Gjest Donna Skrevet 1. november 2003 #301 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg Hater Meg selv Når jeg ikke greier Å bestemme Når jeg Er patetisk og svak og ikke greier Stoppe meg selv fra å synde Og jeg ødelegger meg selv Jeg hater Når suget i magen Styrer meg og avskyen vokser Og jeg spises opp innenefra av en ond trang Selv om jeg vet det er feil! Jeg Hater Meg selv Som gir etter, Som taper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 2. november 2003 #302 Del Skrevet 2. november 2003 Hvorfor dukker fortiden opp Og snur oppned på Fortrengte minner? Vekker følelser til live Og gjør alt så usikkert igjen? Hvorfor kunne ikke ting Vært som de var? Eller vent De er ennå det Det gjelder bare å fortrenge igjen Å slukke før det blir brann ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 2. november 2003 #303 Del Skrevet 2. november 2003 Hør mitt tause rop om help ! Les mine tanker som jeg ikke greier formidle! Forstå meg og gjør meg til en bedre ”meg”.......! Styr meg så jeg bare gjør det jeg skal Hør mine tause rop om hjelp! Les mine tanker Og gi meg det jeg behøver!! For jeg vet det ikke selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 2. november 2003 #304 Del Skrevet 2. november 2003 Jeg trenger sårt en klem fra noe som kan holde meg hardt inntil seg ..... Og vugge meg og som hvisker gode ord Og gir meg støtte og trygghet En god varm klem, og ømme stryk over håret Bare en liten klem Å få den nærheten, oppmuntringen, aksepten jeg trenger nå En klem Fra en som er god. ...... mot meg ...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. november 2003 #305 Del Skrevet 3. november 2003 Kanskje du nesten aldri slo Men pisken i stemmen rev render i skinnet mitt som svir ennå - far Alt jeg skulle bli var aldri som deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 3. november 2003 #306 Del Skrevet 3. november 2003 Kanskje du nesten aldri slo Men pisken i stemmen rev render i skinnet mitt som svir ennå - far Alt jeg skulle bli var aldri som deg Knallbra Suzy !!! Kunne sagt det selv ! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. november 2003 #307 Del Skrevet 4. november 2003 Knallbra Suzy !!! Kunne sagt det selv ! :-? Du gjorde jo det - det er inspirert av ting du skrev lenger opp og selvfølgelig egne erfaringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. november 2003 #308 Del Skrevet 4. november 2003 Hvor lenge er det til jeg ikke kan huske minnene jeg burde glemt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 4. november 2003 #309 Del Skrevet 4. november 2003 LEV SELV Livet er ikke alltid så lett Du kan ikke få alle til å like deg Ikke alle kan synes at du er topp Men du vet hvem som betyr noe Hvem som liker deg uansett De som setter pris på deg likevel Livet er ikke alltid så lett Du må klare å leve i bølgedalene Takle både oppturer og nedturer Du vet du kommer deg gjennom det At du vil stå oppreist igjen senere Men du må prøve å reise deg selv Livet er ikke alltid så lett Andre kan ikke løfte deg hele tiden Du må greie store deler av jobben selv Vi som bryr oss om deg og er her Kan hjelpe deg og være ved din side Men vi kan ikke bære all tyngden av deg Livet er ikke alltid så lett Men om du bryr deg om de som er verdt det Vil det gjøre livet ditt betraktelig lettere Lev selv og gjør dine egne valg Vi vil stå ved din side og støtte deg Men veien må du gå alene Livet er ikke alltid så lett Det ville vært kjedelig det også Vær stolt av å være den du er Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 4. november 2003 #310 Del Skrevet 4. november 2003 Som en liten Grå mus vil jeg være Smyge i krokene Lure til meg smuler som ligger fremme Og ikke gjøre noe galt En liten grå mus Usynlig og diskret Ikke mene noe. Ikke si noe nøyt som kan irritere andre Bare være en liten feig, grå mus Som lever i fred Uten sure blikk og kvasse klor fra katten Trygg og god i musehullet hvor ingen katt slipper inn med skarpe klør og spisse tenner Som kan flerre opp en liten skjelvende musekropp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 4. november 2003 #311 Del Skrevet 4. november 2003 Dere tror dere ser MEG men det gjør dere ikke. Dere ser bare det som formidles via tastetrykk- Ord på skjermen Dere tror dere vet så mye- Det gjør dere ikke! Dere kjenner ikke sjelen bak ordene. Den som gråter Tårer når livet blir gjort jævlig Jeg er ikke bare det du leser på skjermen Jeg er mer enn bare ord! Det er lett for deg å såre når jeg for deg ikke finnes annet enn gjennom det du leser. Jeg er mer enn dere noen gang vil lære å kjenne! Jeg har sider ingen her vil få vite om! Jeg kan knuses og tråkkes på- og såres innerst inne hvor plaster ikke hjelper Men jeg er MEG- Og noen setter faktisk pris på den jeg ER!. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. november 2003 #312 Del Skrevet 5. november 2003 Fra svart, snatrende asfalt kikket jeg opp mot ditt blinkende neonskilt Jeg foretrekker gjenskinnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. november 2003 #313 Del Skrevet 6. november 2003 Jeg er ikke redd Hjertet ditt er stort nok for oss alle og avstanden er ikke noe å snakke om, sa jeg men jeg løy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 6. november 2003 #314 Del Skrevet 6. november 2003 Suzy, du skriver så ufattelig bra!!! *imponert* Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. november 2003 #315 Del Skrevet 6. november 2003 Suzy, du skriver så ufattelig bra!!! *imponert* Lillian Tusen takk *Lillian* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 6. november 2003 #316 Del Skrevet 6. november 2003 Så gøy Å finne på litt sprell Gjøre ting som man Ikke vanligvis gjør Så gøy Å være litt impulsiv Leve mens man kan Ha det moro mens man tør Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. november 2003 #317 Del Skrevet 7. november 2003 Mellom linjene du ikke sier hører jeg ekkoet av velkjent smerte og raseriet du aldri vil tillate deg får stillheten til å vibrere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. november 2003 #318 Del Skrevet 7. november 2003 Det er tanken som forstyrrer; klør meg i nakken, napper i øret, kiler i korsryggen Tanken på tankene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 7. november 2003 #319 Del Skrevet 7. november 2003 Oh! *frysninger av Suzy sine dikt* Du setter fingeren på så mye og så mange tidligere velkjente følelser, du, Suzy, at jeg blir helt satt ut! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 7. november 2003 #320 Del Skrevet 7. november 2003 Øynene mine ser best på avstand de ser dager som kommer de ser spor som skal kryssess Du - du sto så nære du sto og ventet på å bli sett du ventet på at jeg skulle stoppe opp ved deg Øynene mine ser best på avstand du sto så nært, jeg kunne ikke se deg så deg ikke tydelig så ikke at du ventet Hvis du begynner å gå, ikke sakte, ikke fort - bare litt slentrende, som for å kjenne på verden da vil jeg se deg da vil jeg gå etter deg Hvis du da snur deg om, nysgjerrig og våken uten spørsmål, uten svar da vil jeg følge etter, gå med deg, en meter bak Da vil jeg se deg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå