Gå til innhold

Hvor mange timer søvn trenger du?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
trenger ikke mer enn 3, kaffe er en god venn.

Blir du ikke trøtt som et vrak, da?

Endret av Succubus
Videoannonse
Annonse
Gjest Elfrida
Skrevet

Hvis jeg får sove uforstyrret til jeg våkner er det ca 7 1/2 til 7 3/4 time, men det går som regel greit med bare 7.

Søvnbehovet er litt større om vinteren.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Jeg klarer meg fint med lite søvn. Optimalt for meg er ca 8 timer. Kan godt gå på jobb og fungere fint en uke med 3-4 timer søvn hver natt. Er heller ikke noe problem å gå på jobb å fungere når jeg har sovet bare en 1/2-2 timer, men det går bare en dag.

Skrevet

Jeg er et b-menneske og har behov for å sove 8-10 timer...men jeg klarer meg fint par dager hvis det bare er fire timer på øyet. Jeg sover litt hver ettermiddag også, men det er ikke alltid jeg får sove. Er avhengig av å ha tilgang til det uansett...

På det verste kan jeg sove femten timer i strekk, men da er jeg veldig trøtt med det samme jeg våkner. 15 timer er ett unntak, men det kan hende hvis jeg har sovet lite i dagene før.

Skrevet

Det varierer litt. I perioder klarer jeg meg med 6 timer. Nå for tiden trenger jeg 7-8 timer, men det er vanselig å få til.

Skrevet

Mellom 7 og 8 timer er best for meg.

Har ingen problemer med å sove mer enn det, men blir litt sløv da.

Får jeg mindre enn 7 timer fungerer jeg ikke optimalt.

Skrevet

...og gjest over var meg.

Skrevet

Minimum 5 sammenhengende timer for ikke å være ødelagt og helst 8-10 timer for å være ordentlig fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...