Gjest Donna Skrevet 25. august 2003 #141 Del Skrevet 25. august 2003 Hvorfor så stille? Hvor er du- hva skjer? Sitter fortvilet - alene her .... Tenker på deg og det smerter i hjertet. Alt er så uvisst vet ikke hvor du er. Om du har det bra, om alt er forbi, La meg få vite - la meg få se. Kom tilbake til meg og ta meg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 25. august 2003 #142 Del Skrevet 25. august 2003 I EROTIKKENS VERDEN To kropper møtes Forsiktig og mykt Nervøse hender - smyger seg frem Omfavner hverandre Lepper som møtes Tunger som leker - føler hverandre Velter overende Klynger blant silkelaken Omslynges grådig - puster høylydt Heftige kyss Krevende kropper Søkende hender - leter seg frem Lekende stillinger Fast og ivrig rytme Stønnende stemmer - i erotikkens verden Mer krevende Raskere rytme Stjerner som glitrer - stigende begjær Lekende øyne Målrettede kropper Som sammen søker - felles klimaks Når nye høyder Utbrudd av vellyst Smelter sammen - i orgasmens rus Synker sammen Stryker over hverandre Ser ømt på hverandre - med tilfredse øyne 25.08.03. Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellom Skrevet 25. august 2003 #143 Del Skrevet 25. august 2003 spørsmålet er om ordet fitte bare er en påminnelse om at de uten en har mer makt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 27. august 2003 #144 Del Skrevet 27. august 2003 varme bringebærknopper og hår som titter opp fra skjorta under froststjerner i flammedis så jeg verden og hørte landet bak det var nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 29. august 2003 #145 Del Skrevet 29. august 2003 Et lite rim vi fant opp under en lang oppstilling i militæret.....jeg er klar over at innholdet er litterært diskutabelt, samt at det har et litt vel skatologisk innhold......men........vi var bare noen teite gutter....... :oops: Det lå en liten dritt og fløt. Stille. Ja, den fløt så stille at man kunne ta den. Om man ville. Beklager....... :oops: Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 29. august 2003 #146 Del Skrevet 29. august 2003 Ingenting å beklage!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 29. august 2003 #147 Del Skrevet 29. august 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 3. september 2003 #148 Del Skrevet 3. september 2003 Det brummer under stål eksoslukt fyller den rå natten Turtall brummer med jevn takt med hjelp fra en vill og villig gutt på atten Det roper noe i det fjerne han vet ikke helt hvor ifra For til syvende og sist så vet kun frontlysene hvor han vil dra Gutten slipper dem løs alle de stramme hestene han har Og etterlater seg to svarte spor som sladrer om hvor mye krefter som drar En enkel interesse for krom og jern og fart ble med lovlig alder omformet til virkelighet så snart Hun hjem på gården rullet til hans foreldres fortvilelse hun var vakker og bråmodig, hun, en gammel GMC Charlene ble hun døpt av ham og fikk all omsorg han kunne gi Men interessen vokste seg større han måtte slippe henne fri Mang en natt ble gutten forelsket i nok en vidundermaskin det var så mange i verden han ville gjøre til sin Og alt han gjorde, det gjorde han for kun denne hovedsak at folk begynte å lure, det brydde ham så midt der bak Mange dekk og mange mil etter så har historiene blitt mange Og det viktigste han har lært var at veiene til lykke de er lange Han vet idag at lykke kan ei kjøpes ei heller via motor og fire hjul Men gleden er der ennå det handler om å leve; ikke å være kul Gi meg en Dodge, gi meg en Volvo gi meg alt det jeg vil ha I korte drag vil jeg oppleve dem alle og leve lykkelig lenge med min Mazda Den gutten har ennå drømmer og han får standig mange fler Men de beste drømmene og opplevelsene de gode bilene, de lages ikke mer Så gutten har blitt voksen men inni mannen bor fortsatt en gutt og alt han vet om fremtiden er at guttedrømmene aldri kan ta slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 3. september 2003 #149 Del Skrevet 3. september 2003 Er ikkje kvar dag Man elskar Like høgt som -dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 3. september 2003 #150 Del Skrevet 3. september 2003 Livet Døden man kan så lite gjøre fra eller til Det man ikke gjorde Det man gjorde Lett å angre når det er for seint. Når siste buss er gått og man står igjen .. alene .... og skjelver redd ..... for at man er fortapt. Når maktesløsheten tar en og ting skjer uten at man kan kontrollere det Når man ønsker å hoppe av ikke vil være med ...... men ikke kan unslippe- da tar angsten en .... Den klorer seg fast med kvasse klør som river huden trenger inn ...får blodet til å renne Tomhet...... Tristhet angst og fortvilelse sinne! Hvorfor er livet så jævlig? Tårer ....... som flommer og letter på trykket Men smerten er like sterk ..... Fortvilelsen - angsten, tankene er der .... tankene forsvinner aldri .... de plager og plager og kverner rundt i hodet .... Det er så lett å glemme så lett å utsette ... Men husk ..... en dag kan det være for seint ..... da angrer man ... på det man ikke gjorde- ikke sa ...... Lev hver dag som om det var din siste ....[/color] Et akutt anfall av melankoni og for stor tankevirksomhet .................... men som så ofte før så hjalp det å dikte ..... ord ret fra hjertet som tok med seg en del av de vonde tanken og følelsene på veien til "papiret" ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 17. september 2003 #151 Del Skrevet 17. september 2003 - Øyner - snille øyner som ser på meg med kjærlighet i blikket - fordi du elsker MEG - hele meg dypt og oppriktig. Beundrer meg, liker meg for den jeg er, fordi jeg gir livet ditt mening. - Hender - varme hender, trygge hender. Myke hender som stryker meg oppover ryggen. Holder meg ømt, varmt, heftig og tett- hender som ikke vil slippe. Hender som kan trylle bort en tåre fra et kinn, som kan gi kjærtegn - være gode. Hender som kan leie - flette fingrene våre sammen - vise for alle at vi hører sammen. - Kroppen din -å ligge inntil deg. Tett- kjenne varm hud mot min - hjertet ditt som banker tett inntil mitt eget hjerte. Hører pusten din - munnen din som hvisker meg i øret at du elsker MEG, lepper som plasserer små kyss på halsen min. Armene dine som holder meg hardt - stryker meg - etterlater brennende spor på huden min - som du slukker med kyss.. - En venn - en å stole på - en å gjøre morsomme ting sammen med. En å le sammen med - gråte sammen med. Elsker - Venn - Kjærest. En å dele opplevelser med. Kjærtegn, glede, ønhet, å bli verdsatt...gi og ta.... - Tomhet- ingen øyner som ser på meg fulle av kjærlighet. Ingen hender som stryker meg - ingen armer som holder rundt meg. Ingen kropp å ligge tett omslynget med. Senga er tom. Den er stor og tom - kald. Jeg er kald - og full av lengsel. Ligger alene. Ingen som hvisker meg søte ord i øret - ingen som kiler meg i nakken. Ingen å le sammen med . Du er dratt .....jeg er alene tilbake ......med savnet ...... selv om du savner også ..... Snart er det natt - en ensom natt. En natt til å lengte - savne - tenke - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shantee Skrevet 17. september 2003 #152 Del Skrevet 17. september 2003 ]Er det en drøm jeg sammenlikner deg med? Du med skjønnheten, som gjør ord tåkete Du som en årring, i mitt hjertes ved Er det mulig at du kun er en vakker tanke, som kommer til meg i en drøm? Fargerik høstløv fanget opp av himmelens rake? Det er vel din indre glød som gjør meg så øm, og ikke din søte kirsebærmunn jeg vil smake? Jeg ser det umulig kan være usant, du foran meg At du kun er en fantasi uten menneskelig like En så attraktiv tanke som fører meg til deg Da vil jeg i såfall virkeligheten fornekte Så lenge jeg drømmer, vil jeg deg få Så lenge jeg ønsker, er du her nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 18. september 2003 #153 Del Skrevet 18. september 2003 her er et bittelite dikt, vet ikke om det kan kalles et dikt engang... Ser hvite engler foran øynene Føler dem våte på kinnet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 25. september 2003 #154 Del Skrevet 25. september 2003 Vi lekte hus, vi lekte nord og sør vi lo av vitser vi alle hadde hørt før Alle tingene jeg elsket da vi var barn Sølete fjes og sølete sko og klær skittne fra topp til tå etter å klattre i trær Ting forandret seg en del, jeg er bare mer erfaren For jeg vil enda ikke bekymre meg for i morgen jeg vil ikke gråte for føleser og slit Jeg vil hverken tigge, stjele eller låne jeg vil bare leve livet til siste bit Å leve rett, leve hederlig å leve i den byen jeg vokste opp i Alltid har jeg tviholt på min drøm Stå opp stolt, stå opp sterk stå opp plutselig i bråk, krangel og herk Jeg kan ikke gråte over ting jeg ikke kan gjøre om Og alt jeg har rundt meg idag er alle de tingene jeg elsker Ingen skal fortelle meg hva det er verd det er kun med mine øyne jeg virkelig ser Lever godt, lever i fred lever med henne jeg vil leve med Jeg vil ikke ha annet enn det jeg har fortjent Leker ennå, leker ikke helt som før leker med livet og alt det gir til jeg dør Leker slik et lykkelig menneske skal før det er for sent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hope - ikke pålogget Skrevet 25. september 2003 #155 Del Skrevet 25. september 2003 you are so vulnerable such an unpretected stranger never good enough, never suitable all you feel is hatred and anger trey're all against you feeling effaced - like a nothing as the world flyes away tasting the night, the calmation she brings trying to forget the words they say they're all against you degregation violation inexcusable situation It's the dawning of a new era people consciously don't care how unfair they drive you to insanity so imprudent and cold forcing you to cry forcing you to lie forcing you to die even though you are alive Også har jeg ett til... Varme hender En dag, pappa En dag Skal vi gå sammen To store hjerter hånd i hånd skal vi forsvinne under Kjærligheten forsvinner aldri selv om fysisk nærhet plutselig er umulig Kjenner du det pappa? Kjenner du varmen fra hånda mi? Jeg kjenner din. Veeel.. Wildthing - du er flink! Hope Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy144 Skrevet 25. september 2003 #156 Del Skrevet 25. september 2003 når jeg ser opp ser jeg stjerner hundetusener av dem skinner som diamanter akkurat som øynene dine når jeg ser ned ser jeg blomster i alle slags farger og fasonger spesielle og pene akkurat som deg når jeg ser bak meg ser jeg to fugler som koser og småkvitrer elsker hverandre så høyt, så høyt akkurat som oss så ser jeg frem og der er du med øyne som stjerner og kjærlighet i blikket Så glad jeg er for at jeg har deg! noe sier meg at rettskrivingen min ikke er det beste akkurat. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 25. september 2003 #157 Del Skrevet 25. september 2003 Så flinke dere er !!!! Så kjekt å se at det er liv i Dikte Tråden igjen :D Slipp dere løs folkens .....å dikte er bra jeg har skrive sperre for tiden jeg så jeg er svært lite produktiv ....men men ......håper det løsner ...for det er gøy å dikte ........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 26. september 2003 #158 Del Skrevet 26. september 2003 Ikveld skal jeg kjøre ut til elvebreddene Og finne et rolig sted slå på parkeringslysene Skal drikke et par øl bli brisen og god Sette radioen på og glemme oss to Skal legge meg ned på panseret og se Forsøke å ønske på nytt under stjerneskuddene Vil tenke gjennom ting om hvordan livet stod Stenge igjen øynene og glemme oss to Jeg vet det ikke blir enkelt men jeg har en plan Om å la minnene mine slippe din ledende hand Jeg kommer til å savne deg, må du tro men jeg vet at jeg må, glemme oss to Når morgensolen kommer og skinner over elva Skal jeg ta jakken og reise meg og gå derfra Jeg vil ta det lille jeg har ombord på en Nor-Way buss Ta et eneste tilbakeblikk og så glemme alt om oss Når jeg etterhvert har kommet til Oslo vil jeg kanskje ikke huske ditt navn Dine dype brune øyne og din alltid varme favn Måten du sa, "jeg elsker deg" men jeg vil sikkert klare meg.. Fortsatt ikke relevant til noe i hverdagen, fortsatt bare ord som voknet opp etter en aldri så liten inspirasjon fra andre ord jeg nylig hørte. Er dette som er så deilig med å observere, og ta med seg videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. september 2003 #159 Del Skrevet 26. september 2003 Bestefar Tre ganger meg er du Dine 90 år imponerer likevel lite når blikket ditt famler over hvite sjukehusvegger og du spør meg; "Hvem er du igjen?" Barnebarn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 26. september 2003 #160 Del Skrevet 26. september 2003 *snufse masse* ble kjemperørt jeg over begge diktene !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå