Gå til innhold

For deg som ønsker en utradisjonell brudekjole

Eowyn

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Kolibri: Jeg synes ikke denne kjolen var så dyr jeg (til å være brudekjole).. jeg har faktisk tenkt til å bruke den senere også. Mulig at jeg da klipper av litt av det som er bak og kanskje lager den litt kortere.. og sjalet kan jo også brukes igjen.

Og jeg er enig med deg.. når man først finner en kjole man liker så godt og som er så annerledes så er det verdt å bruke noen tusenlapper ekstra. Tror ikke du vil angre...

Linea kjolene er helt klart noe for seg selv... :sjarmor:

Linea brud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei gjest: jeg kommer også til å bruke den igjen senere :) . Et spørsmål til dere som har denne kjolen: hva slags sko skal dere ha? Jeg synes den er veldig vanskelig å finne sko til p.g.a. fargen... Rafaelli-skoene passer ikke helt de heller synes jeg (kresen på sko nemlig! :wink: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei igjen.

Jeg tror jeg skal ha Linea sko... synes de er tøffe. De er ikke helt samme farge, men jeg synes alikevel at det er såpass skimmer i skoene at det ikke gjør noe med fargeforskjellen.

Alternativet er å farge satengsko, men jeg regner med at det blir Linea sko. Alternativet er Lucido Gabriello sko som farges.

Linea brud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok til å løpe rundt til hver eneste skobutikk i Oslo for å finne de rette skoene, men finner jeg ikke noe jeg liker bedre en Linea-skoene så kjøper jeg de. Dyre var de da... :roll: Hadde håpet å kunne spare inn litt på sko jeg.

Håper vi ike skal gifte oss på samme sted samme dag da, det hadde jo vært litt teit :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei igjen Kolibri.

Jeg har en venninne som kjøpte Linea sko i fjor, og hun har brukt de en del senere også. De koster vel en 1 500,-, men det er greit. Skoene er helt rå... og de passer til kjolen. Det blir jo helt feil med helt offwhite sko, Linea skoene har liksom litt perlemor i seg som gir litt farge.

Jeg betaler jo fort over 2 000,- for støvletter også så det å betale 1 600,- for verdens kuleste brudesko er greit. Jeg får svelge det.. og heller spare inn på andre ting.

Linea brud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok. Min tilkommende får kjøpe antrekket sitt på Fretex, så får vi spart inn litt der! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Da blir nok brudgommen din fornøyd.. :ler:

Heldigvis er det jo rimelig antrekk til gutta... (ihvertfall når man ser i forhold til det vi skal ha på oss.. )

Fine blir vi ihvertfall.

Når skal du gifte deg forresten? Jeg skal gifte meg 14. juni.

Linea Brud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, stakkars - han skal få seg en fin dress han, og ikke fra Fretex...

Gifter meg en uke etter deg, 21. juni. Hvis du skal gifte deg i Oslo, så kommer jeg snikende forbi kirken/tinghuset under bryllupet ditt for å inspisere kjole o.s.v. for tips før dagen min! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Skal gifte meg i Akershus.. så et er ikke så langt unna.

Typen din blir sikkert kjemefin han, og veldig fornøyd med bruden sin. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest første gjest

Jeg gifter meg 2.august i denne kjolen i akershus, så vi slipper å komme etter hverandre :D ..

Jeg syntes forøvrig ikke disse kjolene er dyre (fra 7000-9000) i forhold til noen andre jeg har prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...