Gå til innhold

Samlivsbrudd og graviditet


Aquila

Anbefalte innlegg

hei, dumpa tilfeldigvis inn her for første gang i kveld/natt, og leste tilbake litegrann...

forferdelig situasjon du har kommet opp i. føler med deg.

hvor gammel er eksen din egentlig?? virker noe barnslig, spør du meg...

har du tatt testen forresten? (sorry, ble bare så nysgjerrig...)

uansett, du virker tøff, så dette går bra! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest beekeeper

Dumpet tilfeldigvis innom, ville bare i deg en klem.. :klemmer:

Gutter kan være idioter noen ganger.

Men du? Jeg tror jeg ville ha tatt den testen snarest. Dette er det lurt å få en oppklaring i med en eneste gang.. Ikke utsett det lenger, ta den testen nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjefte::nei::frustrert::kjempesinna:

FOR EN IDIOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Blir helt oppgitt jeg. Det er jo tross alt ikke så lenge siden det ble slutt. Det er normalt å ha en reaksjon.

Håper du har noen gode venner som støtter deg nå :klem:

Når du har gitt det litt tid tror jeg nok du kanskje vil se at det å bli kvitt han her er noe av det beste som kunne skje deg. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke han er fullt så lykkelig uten deg som han later som, jeg... Men fy faen, for en oppførsel! Hva hadde han forresten ventet? At folk skulle aplaudere han for valget han har tatt, og at du skulle skru av alle følelsene dine og bare være kompis med én gang? IDIOT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GO morgen! Er på tur på jobb... Sov faktisk ganske bra i natt - tror jeg var så forbanna at jeg ikke klarte og være trist lengre.

Sendte han ei melding i natt for å prøve å roe gemyttene. Skrev "Strekker herved ut ei hånd. Så får det bli opp til deg om du vil ta den eller ikke. Håper du sover godt. Natta".

Har selvsagt ikke fått noe svar - så nå tar jeg dette for det det er, kaller en spade for en spade.

Det er slutt, slutt, slutt og vi er uvenner! Greit!

Tar testen i dag :) Lover!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjefte:

Kanskje like greit å gi F!!!!!!!!!!!!!!! Synes ikke han fortjener noe annet...

Klart det er trist, men av og til er det det enkleste...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *kosejoker*

Fy faen, for en jævla drittsekk. Jeg husker eksen min sa noe lignende til meg, og det fikk i allefall meg til å innse at nå var det virkelig slutt.. Men ikke skjønner jeg hvordan noen mennesker, kvinner eller menn, kan finne på å for det første si sånne ting, og for det andre "føle" det, selv om jeg er litt usikker på om han egentlig er så lykkelig som han gir uttrykk for.. Jeg tror det plager han at han innser at han har gjort deg vondt, og at han mener det er din skyld at han kanskje får kritikk av andre, men når alt kommer til alt så er det da virkelig han som gjorde det slutt. Og som du sier, når du er i den situasjonen du er i, da skjønner jeg godt at mennesker rundt deg viser medfølelse! Herregud, jeg kjenner at jeg blir så sint.. :kjefte:

Men ta testen i dag, da får du i det minste funnet ut om du kan legge han helt og holdent bak deg.. *vente på resultat*

Lykke til :klem:

Edit: Ble litt tunge setninger, men det bare rant ut av meg for jeg ble så sinna.. :sjenert:

Endret av *kosejoker*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :vinke:

Ja... testen er tatt :overrasket: ... :trist:

- og det ble som jeg fryktet.... Positivt resultat. To streker.

Trodde kanskje jeg skulle begynne å gråte, slik jeg gjorde sist (for 5 år siden...)... Men jeg sitter bare her og føler meg helt tom. Hva gjør jeg nå. Dette har jeg gledet meg til i 7 måneder.... også blir jeg gravid... også er det slutt..

Har ei venninne her nå. Vi har sjekket kalenderen , og det må jo ha skjedd rundt 26. juli. -Og han dumpet meg da den 13.aug...

Har prøvd å ringe han, men har tar ikke telefonen...

*Sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det nabodama :klem: !

Jeg er glad jeg har tenkt mye i de siste dagene på hva jeg skal gjøre.... Men jeg aner jo ikke hva fremdeles.

Jeg tenker som så at det enkleste er å fjerne det :tristbla: , men jeg vet ikke om jeg vil det denne gangen. Sist var jeg ikke i tvil, men nå er jeg virkelig usikker.

Hvordan klarer man seg som alenemor? Hva med alle ting jeg har lyst å gjøre nå som jeg likevel er singel? For 2 måneder siden hadde jeg vært så lykkelig, så lykkelig...

Håper han ringer meg i kveld. Har iallefall noen uker på å bestemme meg, men skal bestille legetime på mandag, for iallefall å få snakket litt med noen.

Herregud... Jeg er så forvirra nå.

Beklager mye rar skriving her nå, men... jeg er i sjokk, tror jeg..

sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart du er i sjokk!

Selv om du hadde dine mistanker, er graviditeten nå en realitet som du må ta stillig til. En vanskelig avgjørelse.

Du er usikker nå.

Jeg tror det skjer noe biologisk med en kvinne som er gravid, hun får en trang til å beskytte fosteret, og selv om hun i utgangspunktet var klar for abort, blir det så vanskelig når hun er i situasjonen.

Ta deg tid, tenk mye, snakk med folk, spør om alt mulig her på nettet.....så kan du ta et valg.

Du kommer nok til å greie det helt fint, hvis du bestemmer deg for å beholde. Men det du må ha fokus på, er hva du selv vil innerst inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, her var det skjedd mye siden sist..

Trist å høre hva du går gjennom, men du virker som en tøff jente. Forferdelig kjipt når en står midt oppi vanskelige brudd, og det blir jo ikke lettere av at du nå har funnet ut at du er gravid. Håper du tar den tiden du trenger til å bestemme deg for hva du gjør videre, og at du og ex får snakket ut om det som nå skjer. Du virker som en sterk jente, så jeg håper og tror du vil klare deg fint selv om du nå har det vanskelig. Sender deg masse gode tanker :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi! Vet ikke helt hva jeg skal si jeg nå.

Skjønner at dette er utrolig vanskelig for deg.

Håper du får snakket med han i kveld.

:klemmer: :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*

Uff, kjære deg. Skjønner at det er tungt for deg :klem:

Nå vet du hva du har å forholde deg til, men herreli, jeg skjønner godt at du ikke vet verken hva du vil eller hva du skal gjøre. Håper du får snakket med han i løpet av kvelden. :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Uff for en situasjon.... Ikke så mye å bidra med her. Skjønner godt det er vanskelig...

Men jeg tror du vil takle begge deler bra, du virker som ei tøff jente.

Håper du har noen å prate med utenom x...

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Her har det skjedd mye siden jeg var innom sist... Men det er dessverre ikke så mye jeg kan bidra med enn :klemmer: ...

Håper du klarer å finne en løsning du kan leve med, og at du etterhvert finner en person som behandler deg for det du faktisk er verdt! Ingen burde få lov til å tråkke ned på andre på den måten du er blitt. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kinkig situasjon du har havnet oppi :klemmer: Eller rettere sagt eksen din har dyttet deg uti...

Det jeg virkelig ikke skjønner er hvordan han kan ha gått med på å prøve å bli gravid siden i fjor dersom han har tenkt på å gjøre det slutt hver dag i et halvt år! :kjempesinna:

Skal ikke prøve å komme med råd om hva du bør gjøre, dette er noe bare DU kan finne utav :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...