Suzy Skrevet 21. oktober 2003 #241 Del Skrevet 21. oktober 2003 Vi bedrar ingen lenger Bare holder fingertuppene så nær uten å røre at strømmen i deg går over til meg Vi møtes aldri mer Bare reiser i buer utenfor løypa så vi kanskje kan streife mot hverandres skulder et øyeblikk Vi snakker ikke nå Men vet at vi er alltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hope -ikke pålogget Skrevet 21. oktober 2003 #242 Del Skrevet 21. oktober 2003 en skyfull himmel lager tårer på vinduet mitt vil trenge igjennom overflaten men den baner seg vei i mitt indre landskap mens tåken forsvinner og veibanen blir tørr blir sinnet mitt duggdekket jeg svømmer i regnet som styrter ned i meg jeg ser skydekket lette utenfor i verden innenfor tordner Tor mens lynet slår ned kortslutter jeg, og bryter sammen jeg er ingen værgud likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 21. oktober 2003 #243 Del Skrevet 21. oktober 2003 Nyyyydelige dikt folkens !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. oktober 2003 #244 Del Skrevet 21. oktober 2003 I have x-rayed my mind to find something else A glimpse of thoughts with rational meaning But I never dig deep enough into myself And I ask: What are you doing? Some days are exiting, just colorful dust Listening to happy songs and smile Nothing’s artificial, I have a lust Of flying with the air worldwide I’ve got nothing to hide! Sometimes life gives me nothing but shit A wormhole of black, no fog, no mist I think of happiness, but it doesn’t exist I think – is it worth it? Consolation Occupation Self-deception Ambiguous situation It’s so endurable, this life I’m in Like a victim The pain remains the same Life is a difficult game I’m normal, but I’m afraid I’m ambivalent and ashamed Uff... ikke av det beste dette her. Ikke det at jeg kan dette med dikt heller, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 21. oktober 2003 #245 Del Skrevet 21. oktober 2003 *imponert over alle som greier å dikte på engelsk !! * En filleting Kan få verden Til å rase sammen Slik føles det Iallefall. Man er høyt oppe Så skjer noe Som for andre er bagateller Men for meg får det bakken Til å forsvinne under meg Og jeg faller ned I en dyp sjakt Dypt, der nede i Elendigheten ligger jeg og Føler verden er mot meg Og det er sårt og vondt Inni meg Som glass knuser mot gulvet, Knuses jeg innvendig. Glass kan ikke bli helt igjen Heldigvis kan jeg det Men i mellomtiden lider jeg i stillhet Biter alt i meg og er snill og grei Inni meg er jeg knust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 21. oktober 2003 #246 Del Skrevet 21. oktober 2003 tull med kg i kveld ....diktet kom to ganger ...... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 21. oktober 2003 #247 Del Skrevet 21. oktober 2003 Sitter og tenker på mamma ....og så kom dette lille diktet .... MAMMA Uten deg kan jeg bare legge meg ned å dø! Uten deg blir jeg helt alene! Uten mamma har jeg ingen som lytter og som klemmer ingen å spille på lag med. Du er snill og trygg Du er mitt holdepunkt i verden Min stabilitet og sikkerhet. Uten deg å støtte meg på rakner alt! Du er min livbøye. Når du sliter får jeg vite det og kan lytte og støtte Du gjør det samme for meg. Vi er jentene på lag mot gutta Vi kjøper klær sammen Vi sladrer sammen. Jeg vet jeg har deg Du er den jeg kan snakke med Å tenke på å miste deg for meg nesten til å grine Jeg har aldri sagt deg dette Aldri sagt jeg er glad i deg og hva du betyr for vi er ikke åpne med sånne ord hjemme. En dag kan det være for seint Montro om du forstår det - vet hva du betyr for meg? Det er så ufattelig å se for seg livet uten deg. Jeg er voksen nå og skal liksom greie meg selv men du er ennå mammaen min og jeg er veldig glad i deg ! huff ble trist jeg nå .... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellom Skrevet 21. oktober 2003 #248 Del Skrevet 21. oktober 2003 shuffle the words in your life and make yourself happy it is all about the shuffling you know Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. oktober 2003 #249 Del Skrevet 22. oktober 2003 The moment I saw myself lonely but content at fifty you turned up and made that thought redundant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. oktober 2003 #250 Del Skrevet 22. oktober 2003 Det hjelper ikke at du satt ved siden av og holdt i de skjøre hjertebitene mine mens jeg krabbet rundt og plukket opp resten fra gulvet Det var du som slapp det ned Det tilgis ikke lett selv om du har superlim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 22. oktober 2003 #251 Del Skrevet 22. oktober 2003 Noen tanker er forbudte Noen følelser Får man ikke ha En fasit sier hva som er rett og hva som er galt å mene og føle og tenke. Hvorfor tenker man Ting man ikke vil? Hva sier det om en? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 22. oktober 2003 #252 Del Skrevet 22. oktober 2003 Neste uke, samme tid Vi satt sammen På hver vår side av bordet Liksom vi satt i hver vår verden Jeg i sofaen Og du var i ferd med å reise deg der borte, i stolen på den andre siden Jeg kunne høre pusten din og nesten tankene dine Men da du sa noe var jeg for langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 22. oktober 2003 #253 Del Skrevet 22. oktober 2003 Takk! For at du så meg At du hørte At du forsto meg Takk! For at du ikke ble sur At du ikke gikk At du ikke hadde glemt meg Takk! For at du fortsatt er her Fortsatt er min venn Fortsatt bryr deg om meg.. Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 22. oktober 2003 #254 Del Skrevet 22. oktober 2003 For jeg vet ikke hva hvordan du tenker om meg om oss om det vi ble og alt vi var Om alt du sa hvordan jeg holdt rundt deg og hvordan vi prøvde å redde hverandre fra hverandre Og du sluttet plutselig å snakke En dag skulle vi kjøpe hus og få barn sammen husker du? Vi skulle leve og dø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 22. oktober 2003 #255 Del Skrevet 22. oktober 2003 Suzy, liker det du skriver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 23. oktober 2003 #256 Del Skrevet 23. oktober 2003 Til Virgo Så rart at du betyr så mye for meg, og jeg er så glad i deg Så rart at jeg tar meg i å tenke på deg, undre hvordan du har det Så rart at du har en så stor del i mitt liv, føles som en av mine beste venner Så rart at jeg bekymrer meg så mye for deg, når jeg egentlig aldri har møtt deg.. :D Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 23. oktober 2003 #257 Del Skrevet 23. oktober 2003 Lillian !! - Du er god !!!!!!!!!! :D :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 23. oktober 2003 #258 Del Skrevet 23. oktober 2003 jeg hadde en drøm i natt at jeg var en villkat catwoman var min elskerinne kom å hadde sex med meg da jeg satt inne. jeg satt inne for å ha stjålet noe gress jeg tilsto under et voldsomt press.. han som eide gresset sikta på meg med pistol da var det litt vanskelig å opptre cool.. men jeg fikk hevn til slutt leide inn en torpedo katt som påførte mannen store kutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 23. oktober 2003 #259 Del Skrevet 23. oktober 2003 artig dikt !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 23. oktober 2003 #260 Del Skrevet 23. oktober 2003 jeg føler jeg trenger en naken kvinne men hvor kan jeg det finne? vokser de på trær kvinner uten klær? kan man bestille seg en kone uten å betale en krone må man dra til cuba eller russland for å finne en kvinne som kan tilfredstille en mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå