Gå til innhold

Høye jenter..

mamma_mia

Anbefalte innlegg

Eg er 175 og elskar høge hælar. Er som Hilde KS mest fortvila over tilbudet av menn over 30 som ser bra ut og er høge nok...

Det er fordi vi jentene under 160 stikker av med dem :)

Var på tv at den mest attraktive høyde, og den høyden de fleste gifte kvinner har, er 157.5 cm

Men sånt er bare statistikk, syns både høye og lave jenter er fine jeg.

Andre ting enn høyden som avgjør om du er fin egentlig.=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Lea_*

Jeg er 1.75, str 36 og skostr. 38. Da jeg var yngre, var jeg alltid den høye, spinkle, hengslete jenta og drømte om å være liten og søt. Men det ordnet seg i grunn når jeg ble eldre og fikk litt pupper og hofter. Jeg synes fremdeles at jeg er høy, men så er det jo ganske mange høye menn i Norge også, så jeg har aldri følt høyden min som noe stort problem på den fronten. De mennene som ikke vil ha meg fordi jeg er høy, bryr jeg meg ikke om :lur:

Jeg synes ikke høyde har så mye å si, jeg legger mer merke til om en kropp er velproporsjonert eller ei. Det finnes mange flotte høye damer (f.eks Gwyneth Paltrow, Nicole Kidman, Charlize Theron, Victoria's Secret-modellene) og mange flotte lave damer (f.eks Hayden Panettiere, Christina Aguilera, Jada Pinkett Smith).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Erlend_*

http://labelleetleblog.files.wordpress.com...eth_paltrow.jpg

Her ser man tydelig hvordan den samme kjolen ser tusen ganger bedre ut på Gwyneth Paltrow enn på hun mørkhårede som tydelig er kortere. Lange, smekre ben = :rødme:

De fleste menn drømmer nok om en kvinne på 1.75 (med mindre de har et stort behov for å være macho/beskyttende og derfor bevisst foretrekker lave kvinner). Men mange menn sjekker nok heller opp lavere jenter, av frykt for å være dårligere enn den høye, lekre jenta. Lavere kvinner virker mer oppnåelige/tilgjengelige. Det er ihvertfall min og mine kameraters erfaring.

Høyde vitner om sterke gener, så det er jo rent biologisk at menn tiltrekkes seksuelt av en høy, flott kvinne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor dere finner gjennomsnittshøyden til kvinner, eneste SSB har er gjennomsnittshøyde for menn ved vernepliktig alder. Se her

Vennligst legg ut troverdig link om gjennomsnittlig høyde for kvinner!

Høyde er pent, innen rimelighetens grenser. Velproposjonerte mennesker tar seg best ut. Holdning er viktigst for alle høyder :-)

Er selv 167, har fin holdning, proposjonert med lange ben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misunner virkelig høye jenter! Jeg er 1.63 selv, og kunne godt tenkt meg 10cm ekstra på sokkelesten.

Dessuten, høye jenter i høye hæler er supersexy! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er kjempe pent med høye jenter! Er 1.65 selv og skulle ønske jeg var 5-7 cm høyere - eller egentlig ønsker jeg meg 5-7 cm lengre bein :sjenert: Så om noen har en effektiv, smertefri benforlengelsesmaskin er det bare å si fra!

Endret av Elinea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Sol_*
Synes dere det er fint, mindre fint?

Selv er jeg ganske høy, 1.75. Hadde endel komplekser for det før, men nå har jeg lært meg å være stolt av høyden min og heller se fordeler ved det å være høy.. Selv om jeg fremdeles ikke føler meg så komfertabel i høye sko..

Men det hender jeg skulle ønske jeg var en av de med gjennomsnittlig høyde da ;)

Når ble 1,75 så veldig høyt??

I min verden er det en helt normal høyde for jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 164cm (gjennomsnittshøyden visstnok), og drømmen er 170cm, men det lar seg nok ikke gjøre :sur: Har kjæreste på over 2 meter, så det er litt høydeforskjell ja :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ca 176. Før syntes jeg det var fryktelig, men nå ser jeg ikke noe annet negativt ved det enn at jeg har litt mindre utvalg når det gjelder det motsatte kjønn.. Har vært sammen med en som var lavere enn meg, og det var første og siste gangen, for å si det sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 1.80 høy, 45 - 50kg, sko str 38.

Når jeg var yngre var jeg høy selv blant guttene, det har heldigvis jevnet seg ut nå. Men jeg husker jeg gikk mye med hodet ned og krummet rygg, og aldri i livet om jeg gikk med høye sko av typen som var veldig populær på 90 tallet. Men heldigvis så har jeg "små" føtter vs høyden min da.

Nå elsker jeg det ! Hater når andre jenter er høyere enn meg, men egentlig så begynner det å bli litt mye når de er veldig mye mer enn meg, så jeg blir ikke sjalu på andres høyde ofte.

Heldigvis er jeg omringet av høye menn og aldri vært sammen med en som er lavere enn meg. (Selv om han nå er kun 3cm høyere :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 år senere...

Annonse

AnonymBruker

175 for dame er ikke for høyt i det hele tatt. Damer med høyde er sexy, du kan fint ta på deg 10 cm hæler med den høyden. Synes damer med høyde er sexy😉

Anonymkode: ae3d3...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...