Gå til innhold

Samlivsbrudd og graviditet


Aquila

Anbefalte innlegg

Hei på dere abelille og ballerina! :vinke:

Er litt fraværende for tiden, men regner med dere forstår :kose: !

Skal faktisk rett ut i jobb 15.juni - 15.august! Men etter det blir det litt ferie, inntil jeg finner meg noe å gjøre utover høsten. Håper jo hele tiden på at noe skal dukke opp. Dersom ikke satser jeg på timelærer i skolen/vikar. Må jo bare forsøke!

Idag skal jeg faktisk ikke jobbe så mye med oppgaven, men på en annen jobb jeg har (selger). Helt OK egentlig. Har nettopp sendt hele greia til veileder for vurdering.

GrøSS!!! :overrasket:

Tenk at tiden har gått så fort! Er ikke lenge siden det fremdeles var 6mnd igjen til levering? Og nå er det bare ei uke - 14 dager (avhengig av hvor mye tid jeg vil ha)...

Tror ikke det er noe moro for sambo for tiden. Humøret mitt er ganske opp og ned. Får ikke sove noen netter, mens andre netter kan jeg sove som en stein.

I natt hadde jeg et felles mareritt om:

1) Oppgaven min

2) 17.mai opptreden

3) Sambo drev med sjekking på nett...

TRor dere hodet er litt for fullt for tiden eller :klaske::ler:

Må bare passe på å skille drømmer og virkelighet ;)

Snakkes!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Litt stressa på slutten skjønner jeg...

Men tenk hvor deilig det blir å bli ferdig.

Lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Alle har lov å være litt hysteriske på slutten! Men så deilig det blir når du er ferdig! :)

Jeg er ferdig med min første eksamen i dag! Må feire bittelitt før jeg begynner å øve til mandagens!!! :hoppe:

Ha en fin dag!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det burde opprettes en støttegruppe for "frustrerte hovedfags- og doktorgradsfruer". Det kan vi trenge når det nærmer seg slutten (skjønt for meg er det heldigvis over nå da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Når var det du skulle levere igjen? 1.juni? I så fall skriver du nok på deg skrivekrampe for tiden. Husk å gi kjæresten et kyss hver dag selvom du er stresset ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da er jeg tilbake igjen! Har hatt en KG pause nå i innspurten på oppgaven, men 29.mai leverte jeg, og 11.juni skal jeg stå skolerett og forsvare oppgaven min.

Har det ellers ganske bra - har jobbet mye i det siste både med oppgave og de andre småjobbene mine, samt hatt ikke mindre enn 4 spillejobber den siste tiden.

Har blitt mye festing også. :sjenert:

Men jeg har klart meg bra...

Sambo har vært ganske grei og omtenksom i det siste, jeg var ganske umedgjørlig de siste 14 dagene må jeg si. Stressa og sliten, men nå skinner jeg igjen :sol: !

Jeg har vel nevnt før at jeg av og til blir litt usikker på sambo, og om han skal falle tilbake til slik han var i høst. Synes liksom jeg ser tegn på det av og til, men så... i neste øyeblikk er liksom alt bra. Men det å ikke føle seg helt trygg er ikke en god ting. Jeg har innsett det...

Jente_79: Nå er det vel bare dager igjen til det store skjer.. Regner med du er kjempe spent! Gleder meg på dine vegne!

abelille: Håper det går bra med deg og at lilleprinsen har det bra!

Til dere andre: Jeg kommer sterkere tilbake nå fremover... Måtte bare fokusere litt her på slutten ;)

:klem:

Endret av Aquila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med fullført utdannelse!

:juhu: :skaal::danser::skaal::danser::gratulerer::skaal::enig: :juhu:

Hehehehe! Takk skal du ha! Jeg er ganske happy, men ennå gjenstår faktisk muntlig presentasjon av oppgaven. 11.juni er skikkelig dommedag, da får jeg karakteren og skal stå skolerett, men anyway - oppgaven er levert og det er det aller viktigste!

Tjo ho! :klappe:

Nå skal jeg fortsette og skrive på presentasjonen min :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så koselig å se deg her igjen!!!!!!!!!!!!!

Godt å være ferdig med oppgaven. Skjønner godt at du ikke har vært den enkleste å leve sammen med på slutten, men det hjelper jo når du nå kan nyte å være ferdig. :tommel:

11. juni er det presentasjone. Du får en litt stressende helg da, men må være godt å se enden på ting.

Jo, det nærmer seg veldig nå. Har en del å gjøre de siste dagene. Handle inn de siste tingene, hente klær, prate med fotografen, prate med toastmasteren osv osv osv...

Gleder meg veldig til den store dagen, og vel så mye til bryllupsreisen etterpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cerise

Gratulerer med fullført utdannelse! Håper det gikk bra i dag, spent på å høre hvordan det har gått :) Om to dager er jeg også i mål... :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe! Takk skal du ha! Jeg er ganske happy, men ennå gjenstår faktisk muntlig presentasjon av oppgaven. 11.juni er skikkelig dommedag, da får jeg karakteren og skal stå skolerett, men anyway - oppgaven er levert og det er det aller viktigste!

Hvordan gikk det idag? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...