 #14 Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg vil bare komme med en lite side-kommentar på hans sjalusi og dine side sprang. Det at han blir sjalu etter å ha rota med andre er typisk og normalt. Ikke si at han er en drittsekk, men normalt utrustet. Det at du som en reaksjon, på hans side-sprang, søker bekreftelse hos andre, eller får lyst til å gjøre det. Det er er også normalt. Det at han prøvde å passe på deg og beskytte deg fra å rote med andre er jo et tegn på at han forsto et og annet. Kanskje var det rent instinktivt, eller kanskje visste han dette, som så få av oss vet. Jeg er ikke sikker på om jeg syns du skal si det. Håper bare ikke du tror at neste gang du trenger litt mer selvtillitt, er dette god medisin. Egentlig tror jeg at dette kan være en fin vekker i forholdet deres. Sjalusi og disse forferdelige vonde følelsene av å bli sviktet. De kommer igjen hvis man ikke følger reglene. Nå har dere fått testet grensene. Dere ser hvor sårbart et tilsynelatende sterkt forhold er. Ta vare på forholdet, ta vare på hverandre og voks på erfaringene ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tîwele ulogga Skrevet 8. mars 2003 #15 Del Skrevet 8. mars 2003 ER DET SANT? Hadde typen min dratt med en kompis i stedet for meg hadde jeg virkelig vist ham hva jeg syntes om det! Det kan nesten virke for meg som at han dro med en kompis for å "slippe unna" deg! For å kunne rote med andre! Og for å såre deg! DUMP HAM! Du fortjener bedre!!!!!!! Jeg har en grei regel med typen. Jeg har sagt at dersom han har lyst på ei annen får han komme og spørre meg om lov! Og dersom han velger å gjøre det, da skal jeg gjøre det samme! Vi er begge fryktelig imot utroskap, men det kan visst skje hvem som helst... Jeg vil heller vite det på forhånd enn å finne det ut siden... Når han vet at jeg kommer til å ta igjen med samme mynt er det i hvertfall ikke aktuelt! Men denna typen din er ikke bra for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 8. mars 2003 #16 Del Skrevet 8. mars 2003 Det er litt typisk "jente greier", du har dårlig samvittighet og er redd for å ødelegge forholdet siden du rota med en type som en følge av HANS svik. Jeg vil si som Tøbba, det er helt normalt at du søker bekreftelse hos andre etter hans sidesprang. Om du skal si det eller ikke...tja, om du skal si det for å få hans "tilgivelse", så er det feil synest jeg. Men om dere snakker om det som har skjedd, så hadde jeg nok kunne sagt det ja. Og jeg hadde ikke hatt dårlig samvittighet en gang. Tror det er lurt at dere snakker "ordentlig" om det. At en kan lære av det som har skjedd, for så å komme seg videre. Men stoler du på han? Jeg hadde vært forbanna på han på livstid! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå