Suzy Skrevet 24. mai 2004 #541 Del Skrevet 24. mai 2004 Historien er så velkjent at ikke engang "klisje" beskriver det godt nok, og hver gang den andre kvinnen vinner en drømmemann gråter jeg for deg på ny, mens sannheten; å ikke være nok består Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gloria Skrevet 24. mai 2004 #542 Del Skrevet 24. mai 2004 Her et dikt jeg skrev i beruset tilstand forrige helg Jeg så deg smile. Litt skjult, men tydelig nok til at jeg så det, elsket og begjæret det. Du så bort hvor jeg var, smilte litt før du falt en tåre og sa det var av glede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 24. mai 2004 #543 Del Skrevet 24. mai 2004 Når du blunker.... du er så vakker når du blunker du er så fin når du smiler du er så søt når du er her. Du er så vakker når du blunker så søt så rar Du er så morsom når du sier at du blunker fordi du bare er din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. mai 2004 #544 Del Skrevet 25. mai 2004 Fordi skrekken for flommen foreløpig er større enn smerten tier jeg krampeaktig og holder alle bekker inne med åpen munn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 25. mai 2004 #545 Del Skrevet 25. mai 2004 Så utrolig mange tårer, jeg i lengsel har grått Mitt liv ble aldri det samme da du var gått Du skulle komme tilbake, jeg ventet lenge jeg Du fortalte hvem du elsket, du sa det var meg Men jeg så det i dine øyne da du måtte gå Du var vel ikke sterk nok til å bryte ut ennå Jeg vil nok alltid håpe og vente litt På at du skal komme tilbake i livet mitt Jeg var lykkelig med deg, mer enn noen gang før Jeg kan ikke gi slipp selv om jeg vet at jeg bør Jeg elsker deg Lars Ole, vet du det? Du er den jeg vil leve livet sammen med Jeg gjorde en feil, det var vel der det gikk galt Jeg skulle ikke vært så redd for absolutt alt Du elsket jo meg som den jeg egentlig var Jeg var redd og ble forandret, kald og hard Du savnet den jenta som du forelsket deg i Før jeg skjønte hva jeg gjorde, var vår tid forbi Så nå sitter jeg her og lengter etter deg Lurer på om du noen gang tenker på meg… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 27. mai 2004 #546 Del Skrevet 27. mai 2004 Døden døden er døden er verken ond eller god den er alt og ingenting den bare er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. mai 2004 #547 Del Skrevet 27. mai 2004 Om du ville stå tett inntil ryggraden min resten av tiden ville det hjulpet Du tror på meg Du elsker og jeg trenger blodforsyningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. mai 2004 #548 Del Skrevet 27. mai 2004 I det jeg strakk meg over elven mellom oss og du grep om albuen min for støtte innså jeg at strømmen var for stri og du fremdeles hadde begge bena på den andre siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mai 2004 #549 Del Skrevet 27. mai 2004 Å Suzy, dikta dine gjer slik at det riv litt i hjarta mitt. Det er både godt og vondt! Som sagt, syns du skal gi ut bok, eg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. mai 2004 #550 Del Skrevet 28. mai 2004 Å Suzy' date=' dikta dine gjer slik at det riv litt i hjarta mitt. Det er både godt og vondt! Som sagt, syns du skal gi ut bok, eg![/quote'] Jeg blir fryktelig glad av at du liker dem så godt veslo :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. mai 2004 #551 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg kaster ordet over bordet med ønske om at du skal ta det i hånda di og gjemme det Når det gang på gang treffer bordplata foran armen din begynner jeg å sikte høyere Snart treffer et stort et ansiktet ditt Vil du kjenne det da? Vil du kaste tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. mai 2004 #552 Del Skrevet 28. mai 2004 Når jeg syntes jeg hadde gått langt nok fra deg, snudde og vurderte avstanden oppdaget jeg at jeg har gått i ring og at det bare er millimetre det er snakk om mellom mitt hjerte og ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. mai 2004 #553 Del Skrevet 28. mai 2004 Å være redd for et raseri som aldri har vært rettet min veg og bare eksisterer i mitt hode ødelegger alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. mai 2004 #554 Del Skrevet 28. mai 2004 Glimtet av smilet og håndflaten gjennom bilruta... hjertet er ikke i halsen men alle steder banker på og vil ut til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. juni 2004 #555 Del Skrevet 3. juni 2004 Mens hun, som brått ble enke, leser en siste hilsen til deg stiger lyden av lommetørklær i et skarpt crecendo bakover benkeradene og jeg undres over at du som var så høy ser så liten ut liggende Så bærer de deg vekk Slik ender altså unge liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2004 #556 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg føler meg så lur når jeg ser reprisen av Vil du bli Millionær For da kan jeg alle spørsmålene og alle kan se på meg og tenke at hun der, hun er glup hun kommer til å bli noe stort skulle ønske livet mitt gikk i reprise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2004 #557 Del Skrevet 3. juni 2004 en skyfull himmel lager tårer på vinduet mitt vil trenge igjennom overflaten den baner seg vei i mine private rom mens tåken forsvinner og veibanen blir tørr blir sinnet mitt duggdekket jeg svømmer i regnet som styrter ned i meg jeg ser skydekket lette utenfor innenfor tordner Tor mens lynet slår ned kortslutter jeg, og bryter sammen jeg er ingen værgud likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2004 #558 Del Skrevet 3. juni 2004 Ute i verden Liten og skjør Men hjemme Han er kongen Bak låst dør Lillebror er større enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2004 #559 Del Skrevet 3. juni 2004 Stille Stille Fra hennes blåmalte lepper Det hviskende lød; Er det dette som er død? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 3. juni 2004 #560 Del Skrevet 3. juni 2004 Ingen dialog ei heller ord bare blikk som treffer dypt inn i hjertets kamre og krasjer sammen i en eksplosjon av smerte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå