Gå til innhold

hvilken Morten Abel sang er dette?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Donna

Sitter her og nynner på refrenget av en Morten Abel låt - men finner den ikke på kazaa - og kommer ikke på hva den heter ...

det jeg husker er no slikt .:

I' try to crack(?????) at dawn

just like a ???shooting star??

Synges i allefall to ganger ....

Og så melodi etterpå ...ikke mye å gå ut ifra ..

hørte et sted at den handlet om å spise kjeks ved soloppgang/solnedgang ...*ler*...man og at den handlet om narkotika ... jeg aner ikke ..men det er pen melodi på den !!!

Noen som vet ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmf. Er det en rolig låt eller en mer "rask" låt ? Tror du det er fra den nyeste CD`n ? Ble nysgjerrig jeg nå. Morten Abel har for øvrig mange bra sanger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

den er rolig.....tror ikke den er så gammel et par år kanskje ....og det er kun refrenget jeg husker - så jeg tror det synes mye i sangen....og så den der rare meodien - nei ikke rare - den er fin - veldig enkel om igjen og omigjen - men greier ikke huske hviket instrument keyboard eller noe sånnt? nei aner ikke ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sangen "I'll come back and love you forever" du mener?

I ref. synger han: I try to crack her up, so bad that she can't stop.... eller noe i den duren....og det gjentar han to ganger.

Du kan jo laste den ned og høre om det er den du mener?

Ellers synes jeg "dude over all dudes" på den nyeste cd'n er fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

Det var riktig det Cassandra :-) Men det var jo en helt annen tekst enn det jeg trodde at jeg hørte da .. :oops: Ikke like lett alltid :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...