Gjest Ola Skrevet 2. mars 2003 #1 Del Skrevet 2. mars 2003 svenske NYNAZISTER. De skal også dra til Bagdad for å være levende skjold. I tillegg er det også enkelte fra Kvinneguiden som stiller opp skjønner jeg! http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/03/02/362934.html FrP v/ Kong Carl støtter verken Nome, hans hjernedøde støttespillere eller nynazister og har derfor valgt å følge begivenhetene på CNN fra godstolen i stua. God reise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 2. mars 2003 #2 Del Skrevet 2. mars 2003 Har noen fra KG dratt ned til Irak for å være med på den latterlige "Levende Skjold"-aksjonen? Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 2. mars 2003 #3 Del Skrevet 2. mars 2003 Tviler jeg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 2. mars 2003 #4 Del Skrevet 2. mars 2003 Tviler jeg på. Jeg også. Noe av det morsomte som skjer hvis/når USA angriper med all sin styrke blir å se ett par hundre naive 4-barnsmødre løpe skrikende rundt i gatene i Bagdad og kreve at UD henter dem ut. Og når de blir drept (for det blir de) kommer søksmålene mot Staten fra familien som sitter igjen hjemme i Norge. Snakk om 110% ren idioti. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvitveis Skrevet 2. mars 2003 #5 Del Skrevet 2. mars 2003 FrP v/ Kong Carl støtter verken Nome' date=' hans hjernedøde støttespillere eller nynazister og har derfor valgt å følge begivenhetene på CNN fra godstolen i stua.[/quote'] Bortsett fra når han (Kong Carl, ikke Kong Nome) står i Stortingsalen og oppfodrer de folkevalgte til å selge våpen til Hussein, da. Eller som det sto i Firdaposten: Er det det Hagen mener med å hjelpe folk der de er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellen26 Skrevet 2. mars 2003 #6 Del Skrevet 2. mars 2003 Jeg trodde du hadde forlatt oss jeg Ola? Ellen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ola Skrevet 2. mars 2003 #7 Del Skrevet 2. mars 2003 Ola forlater dere aldri og ihvertfall ikke Ellen26! God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2003 #8 Del Skrevet 2. mars 2003 Ekstraopplysning: halvparten av de 200 levende skjoldene har satt kursen hjem. Tviler på om det er noen igjen der når bombene kommer!! Oppfordrer likevel Nome og PolPot-Valla til å dra ned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå