Gjest Keycha Skrevet 9. april 2007 #1 Del Skrevet 9. april 2007 Akkurat nå har jeg lyst på snop snop og atter snop og pepsi max.. Er usikker på om jeg skal unne meg selv det? Prøver å gå ned i vekt, spesielt rundt magen, men noen ganger føler jeg at jeg bare må ha noe usunt.. Hvorfor er det sånn? Kanskje jeg heller bør gå å momle på en lakseskive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miow Skrevet 9. april 2007 #2 Del Skrevet 9. april 2007 Er det ikke mandag i dag? :klø: Rent bortsett fra det; spis laksen din du! Og hvis du vil gå ned i vekt- slutt å kjøp godteri som kan ligge og friste deg. Siden jeg er rimelig sikker på at det ER mandag, prøv å gå hele denne uka uten snop. Så kan du heller unne deg det når det blir søndag igjen? (: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 9. april 2007 #3 Del Skrevet 9. april 2007 Omvendt problem her. Tonnevis med godteri hjemme, men jeg sitter hos en kompis som ikke er hjemme og her er det bare Doc's og røyk! ;( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keycha Skrevet 9. april 2007 #4 Del Skrevet 9. april 2007 Jo visst er det mandag Glemte meg litt! Da dropper jeg godteriet da.. Men.. Er det ok å ta seg en lettbrus da? :D Og hva søren skal jeg lagt meg til kvelds?? Som er sunt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miow Skrevet 9. april 2007 #5 Del Skrevet 9. april 2007 Lettbrus smaker død og fordervelse- drikk vann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keycha Skrevet 9. april 2007 #6 Del Skrevet 9. april 2007 Ikke pepsi max Men jeg prøver å bli flinkere med det også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå