Lotta82 Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Vil ikke at denne tråden skal bli en tulletråd. (noe den ofte blir når man snakker om slike emner...) Men jeg vil at gutter skal være oppriktig og fortelle hvordan vi jenter egentlig smaker/lukter nedentil. Har jo hørt at variasjonen er stor med tanke på sterk/svak kroppslukt, men er det en en lukt/smak som er mer "normal" enn andre...? Veldig mange jenter er redde for at de smaker rart, og er derfor litt tilbakeholden når gutten vil slikke dem. Kanskje denne tråden kan hjelpe på slik at de føler seg litt mer normal og tørr å slippe seg løs og nyte munnsexen som gutten vil gi dem! Så gutter, la oss høre hvilke erfaringer dere har ang. smak og lukt! 1
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Det er bare helt forskjellig! Den forige dama mi smakte ikke no særlig godt, der ble det at jeg fingra klitten til det nærmet seg orgasme og slikket helt "fram" Hun som jeg er ilag med nå smaker bare helt fortreffelig, hun kan jeg slikke og borre hele ansiktet i fitta på,jeg bare elsker det Men her er jo og variasjoner av smaker alt etter hva hun har spist,men likevel aldri fæl smak. Men damer! Lukter dere ikke selv om det er fæl lukt i fitta? Det smaker som oftest ganske likt som det lukter
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Vil ikke at denne tråden skal bli en tulletråd. (noe den ofte blir når man snakker om slike emner...) Men jeg vil at gutter skal være oppriktig og fortelle hvordan vi jenter egentlig smaker/lukter nedentil. Har jo hørt at variasjonen er stor med tanke på sterk/svak kroppslukt, men er det en en lukt/smak som er mer "normal" enn andre...? Veldig mange jenter er redde for at de smaker rart, og er derfor litt tilbakeholden når gutten vil slikke dem. Kanskje denne tråden kan hjelpe på slik at de føler seg litt mer normal og tørr å slippe seg løs og nyte munnsexen som gutten vil gi dem! Så gutter, la oss høre hvilke erfaringer dere har ang. smak og lukt! ← Jeg har slikket masse mus gjennom et langt liv, og jeg elsker det. Jeg var sammen med en jente i min ungdom som fikk orgasme av at jeg slikket henne, så jeg fikk en "flying start". Tror jeg må ha slikket henne i hundrevis av timer, he he. Lukt og smak er veldig individuelt, men de aller fleste jenter (90%) både lukter og smaker deilig. De fleste jenter er vel kanskje litt nervøse for om de er "rene nok" der nede, men det er sjelden noe problem. Det er klart at lukten/smaken av kvinnekjønn er veldig stimulerende for oss gutta, jeg blir ihvertfall supertent av det.
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Varierer lukta/smaken etter hva man har spist? Har aldri tenkt over det. Nevn eksempler både menn og kvinner spiser som gir spesielt god eller dårlig smak. Hva bør gutta spise for at spermen smaker godt? Han jeg driver og puler på sin, smaker godt og har god konsistens nesten alltid. Null problem å svelge! Men noen ganger er konsistensen tykkere og ikke så god...
Gjest DyneTryne Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Men damer! Lukter dere ikke selv om det er fæl lukt i fitta? Det smaker som oftest ganske likt som det lukter ← Nei for min er nyvasket hver dag. De som lukter, derimot, kan ha etellerannet som er populært å diagnosere her på kg, tror det heter bakteriell vaginose og skal visst lukte fy og fanteri. Så ikke alle kan noe for dette, kanskje det var det din eks hadde problemer med? Men det er godt at du informerer oss om at du borrer trynet ditt i fitta på dama mi, jeg satte veldig pris på å få høre om det
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 Varierer lukta/smaken etter hva man har spist? Har aldri tenkt over det. Nevn eksempler både menn og kvinner spiser som gir spesielt god eller dårlig smak. Hva bør gutta spise for at spermen smaker godt? Han jeg driver og puler på sin, smaker godt og har god konsistens nesten alltid. Null problem å svelge! Men noen ganger er konsistensen tykkere og ikke så god... ← De sier at ananas er bra, og at krydret mat er dårlig for smaken.
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2007 #7 Skrevet 9. april 2007 Min mus stinker drit. men det gjør ikke noe. men ok, skal kjøpe en boks med ananas-hermetikk, for d funker veeel?
Gjest Pax Skrevet 9. april 2007 #9 Skrevet 9. april 2007 (endret) Hvorfor ikke smake selv? Jeg har gjort det, synes ikke jeg kan forlange at mannen skal holde på der ner nede uten at jeg vet hva han går til. (Av samme grunn synes jeg mannen skal smake sin egen sperm) Endret 9. april 2007 av Succubus 4
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2007 #10 Skrevet 9. april 2007 Mange variasjoner, alt fra som en ny spisset blyant, til som reke og krabbeskall i solen i en søppelsekk i over en uke...
sebra Skrevet 9. april 2007 #11 Skrevet 9. april 2007 jeg har lest noe om at vegeteraianere smaker godt. 2
Gjest Pax Skrevet 9. april 2007 #13 Skrevet 9. april 2007 jeg har lest noe om at vegeteraianere smaker godt. ← Det stemmer. Hilsen en veggis.
Gjest Gjest_Devin_* Skrevet 9. april 2007 #14 Skrevet 9. april 2007 Hun siste jeg var med luktet promp. blir nok en stund til neste gang.
Gjest Pax Skrevet 9. april 2007 #15 Skrevet 9. april 2007 Hun siste jeg var med luktet promp. ← Kanskje hun slapp ut mange smygere?
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2007 #16 Skrevet 10. april 2007 Mange variasjoner, alt fra som en ny spisset blyant, til som reke og krabbeskall i solen i en søppelsekk i over en uke... ← Her var det en del negative kommentarer... Jeg er mann, og jeg elsker å slikke mus. Jenter bekymrer seg alt for mye, slutt med det.
Gjest DyneTryne Skrevet 10. april 2007 #17 Skrevet 10. april 2007 Slutt å treng deg inn på KG og fortell oss hva folk skal bekymre seg over og ikke.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2007 #18 Skrevet 10. april 2007 Slutt å treng deg inn på KG og fortell oss hva folk skal bekymre seg over og ikke. ← ...treng deg inn I KG....
Gjest Frøken Titt Skrevet 10. april 2007 #20 Skrevet 10. april 2007 Hvorfor ikke smake selv? Jeg har gjort det, synes ikke jeg kan forlange at mannen skal holde på der ner nede uten at jeg vet hva han går til. (Av samme grunn synes jeg mannen skal smake sin egen sperm) ← Jeg har smakt meg selv der nede. Ikke fordi jeg tenner på det, men jeg vil jo vite hva det er for no der nede. Altså, kan jeg anbefale dette til en mann, og jada, det kunne jeg. Ja, gutter burde vel smake sin egen sperm, men det virker som om det er skrekk og gru for noen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå