Gå til innhold

Høye jenter..

mamma_mia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann:) eg e tynn og høg( 183, slå den!) og elska det! eg er eit høgreist moderne menneske:D

Forstår ikkje at det er problem å finne bukser! Har kjempe mangen sjøl, og det er lett å finne, sjøl om dei er litt dyrare enn dei fleste andre, så er dei ikkje vanskli å finne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:) eg e tynn og høg( 183, slå den!) og elska det! eg er eit høgreist moderne menneske:D

Forstår ikkje at det er problem å finne bukser! Har kjempe mangen sjøl, og det er lett å finne, sjøl om dei er litt dyrare enn dei fleste andre, så er dei ikkje vanskli å finne!

Kor kjøper du bukser då?

Eg er som sagt 182 cm (høg og tynn), så du slår meg berre med ein liten centimeter.;)

Den yngste søstera mi er forresten 186 cm, så henne slår du iallfall ikkje. :sjarmor: Ho sliter forresten aller mest med å finna sko. Damestørrelsar sluttar på 41, og ho brukar skostørrelse 42...

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg
1.75 er vel middels? Men det kan være fint og det kan være fælt, kommer an på kroppsholdningen til personen etter min mening.

1.75 er ikke middels, hvis du ser på snittet for kvinner i Norge (som ifølge Saeria er 1.64).

Jeg er 1.74, og føler meg helt passe. Følte meg veldig høy på ungdomsskolen, fordi jeg ble høy tidlig pga. tidlig utviklet. Det hang igjen en stund, og gikk rundt med et inntrykk av at jeg var veldig høy. Nå har jeg ikke noen oppfatning av at jeg er spesielt høy, men jeg er jo over snittet. Merker faktisk fortsatt at jeg føler meg ekstra vel hvis jeg går sammen med mine høye venninner, sammenlignet med en venninne jeg har på under 1.60. Helt irrasjonelt selvfølgelig, men merker det henger igjen fra den tiden hvor jeg følte meg så svær sammen med mine søte, nette venninner på ungdomsskolen.

Er forøvrig enig i at det er kroppsholdningen som gjør noen mer elegante enn andre, ikke høyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 1.72 høy, og trives med det... :) Samme om man er høy eller lav, man er like fin uansett synes jeg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 177 og går ofte med heler. Jeg føler meg egentlig ikke så veldig høy. Har mange høye venninner, kanskje derfor :)

Jeg syns ikke høyde har så mye å si. Det viktigste er at man er proposjonert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesten

Eg er 175 og elskar høge hælar. Er som Hilde KS mest fortvila over tilbudet av menn over 30 som ser bra ut og er høge nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 1.73m og trives med det, akkurat passe ;)

Samme her :)

Husker at jeg var en av de høyeste jentene på barne-og ungdomsskolen, og syntes at det var plagsomt. Ønsket så gjerne å være liten og nett.

Jeg er fornøyd med høyden min nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

Jeg er 184 cm og bruker str. 36-38 og jeg finner klær på Zara Lange ben og armer. I tillegg kan dere gå inn på www.longtallsally.com De selger klær spesielt laget for lange jenter og har også sko og boots i store størrelser. Store sko finner du også på www.lushshoes.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 185 cm :skratte:

Er normalbygd, og som flere her inne sliter jeg med å finne lange nok bukser, uten at de er kjempevide, dette gjelder særlig litt "pene" bukser, ikke dongeri.

Har også litt vanskeligheter med å finne pene sko i str 43, bor i NordNorge, og her er ikke utvalget allverden. Synes det er vanskelig å kjøpe over nett, det er så stor variasjon på størrelsene.

Jeg har alltid båret min høyde med stolthet og rett rygg, og gleden var stor da jeg møtte en super fyr, på 200 cm :love:

For min egen del har jeg ingen problemer med høyden, men ser jo f.eks ute på byen at når jeg sitter, og en mann byr meg opp til dans(jeg ser at han må danse 1/2 m aleine), så blir menn veldig flaue når de er mindre enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er flott med høye jenter, skulle gjerne vært 175 cm selv! I og med at jeg også er litt underhøy i forhold til vekta mi, hadde en slik høyde gitt meg perfekt vekt!

For øvrig er det neimen ikke lett å finne klær (spesielt bukser) når man er kort heller. ALT blir for langt i beina - ja, XSmall hadde sikkert passet, men dit kommer jeg nok aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere det er fint, mindre fint?

Selv er jeg ganske høy, 1.75. Hadde endel komplekser for det før, men nå har jeg lært meg å være stolt av høyden min og heller se fordeler ved det å være høy.. Selv om jeg fremdeles ikke føler meg så komfertabel i høye sko..

Men det hender jeg skulle ønske jeg var en av de med gjennomsnittlig høyde da ;)

Oi, synes du ikke det er gjennomsnittlig? Jeg er akkurat det samme, og har ønsket å være høyere. Søsteren min er 1.80, og jeg har alltid ønsket å være like høy som henne, hun har lange, fine bein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er kjempefint med høye jenter. Skulle gjerne vært høy selv, men jeg sluttet å vokse tidlig på ungdomsskolen og er da bare 1.62. Til gjengjeld har jeg slank kroppsbygning og litt lange ben, så jeg ser heldigvis ikke så knøtt ut. Kunne jeg velge selv, ville jeg nok vært et sted mellom 1.75 og 1.80 tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er oxo høy, liker det. Liker lave mennesker oxo, men ville aldri vært det selv. Holdningen i kroppen er avgjørende for meg,

en dverg med frèsh positur er flottere en kromskuldra folk som Mette marit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 måneder senere...
Gjest Gjest

når jeg kjøper bukser, er jeg nødt til å kjøpe bukser med to størrelser, liksom i livet og i lengden. diesel går d mest i. 25/26 og 34:) ellers ser d forjævlig ut med bukser!:O jeg mener bukser som er laget i størrelser som xs og s osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest

Jeg er 174 og føler meg egentlig ikke spesielt høy selv om jeg kanskje er litt høyere enn en del av mine venner. Føler ikke at jeg rager over alle når jeg kommer inn i et rom akkurat. Jeg går gjerne med høye hæler, og til fest er hælene gjerne 10 cm! Mannen min er 185, så ikke noe problem der heller.

Jeg ser på de som er over 180 som høye jenter jeg ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

178, og bruker gjerne 10 cm. hæler på skoene også. Synes det er flott å være høy! Og synes andre det ikke er fint eller er merkelig, så synd for dem. Så lenge man er stolt av seg selv, og har en god holdning så er det det som teller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 176 cm høy og jeg er også ganske glad for det. Elsker å gå i høye sko, herlige om hæla er rundt 10 cm.. Grrr :ler:

Hahaha! du er ganske langt over gjennomsnitte, beklager å si det..

virker nesten som om du er stlt over å være så høy. men, det som sjokkerte meg mest med det idiotiske du skrev var at du liker å gå i høyhelte hæler, gjerne 10 cm.. da ruver du faen meg 1.86 cm over bakken og det er faaen meg ikke pent.. de færreste som vil ha et fyrtårn av en dame.. tenk over det..

Jævla freak! hadde faen meg sett stygt på deg, hvis jeg hadde møtt deg!

gå å legg deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest 175cm høy jente =D

Hahaha! du er ganske langt over gjennomsnitte, beklager å si det..

virker nesten som om du er stlt over å være så høy. men, det som sjokkerte meg mest med det idiotiske du skrev var at du liker å gå i høyhelte hæler, gjerne 10 cm.. da ruver du faen meg 1.86 cm over bakken og det er faaen meg ikke pent.. de færreste som vil ha et fyrtårn av en dame.. tenk over det..

Jævla freak! hadde faen meg sett stygt på deg, hvis jeg hadde møtt deg!

gå å legg deg

[/quote

Og hvem tror du at du er Nico. Folk som deg provoserer meg. Finn deg en hobby eller noe, i stede for å rakke ned på folk. Jeg er 175cm, og bare så du er klar over det er det mange menn som synes det er fint.

Tydelig at du har problemer med å akseptere eg selv, synes nesten synd på deg.

mvh STOLT, FLOTT, HØY jente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...