Gjest Embla s Skrevet 7. november 2003 #321 Del Skrevet 7. november 2003 Nå har jeg ryddet i hodet mitt fjernet alt som var tungt og trist kastet alt det jeg ikke likte fine ting som bare var dritt Nå har jeg ryddet i skap og skuffer kastet alt jeg ikke vil ha fjernet alle de fagre løfter ugyldige ord som ikke var bra Det du har skrevet er brendt i peisen krøllet seg sammen til sorte små flak røyken forsvant ut gjennom pipen asken kastet jeg i skråningen bak Nå har jeg ryddet i hodet mitt her er det rent, støvfritt og friskt I skråningen vokser det deilige roser så kom det no' godt ut av pisspreiket ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 7. november 2003 #322 Del Skrevet 7. november 2003 Embla!! Så sterke dikt!!! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 7. november 2003 #323 Del Skrevet 7. november 2003 Ble inspirert, jeg, Embla CLOSURE Jeg fyrer i peisen Kaster inn papir for papir Et istykkerrevet brev Et gammelt skittent kort Jeg fyrer i peisen Kaster inn minne for minne Alle minner om det som var Minner om det som kunne vært Jeg fyrer i peisen Kaster inn tanke for tanke Alle tankene om et godt liv Håpene som brast Jeg fyrer i peisen Kaster inn den siste lille rest Den siste lille rest av deg Minnet om deg forsvinner Jeg fyrer i peisen Kaster inn mine egne drømmer De som døde hen Det som ikke ble som det skulle Jeg fyrer i peisen Har kastet inn alt som var Selv om minnene er vonde Kjenner jeg varmen som stiger ut Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 7. november 2003 #324 Del Skrevet 7. november 2003 Kjempebra dikt Embla!!! ................. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 7. november 2003 #325 Del Skrevet 7. november 2003 OG Lillian - din snik :fy: - du snek det inn i mellom jo !!!!! *ler*.........Knallbra dikt ! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 7. november 2003 #326 Del Skrevet 7. november 2003 Lillian og Virgo: Tusen takk (ler fåret). Syns det er litt skummelt å skrive dikt her inne, men det er litt fint å gjøre det også :oops: Dere er jo så produktive og flinke (dere og Suzy) :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. november 2003 #327 Del Skrevet 7. november 2003 Så velfundert, kalkulert, utposjonert, alle de rette emosjoner på rett sted Ikke et skritt utenfor linjene jeg trakk Ikke et hjerteslag for mye Men jeg glemte forventingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 8. november 2003 #328 Del Skrevet 8. november 2003 Et engelsk nattlig dikt - som ikke har noen rot i virkeligheten Har bare blitt inspirert av musikken jeg har spilt i kveld! COULD BE MAGIC When I needed someone to listen, You were there When I needed a hug, You were there When I wanted to see a happy face, You were there When I wanted to have some fun, You were there We found the connection, Between things in our lives We found the connection, Between both our lives We found the connection, Between our sense of humour We found the connection, Between us two I realized that when I had news, You were the first I thought about I realized that when I had news, You were the first I sent an message to I realized that when I had news, You were the first I told it to I realized that when I had news, You were the first I wanted to contact I’m smitten by you, You’re in my thoughts many times a day I’m smitten by you, You’re in my dreams sometimes at night I’m smitten by you, You’re someone I enjoy to spend time with I’m smitten by you, You’re someone I feel so much joy with We both sometimes get amazed, Because we think so much similar We both sometimes get amazed, Because we have some things in common We both sometimes get amazed, Because we have the same sense of humour We both sometimes get amazed, Because we don’t know what’s happening Maybe it’s magic?........ Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 8. november 2003 #329 Del Skrevet 8. november 2003 Det var jo nydelig, Lillian!! Nå skjønner jeg alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 8. november 2003 #330 Del Skrevet 8. november 2003 Tusen takk, Shivani Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 8. november 2003 #331 Del Skrevet 8. november 2003 Hvor er du der ute? Jeg har lett i så mange gater Sett i så mange kryss Trodd jeg har funnet deg og satset Tatt feil og gitt opp igjen Startet på nytt med blanke ark Lett videre mellom gatehjørnene Men jeg bommet hver eneste gang Hvor er du der ute? Jeg leter og leter overalt Men jeg finner deg ikke Du har gjemt deg for godt bort Kanskje er jeg blitt blind Så du egentlig står rett foran meg Eller kanskje har du gått din vei Så jeg aldri finner deg igjen Hvor er du der ute? Er du bare inne i mitt innerste Eller er du der faktisk et sted Kanskje jeg leter på feil plass Jeg føler din nærhet selv om Jeg ikke vet hvor du befinner deg Kanskje er det bare meg selv Som lurer meg selv totalt Hvor er du der ute? Eksisterer du egentlig Er du bortgjemt et sted? Eller kanskje finnes du ikke… Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 9. november 2003 #332 Del Skrevet 9. november 2003 Så deilig Når du ser på meg Smiler Og sender et blikk Så deilig Når du med kjappe Bevegelser Stryker meg over ryggen Så deilig Når du sier jeg er Søt Og blunker til meg Så deilig Når du flørter med Meg Og gir meg respons Så deilig Når du klemmer og Smyger Deg tett inntil meg Så deilig Når du gir meg Følelsen Av å virkelig leve Lillian *øver seg på å skrive glad-dikt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 9. november 2003 #333 Del Skrevet 9. november 2003 Er altfor vanskelig å skrive glad-dikt Ble inspirert etter en prat med ei venninne i kveld, hun fortalte meg om ting så jeg knotret ned et dikt etterpå.... LITEN TRO Jeg er redd for å støte fra Og for å komme for nær Jeg tør ikke knytte usynlige bånd Fordi jeg er redd for å bli for tett Jeg er redd for å tape Og for å gi for mye Tør ikke vise det jeg vil Fordi jeg er redd for å skremme Jeg er redd for å bli for ivrig Og for å skremme deg vekk Tør ikke gi meg helt hen i følelsene Fordi jeg er redd jeg ikke betyr nok Jeg er redd for å være for åpen Og for å gi deg alt av meg Tør ikke ta kontakt for ofte Fordi jeg er redd du blir lei Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2003 #334 Del Skrevet 9. november 2003 Du er flink du Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 9. november 2003 #335 Del Skrevet 9. november 2003 Du er flink du Lillian Tusen takk! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 9. november 2003 #336 Del Skrevet 9. november 2003 Siden ingen andre dikter, så gjør jeg det Jeg har skrevet glad-dikt, ikke nødvendigvis forankring i virkeligheten sånn det er nu - men alle har vel hatt disse følelsene en eller annen gang Følelsesmessig kaos Det skjer noe inni meg Noe jeg ikke kan styre Jeg kan ikke stoppe det Selv om jeg egentlig vil Det romsterer inni meg Hjertet banker hurtig Varmen brer seg rundt Kinnene blir mistenksomt røde Jeg holder på å falle Falle dypt Men jeg vil ikke slå meg Ikke om du tar meg imot… Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 9. november 2003 #337 Del Skrevet 9. november 2003 Forelskelse Så snill og god Utrolig sjarmerende Fantastisk morsom Gjør meg mo i knærne Får meg til å smile Rødme og le Gir meg lyst til å danse Synge av full hals Gir meg så mye Bare ved å være til Ved å være i min nærhet Måtte følelsen vare evig… Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 9. november 2003 #338 Del Skrevet 9. november 2003 Du tok rundt meg Og gråt. Din sårede røst Trengte seg Dypt Inn i mitt hjerte. Jeg ville så gjerne Tilgi Men jeg klarte ikke. Du hadde forrådt Meg Og jeg kunne ikke Godta dine ord. Jeg ville ikke ha deg Nær, Jeg ville Skyve deg vekk For du Har lært meg hva Svik Virkelig er. Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 9. november 2003 #339 Del Skrevet 9. november 2003 Selv om jeg så gjerne skulle elsket og lyttet og lånt ut skuldre og klemmer uten å kreve noe av deg tilbake var du allerede død og du hadde blitt taus for lenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 9. november 2003 #340 Del Skrevet 9. november 2003 Skremmende bra, Kid-A!! :D Svevende tanker Gjennom luften Dumper ned i meg Setter skrekken i meg Det er for sent Altfor sent Jeg har trådd for fort Gått for langt Satt spor allerede Som ikke svinner hen Men likevel For fort For langt til Å stoppe det Trekke tilbake Angre Det finnes ikke Slettetaster Gjort er gjort Og spist er spist Sporene er der Men vil du følge dem? Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå