Gjest Frk Åberg Skrevet 13. april 2007 #21 Del Skrevet 13. april 2007 jeg synes mange "typiske" jentefilmer er bra....helt ærlig synes jeg denne delingen med gutte og jentefilmer er ganske idiotisk. ← Er delvis enig. Samtidig så vil generaliseringer alltid innebære unntak. Og generaliseringer kan være gøy (og ikke minst nyttige for våre begrensede hjerner). Ellers så er det faktisk sånn at kjæresten er minst like glad i romantiske komedier som jeg er (jeg er måtelig glad i dem, liker de jeg så for første gang da jeg var yngre, eller de som ikke er for banale). Han elsker Notting Hill, mens jeg f.eks. liker å se på 24 (ikke noen film da), som han hater. Men er det sånn at man har jentefilmer, guttefilmer, og så de nøytrale? Har man da romantiske komedier for jenter, action for gutter, og mer seriøse filmer som verken har stor vekt på romantikk eller slåssing for alle? Er det sånn at jenter automatisk liker alle filmer som inneholder et romantisk element? Og styrer de fleste gutter unna dem, eller har det med innpakning å gjøre? Når man sier jentefilmer, mener man da filmer som flest jenter liker, eller mener man de filmene jentene liker best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dizzy Skrevet 13. april 2007 #22 Del Skrevet 13. april 2007 Kom på to filmer til som jeg likte veldig godt: *Pearl Harbour *Armageddon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 13. april 2007 #23 Del Skrevet 13. april 2007 En offiser og en gentleman Dirty dancing Pretty woman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 14. april 2007 #24 Del Skrevet 14. april 2007 Love actually Breakfast Club (lenge siden jeg så den, men jeg husker jeg synes støvlettene til Molly Ringwald var utrolig lekre) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 15. april 2007 #25 Del Skrevet 15. april 2007 The Holiday! Verdens beste jentefilm. ← Ja, den var bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 15. april 2007 #26 Del Skrevet 15. april 2007 I tillegg til de som er nevnt her vil jeg nevne Sisterhood of the traveling pants Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
msmewissa Skrevet 15. april 2007 #27 Del Skrevet 15. april 2007 Mean Girls Legally Blonde The Notebook In Her Shoes Pretty Woman ..er noen jeg liker (jaa..jeg kan bare engelske tittler O_O) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 16. april 2007 #28 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg kan jo si at det jeg tenkte på var en grov-inndeling, ikke nødvendigvis bare romantiske komedier, men alt man tenker på med typisk jentefilm. Alle forslag nevnt er kjempefine! Jeg syns bare jeg har sett så mye action og spenningsfilmer i det siste at jeg hadde lyst på litt annet. Kom bare ikke på noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monarabb Skrevet 17. april 2007 #29 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg elsker jentefilmer! :rødme: Dirty Dancing Save the last dance The holiday Love actually How to lose a guy in ten days Music and lyrics The notebook Pretty Woman A walk to remember Coyote Ugly Romeo og Julie Titanic Lovlig blond John tucker must die Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ann_* Skrevet 30. oktober 2008 #30 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg syntes A walk to remember og the notebook er jentefilmer. ( er forresten samme forfatter) så nettopp the notebook, er lenge siden jeg har gråte så mye... =/ Og alle de andre over da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletulla Skrevet 19. november 2008 #31 Del Skrevet 19. november 2008 Just like heaven er en utrolig fin film ser den om og om igjen, og blir aldri lei^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aneetah Skrevet 20. november 2008 #32 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg lo ganske hardt av My Big Fat Greek Wedding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #33 Del Skrevet 15. desember 2008 picture this clique iceprincess Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2008 #34 Del Skrevet 15. desember 2008 Pretty woman :gjeiper: Dirty dancing Little miss sunshine The holyday Bridget Jones Love actually Jackie Brown :rødme: Miss Doubtfire Mamma Mia Lovlig blond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2009 #35 Del Skrevet 17. januar 2009 Ingen som har nevnt...Hairspray! Både jeg og niesen min på ti år synes Zac Efron er kjekk, hi hi. Og det å se John Travolta som en innesluttet, overvektig husmor er kjempemorsomt, han spiller dritbra. Ellers: Grease, Dirty Dancing, 27 Dresses (overraskende bra). Dessuten har jeg tenkt å få med noen jenter og se Young people fucking, tror den passer bra til en jentekveld med noen flasker vin til... ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 17. januar 2009 #36 Del Skrevet 17. januar 2009 "Jentefilmer" jeg liker er : Grease Dirty Dancing Pretty in Pink Stolthet og Fordom Mean Girls Fraky Friday Titanic the notebook A walk to remember 10 ting jeg hater ved deg. Cry Baby Hairspray In her shoes The holiday Thelma & Louse Finding Neverland.. Og mange flere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå