*Lillian* Skrevet 14. oktober 2003 #201 Del Skrevet 14. oktober 2003 Til Virgo! Takk for at du finnes At du er her for meg Når jeg trenger det Takk for at du bryr deg At du orker å lytte Når jeg må få ut litt Takk for at du liker meg At du tar meg som jeg er Når jeg viser mitt sanne ansikt Takk for at du godtar At du ser det gode i meg Når jeg egentlig ikke er god Takk for at du er du At du er her for meg Når jeg fortjener det minst Lillian, 141003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. oktober 2003 #202 Del Skrevet 15. oktober 2003 Tanken lar en finger gli over øyenbrynet og en hånd hvile mot kinnet ditt et øyeblikk Og alle de små klokkene i hjertet mitt ringer igjen mens tanken når deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 15. oktober 2003 #203 Del Skrevet 15. oktober 2003 Diagnose: Depresjon Nederlag Det største noensinne Jeg som takler alt Og kan bære alt på mine skuldre Her sitter jeg Men blå resept På lykkepiller Det som byr meg imot.. Nederlag Det verste jeg har fått Jeg som klarer alt Som står oppreist på egenhånd Her sitter jeg Og legen har slått fast At jeg er depressiv Lillian, 151003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. oktober 2003 #204 Del Skrevet 15. oktober 2003 Svart er tyngre Som fløyel over ansiktet kveler dagen deg langsomt I natt kan du gråte uforstyrret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 15. oktober 2003 #205 Del Skrevet 15. oktober 2003 Utrolig fint dikt, Suzy!!! STRIDENDE FØLELSER Jeg har sviktet meg selv Trådd på det jeg prøvde å tro Visket vekk troen på meg selv Jeg er ikke sterk Jeg er ikke sikker Jeg er liten, redd og svak Har lurt meg selv og andre Trodd jeg skulle makte alt At jeg kunne gå veien alene Jeg klarer ikke gå nå Jeg klarer ikke stå oppreist Jeg prøver å reise meg opp Beina kjennes så tunge Klarer ikke holde balansen Synker igjen ned på kne Jeg trenger ingen andre Jeg trenger da ingen hjelp Jeg bare klarer ikke selv… Lillian, 151003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. oktober 2003 #206 Del Skrevet 16. oktober 2003 Takk Lillian :oops: Det kom fra diktet ditt, rett over Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. oktober 2003 #207 Del Skrevet 16. oktober 2003 Det er ikke svak, ikke sorg, ikke redd, ikke noen av de store ordene som må ha piller Bare midlertidig svikt i snora som holdt sekken i buken sammen om glørne så de ikke skulle brenne hull i meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 16. oktober 2003 #208 Del Skrevet 16. oktober 2003 MAMMA Jeg har sviktet deg, mamma Jeg er ikke så sterk lenger Jeg har vært der for deg Holdt familien sammen Løftet deg når bena sviktet Prøvd å gi deg styrke til hverdagen Fortalt hvor mye du betyr Hindret deg fra å dø Stoppet dine små forsøk Vært din støttende klippe Jeg kan ikke mer, mamma Jeg klarer ikke være der Kan ikke gi deg håp og mot Jeg har ikke mer å gi Mine ben har blitt for svake Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 16. oktober 2003 #209 Del Skrevet 16. oktober 2003 Du fyller Meg som et kyss varmer meg som et blikk gjør meg så godt som en skikkelig klem Det er det bare Du som kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 16. oktober 2003 #210 Del Skrevet 16. oktober 2003 hlacreet dolore magna aliguam erat volutpat illum dolore eu feugiat Ut wisis enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tution ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo blandit praesent consequat. Vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2003 #211 Del Skrevet 16. oktober 2003 hun kom han gikk før frokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. oktober 2003 #212 Del Skrevet 16. oktober 2003 Ingenting annet er så flatterende som ansiktet ditt når du ser på meg Å elske sier du aldri men du behøver ikke heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 16. oktober 2003 #213 Del Skrevet 16. oktober 2003 Fint dikt, Lasse - lest det før da Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. oktober 2003 #214 Del Skrevet 16. oktober 2003 Mens frysedisken brummer under vekten av varer og naboen smiler over knekkebrødet kjenner jeg teppet av tanker legge seg om halsen og svetten fra de lengste nettene nå hælene Jeg holder fast i handlekurven... også klapper magen sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 16. oktober 2003 #215 Del Skrevet 16. oktober 2003 Wow, du skriver bra suzy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 16. oktober 2003 #216 Del Skrevet 16. oktober 2003 Kvernede peanøtters blues Noe må skje snart Men hva gjør en når det bare blir liggende dette usle dette ynkelige som spiser deg ustanselig salt, salt og du blir rimelig kvalm senere nummen tunga henger ut alt smaker og lukter det samme alt dreier seg om dette alt skålen er uansett tom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. oktober 2003 #217 Del Skrevet 17. oktober 2003 Så strakk jeg meg høyere enn jeg kunne nå fordi alt føltes for enkelt til å gjelde som kunnskap, innsats, dyktighet, effektivitet Det hjelper ikke å løpe fra alle når jeg likevel ikke når igjen anerkjennelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. oktober 2003 #218 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hjertet ditt var alt knust når jeg sa "hei, lenge siden sist" og bøyde meg inn over det for å spise Den røde massen der inne glimtet fuktig som vannmelon mellom hjertekammerets brukne biter og smakte savn Litt må man kunne unnvære, tenkte jeg og ga deg skjeen tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 17. oktober 2003 #219 Del Skrevet 17. oktober 2003 Fint dikt, Lasse - lest det før da Lillian >Måtte bare muntre opp den triste stemningen litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 17. oktober 2003 #220 Del Skrevet 17. oktober 2003 Muntre opp litt jeg også, kanskje?! FIGHTER Jeg skal kjempe Og reise meg Jeg gir ikke opp Så lett som du tror Jeg skal stå oppreist Med ryggen rak Jeg lar ikke smerten Få ødelegge meg Jeg skal kjempe Med nebb og klør Jeg skal klare det Komme meg gjennom En dag vil solen skinne Og jeg vil skinne med Jeg skal stråle ut en glede En dag vil livet le Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå