Gjest Corto Maltese Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 (endret) Hva vil du som foreldre gjøre om ditt barn forsvinner fra deg i en butikk eller på en buss du snur deg vekk og barnet er borte. Hvordan ville du reagert da ? Endret 10. april 2007 av Corto Maltese
ToveM Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Det har skjedd meg noen ganger, og ja en blir liktt varm, men som regel klarer en å finne de igjen. Værst var det den gangen mellomsten, han var vel den gangen i 4-5 år...og vi gikk i gågaten i Silkeborg i Danmark, vi stoppet for å kikke på et elelr annet, og regnet med at han stod der med oss, 1 min etter var han vekk...kan tro jeg ble varm, vi fortsatt oppover gågaten, og etter noen min. hørte vi hylene hans, da satt han på en trapp med en mann, som hadde stoppet ham, før han krysset ut i bilveien...
Varda Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Har skjedd et par ganger, og jeg blir varm og kald om hverandre, men anstrenger meg for å holde hodet kaldt. Alle gangene har det gått bra, men en gang fant jeg han ikke etter flere timers leting, og da kom gråten etter et par timers inntens leting. Det hører til historien at han bevisst gjemte seg den gangen, så da jeg fant han var det både glederstårer, fortvilelse, forbannelse og hele pakka på en gang.
mika^ Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Jeg var med min søster og hennes to barn (8 &10 år) på et kjøpesenter før jul. Jeg skulle passe barna sånn at hun fikk tid å kjøpe julegaver til de i mens. Så vi gikk rundt å kikket i butikker og spiste is. Plutselig forsvant han minste på 8, han mente han så mamma og ville løpe til henne. Jeg med hun eldste i hånda løp etter han men, før jul er det jo en del folk på kjøpesenterene så jeg mistet han i mengden. Da kjente jeg at jeg ble varm egentlig. For han er en gutt som plutselig kan finne på å løpe ut å gå utforbi å vente, og dette kjøpesenteret er stort! Jeg prøvde å ringe storesøsteren min men fikk ikke svar. Det gikk en god stund og jeg fant han INGEN plass! Så sa jeg til hun eldste, hva skal jeg gjøre? Hva tror du mamma sier nå, når jeg sier at jeg har MISTET sønnen hennes! Hun så opp på meg med et smil og sa, det går så bra, mamma har mistet meg mange ganger her, jeg har til og med blitt ropt opp på høytaleren!
prinsessa Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 Jeg mista sønnen min på danskebåten, heldigvis fant vi han etter 5 min., men de 5 minuttene var de lengste i mitt liv. Løp rundt og lette etter han, fant han fort og han viste ikke at han hadde vært borte engang. Har kjøpt et slik armbånd til han med navn og telefonnr og fortalt ham at hvis han ikke finner mamma eller pappa skal han vise armbåndet til en voksen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå