Gå til innhold

Kan man bo sammen i en ettroms?


Gjest Pax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest vimselot

NEI, IKKE ETTROMS.

Sub, jeg har hodepine.... men jeg klarer ikke tanken.

Til nød kan man sove sammen på ettroms hotellrom, men ikke ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Jeg hadde ikke orket det. Hadde blitt gal av å gå oppå et annet menneske hele tiden, trenger litt luft rundt meg - og muligheten til å være bare meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Vimselot og Catwoman. Jeg hadde ikke klart det. Da hadde jeg heller fortsatt å bo i kollektiv, hvor jeg hadde mitt eget rom som jeg kunne bestemme når jeg ville være alene på, og spart opp egenkapital slik at når vi skulle kjøpe, hadde vi i det minste kunnet kjøpt en 2-roms.

Jeg syns til tider det er trangt her i bor nå, jeg - 3-roms på litt over 60 kvm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melonas
Min eks og jeg bodde først i en bitteliten ett-roms på ca 25 kvm. Det funka helt greit det, var to etasjer (!!) da, så vi hadde stue og kjøkken nede og kontor og soverom oppe.

Det hadde vi første året vi bodde sammen også, men den var på 43 kvm. Gikk så fint atte! Hurra for IKEA og smarte løsninger, sier jeg bare. Vi delte av "rommet" oppe (var skråtak fra første etasjen og opp, så var ikke stort) med klesskap, da fikk vi plass til en pult med stol hvor vi hadde pc'en, og voila!; kontor ;) . At det var to etasjer gjorde selvfølgelig mye, men jeg savner den leiligheten litt. Nå har vi enebolig og ligger vi i hver vår sofa, sitter ikke sammen som vi gjorde da...

Vi vurderte å bo der en tre-års periode til, men bygde heller hus (fordi jeg ville kjøpe, ikke leie).

Endret av Melonas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...