Gå til innhold

Hvordan lukter/smaker vi egentlig nedentil?


Lotta82

Anbefalte innlegg

Jeg har smakt meg selv der nede. Ikke fordi jeg tenner på det, men jeg vil jo vite hva det er for no der nede. Altså, kan jeg anbefale dette til en mann, og jada, det kunne jeg.  :sjarmor:

Ja, gutter burde vel smake sin egen sperm, men det virker som om det er skrekk og gru for noen.

Sperm smaker bare salt, akkurat som østers eller annen sjømat. Østers er vel det nærmeste man kan komme, rent smaksmessig. At noen synes det er forferdelig, er en gåte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke alltid at det smaker salt, kan være forskjellig fra mann til mann men at det smaker himmelsk skal jeg være veldig enig i :sjarmor: Mange menn som liker å smake på sin egen sæd også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel smakt på omkring 30 fitter opp gjennom årene, min erfaring er at variasjonene fra person til person ikke er stort større enn mellom samme person, med noe små unntak.

Det smaker fantastisk godt, det smaker sjømat hvis det skal sammenlignes med noe, men det kan det egentlig ikke.

Lukten kan variere mer, men det har med hygiene å gjøre. Lukten er som oftes bare ulik til å begynne med, etter hvert som saftene renner får den mindre og mindre betydning, og blir ubetydelig.

Jeg er alltid så kåt når jeg slikker ei jente at lukt har aldri holdt meg unna godsakene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt
Sperm smaker bare salt, akkurat som østers eller annen sjømat. Østers er vel det nærmeste man kan komme, rent smaksmessig. At noen synes det er forferdelig, er en gåte.

Hehe, ja det gjør kanskje det, men jeg forstår det litt, at folk ikke alltid kan synes det er så godt. Selv forbinder jeg det med smeltet smør. Det ekke godt assa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Jeg har smakt meg selv der nede. Ikke fordi jeg tenner på det, men jeg vil jo vite hva det er for no der nede. Altså, kan jeg anbefale dette til en mann, og jada, det kunne jeg. :sjarmor:

Ja, gutter burde vel smake sin egen sperm, men det virker som om det er skrekk og gru for noen.

Problemet er vel at når vi kommer så er det tilsvarende en "Off Switch" på alt som har med seksualitet å gjøre.. Helt sykt i grunn, å smake på sin egen sperm kan virke som en god ide når man driver på men med en gang man faktisk kommer og kåtheten går over blir det bare, neeei. Vil ikke allikevel

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antonym

Dama smaker/lukter digg der nede! :D Vanskelig å beskrive smaken, ikke som noe annet jeg har smakt, men smaker litt søtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smaken varierer fra kvinne til kvinne. Tror ingen kvinner i utgangspunktet smaker vondt. Etter min erfaring har hygienen mer å si en "naturlig" smak. Men ei svett fitte som ikke har sett såpe og vann på ei stund smaker helt forferdelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnakeOil

Snodige kommentarer her inne.

Synes de smaker alt fra litt syrlig, til lett søtlig, har en egen teori om at de kan variere med syklusen. (digg mao)

Aldri opplevd at noen av jentene jeg har vært sammen med har luktet vondt/beskt, bortsett fra de tilfellene de har bæret preg av mye sperm de foregående dager. (men det er vel vår skyld :sjenert: )

Mulig jeg har vært heldig...?

En mus som har vært vasket en eller annen gang i løpet av de siste 24 timer lukter og smaker som regel digg. :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

musa mi lukter svett senest 2 timer etter vask. lar aldri noen gå ned på meg uten at jeg har brukt en våtserviett først!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har candida overvekst, så jeg kan smake og lukte ganske beskt med en gang i de periodene jeg har vært uforsiktig med maten.

At sperm ikke kan smake vondt? Haha. Jeg svelger alltid, og på 1 av de 5 så var det ærligtalt så surt at jeg brekte meg. Skal sies han røyket som ei pipe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Skulle ønske det fantes en måte en kunne finne ut hvordan ens egen mus lukter og smaker. Altså at en kunne slikke seg selv. Ikke bare slikke/lukte på fingrene.



Anonymous poster hash: 5c92a...4d8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen TS, smak på deg selv da!

Kliner ofte med typen etter han har gått ned på meg (noe som noen folk tydeligvis er redd for, what?), og det smaker veldig lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har lest noe om at vegeteraianere smaker godt.

Jepp, kjøtt gir dårlig lukt, og søte frukter gir bedre smak. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veggis, jeg liker ikke sterke smaker (som krydder og lignende) og jeg eeelsker søte frukter og bær.

Jeg må smake himmelsk! :danse:



Anonymous poster hash: 01d6e...787
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydlig at jeg ikke har "smakt" på nok damer for jeg synes ikke det smaker noen all verdens ting.

Lukter det så slikker jeg ikke, så enkelt er det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt som en sterk og smakfull brie kanskje? Vanskelig å beskrive smaken, men det er generelt sett ikke en vond smak nei. Litt salt, kjøttaktig med litt stram lukt.

Men det er egentlig ikke noe annet som smaker det samme nei. ;) Så anbefaler smake selv når du blir våt, men ikke tenk at det smaker ekkelt. Alt smaker ekkelt om du tenker at det gjør det, selv om det ikke gjør det.

Smaker mye bedre enn sperm i alle fall!



Anonymous poster hash: dfd72...804
Lenke til kommentar
Del på andre sider

av egen erfaring fra meg selv synes jeg at jeg smaker syrlig når jeg ikke er tent, og søtt når jeg er våt/veldig kåt...



Anonymous poster hash: 7bcba...f35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...