Gå til innhold

Samlivsbrudd og graviditet


Aquila

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nok en sniktitter i dagboken din står fram. :sjenert:

Vil bare si at jeg synes du er tøff, og at du takler tingene veldig bra. Til tross for mye motgang.

Vær glad at eks er et tilbakelagt stadium i livet ditt. Du fortjener så uendelig mye mer.

Det blir nok noen tøffe dager fortsatt, men etterhvert blir det lettere.

Lov meg en ting, vær stolt av deg selv. :smilyblomst:

Fra nå av , blir alt bare bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en sniktitter titter frem.

Jeg synes du er kjempetøff, og at du takler dette veldig bra, til tross for en feig og "motarbeidende" ex.

Er enig med flere om at du bør selge senga på finn.no, bare for at han ikke skal få den!

Synes det høres bra ut for deg at venninna di har kommet tilbake etter et år borte. Det høres ut som dere begge har sorgen etter et brudd å komme dere gjennom. Kanskje dere kan støtte hverandre, og dytte hverandre framover når det er tungt og vanskelig!

Dessuten synes jeg det var fint at du fikk høre at hun har forsøkt flykte-metoden, og den virker ikke. Da slipper du å tenke på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker masse på deg om dagene, selv om jeg ikke skriver så mye her. :klemmer:

Han derre eksen din nærmer seg faretruende pokalen for årets mest usympatiske, altså. :roll: Du skal være glad for at du er kvitt han, klamydiaen, misjonærstillingen og impotensen. Og ang senga: Enten selger du den til han DYRT!, ellers så høres finn.no lurt ut. Hvis ikke tidligere kollega kan oppbevare den, da. Du får deg nemlig snart stor nok leilighet til senga, men da må du få fjernet den fra eksens leilighet raskt - jeg hadde ikke klart å beholde den dersom jeg visste at han drev og pøket på nydama i den - dama han har vært utro med (for han må jo ha fått klamydiaen fra et-eller-annet sted...) Tips dersom du har råd: Lag stort bål av senga. Inviter venninner, drikk dere fulle og dans rundt den brennende senga. Bli patetiske og brenn opp andre minner etter han. Også tårer og fyllesinne passer fint å slenge inn i flammene. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _Leela_

Kom over boka di ved en tilfeldighet og ble bare sittende å lese. Må si som alle andre her inne at du virker veldig tøff, fy flate som et helvete du har vært gjennom og sikkert ennå er midt oppi. Vil bare ønske deg lykke til, bruk masse tid på deg selv og støtt deg til alle de rundt deg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

En liten oppdatering fra meg :)

Har hatt to greie dager - uten egentlig å ha så store mål, har jeg i det minste klart noe. Jeg har vasket rundt leiligheten til venninna jeg bor hos, og planlagt fest med henne i dag og i morgen (Hun har dag i dag, så vi feirer litt - også blir det storfest i morgen).

Jeg har vært på jobb begge dagene, vært på kurskveld både onsdag og hele torsdag (klarer å holde kurs og er godt fornøyd med det...).

Og.................hold dere fast jenter:

IDAG FIKK JEG UT SENGA!!!!!!!!!!!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Maila til ex i går og forklarte hvor vondt jeg har det og ba på mine knær om at han skulle fordufte for en tid. Jeg klarer ikke mer... :tristbla:

Ble lange mailer, og han skrev at det ble sagt endel ting som ikke var tilfelle på lørdag når jeg klikket, at han har det forferdelig vondt og at han ikke tenker på annet enn meg for tida.

"Du er det siste jeg tenker på før jeg legger meg, og det første jeg tenker på på morgenen - jeg ser på kalenderen du har gitt meg som henger på kontoret. Den er så fin, og jeg skjønner hvorfor jeg falt for deg når jeg ser på bildene av deg...."

DUST!

Han forklarte også at det ikke blir noe mellom han og Camilla og at de ikke snakker sammen. Han hadde nemlig måtte fortelle henne at han hadde sagt at hun hadde ligget i senga mi, og ettersom det ikke var tilfelle (sier han iallefall), så har hun nå brutt all kontakt med han og snakker kun jobbrelaterte ting med han. Hun vil ikke bli innblandet!

Skal jeg tro på det??? Hm... Nei! :fyfy:

Kjenner jo at jeg ble litt letta - men samtidig kan jeg jo ikke tro på det - da risikerer jeg bare en ny smell.

Og at HUN har trekt seg ut betyr jo bare at han er lei seg nå for alt. Jeg er borte, hun er borte og jeg hater han og folk i byen skygger unna han! (Noe det også gledet meg å høre).

Han ringte meg idag morges for å høre hvordan jeg har det. Hyggelig det. Og jeg blir i godt humør av å prate med han. Han hjalp flyttebilen med å få senga inn på lageret der jeg lagrer den nå for en periode - inntil jeg finner ut hvordan jeg skal få den inn i en ny leil.

Han har bestilt ny, dyr seng forteller han - fint for han! Og ber meg bare si ifra om jeg trenger noe fra Skeidar - så skal han ordne frakt opp etc.

Han hadde så ønsket å gi meg en god klem før jeg gikk fra lageret der vi hadde fått pakket ned senga. Men jeg var iskald. Pratet bare saklig og rolig med han. Han sa da at jeg skulle få det som jeg ville. Han skulle bli borte i november og litt i desember... også forsvinne etter jul kanskje. (uten at jeg tror det kommer til å skje......... men jeg håper, selv om det gir meg dårlig samvittighet).

Jeg lot han bare forstå hvor mye han har dolket meg i ryggen - og han ringte på nytt nå for 30min siden for å fortelle hvor vondt han har det. Gråt i telefonen gjorde han. Angret på at han hadde bidratt til at jeg hadde tatt et liv, fjernet barnet han hadde ønsket seg med meg på et gitt tidspunkt.

Faen, jeg må ikke falle tilbake nå - og ta han inn i varmen, det blir bare å slå tilbake på meg. Jeg er så redd for det akkurat nå. Han inviterte meg med på golf endag - og spurte om vi skulle fangste ilag i vinter (skulle ikke han flytte ned)... ... ...

Jeg har ennå ikke møtt Camilla, men er vel en viss fare for at det kan skje i dag/kveld. Er livredd for hva jeg kan komme til å gjøre. Det kan ta helt av kjenner jeg meg selv rett. Håper jeg klarer å holde meg i skinnet.

Skal pelle meg fra jobb snart. Må forberede kurs til i morgen. Heldigvis kommer venninne J fra Oslo neste uke, så da har jeg selskap selv om venninne M reiser bort nå.

En god dag idag. Ex skal dra på tur alene i kveld. Han lar meg få gå ut i fred som jeg har bedt om og det er bra.

Han ønsker bare at jeg skal komme til hektene igjen, og jeg tror han mener det. Han fortalte at han hadde sagt til min mor at han var redd for meg, og at de hadde sittet å grått i telefonen i en halvtime :overrasket: !

Motsatt har jeg ikke hørt noe fra hans mor, og det sa jeg til han at jeg syntes var rådårlig. Men han fortalte meg da at han har sagt at hun IKKE får ta kontakt med meg. Han vet vel at hun forstår meg ganske godt oppi alt dette og ønsker å ha henne på sin side, og ennå ringer han mine foreldre.

Ryk og reis!

Hjelp meg og finne tilbake til :sinna: hatet og frustrasjonen, for akkurat nå kjenner jeg at jeg gir litt etter. At jeg får dårlig samv.het for han og at jeg tenker at det er synd i han og har lyst å se han og klemme han.

Jeg MÅ ikke havne i denne fella!

:klaske:

Skal prøve å fokusere på kvelden i kveld og kurset i morgen nå. Ikke tenke ex.

Tenkte jeg skulle klare å gå i butikken i dag, men nå kjenner jeg at det ikke går. Fredag.. og hele byen er vel der.

*phu, for en dag!*

:klem:

Endret av Aquila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joker'n

Først og fremst; så bra at du har fått ut senga! :smilyblomst::klappe:

Og når det gjelder at du begynner å ta han inn igjen i varmen. Jeg for min del synes virkrelig ikke at han fortjener det. Så mye dritt som han har gjort mot deg skulle det bare mangle at han har det vondt nå og innser hva han har gjort. Jeg vet ikke hva annet jeg skal si enn at du er og blir tøff, og at jeg sender deg mange tanker. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde gå greit det, hvis du tenker på hvordan han har oppført seg mot deg nå før A.

Det er de beste indikasjoner på hvorfor du ikke skal gi ham noen ny sjanse.

Han har behandla deg veldig dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er HAN som skal ha dårlig samvittighet!! Ikke du.... :klemmer:

Om han føler at det skjer mye negativt i livet hans nå, må han bare komme seg gjennom det. Han har bare seg selv å takke for at situasjonen er som den er. What goes around comes around...

Han har ikke støttet deg i den vanskelige tiden før/etter aborten, når han burde ha gjort det. Det virker som han ikke har gjort annet enn å såre deg, gang på gang... Så hvorfor skal du støtte ham nå, bare fordi han begynner å innse hvor dumt han har oppført seg...?

Som du skjønner, har jeg null medlidenhet for eksen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest beekeeper

Du takler dette KJEMPEBRA.

Men ikke gi etter. Trenger du å minnes på hvilken dust han er så les noen sider i dagboka di!! Ja, han har det vondt men det er hans egen feil!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han virker skikkelig selvsentrert jeg... At så lenge ting går hans vei, så bryr han seg ikke om andres følelser og at han sårer noen. Men så fort han møter motgang, ønsker han alles sympati.

Her har han dolket deg i ryggen på alle mulige måter, og motarbeidet deg det han kan. Gitt deg løfter for så å bryte dem... Og så søker han sympati og medfølelse hos DIN mor!!!!

Synes du skal fortelle moren din at hun skal avvise han hvis han tar kontakt på ny, og fortelle at han kan ta kontakt med sin egen mor.

(Evt. kan du ringe hans mor, men det er mer et steg bakover for det, så det anbefaler jeg ikke. )

Min Ex gjorde faktisk litt av det samme. Han holdt kontakten med mine foreldre, uvisst av hvilken grunn, men hans foreldre brøt all kontakt med meg.

Håper du får en skikkelig bra tur på byen! Slipp deg løs, og hold fokuset vekk fra ex!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke greit når følelsene sier en ting og hodet en annen. Men du følge hodet ditt og ikke la deg falle for triksene hans, det høres ut som skikkelig mindgames det han driver med! Men dette vet du jo. Men når du trenger en påminnelse, så les bare gjennom det du har skrevet her de siste ukene, her har du jo fasiten!

:5: Flott at senga er ute! (selv om jeg vedder på at han ikke har fortalt sannheten om klamydiaberta...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

(selv om jeg vedder på at han ikke har fortalt sannheten om klamydiaberta...)

Det tror ikke jeg han har gjort heller!

Nå er han dumpet av henne,så kommer han faen meg tilbake til deg og søker trøst. Har ikke ord jeg altså...han slutter aldri å sjokkere.

Hadde jeg vært deg så hadde jeg gitt klar beskjed til foreldrene mine om å kutte kontakten med han. Hadde blitt forbannet hvis min mamma satt og gråt i telefonen med min eks som har behandlet meg som dritt.

Håper du klarer å holde deg sterk.Vet hvor lett det er å falle tilbake,synes synd på,savne det som var.

Men som flere sier her,så kanskje det er lurt å lese litt i dagboka di.Da kan du umulig ønske å ha noe mere med han å gjøre.

Håper du får ei fin helg,vennen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joker'n

Jeg må bare legge igjen en hilsen til. Akkurat det mange sier her er så viktig - les dagboka di! For der har du skrevet ned dine reaksjoner, tanker og tingene han har gjort etterhvert som det har skjedd. Tror det er viktig for deg å bli litt minnet på hvor stor drittsekk han egentlig har vært mot deg. Selv om det er vondt og du absolutt ikke fortjener det, men du fortjener enda mindre at han skal tas inn i varmen og være i ditt nærvær igjen. Jeg blir så forbanna på den mannen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: vennen

Enig med de andre her. Husk hva han har gjort med deg.

Du tok abort på grunn av den forferdelige oppførselen hans. Synes du virkelig han fortjener å bli tatt inn i varmen igjen.

Stå på. Jag han sørover noen måneder, og tenk på deg selv. Du fortjener så uendelig mye bedre

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...